Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

In het paasweekend wat op 30 en 31 maart valt, bestaat Harders Plaza 5 jaar. Om dit te vieren heeft de club een waanzinnig 5 Years Anniversary Weekend in het leven geroepen waarin ook Restylerz, het bekendste hardstyle concept uit de regio, een grote rol gaat spelen. Voor het eerst in de geschiedenis van deze club zal Harders Plaza haar naam eer aan doen, want op zondag 31 maart gaat namelijk de hele locatie in het teken staan van de hardere stijlen!

Bij een jubileum als deze hoort natuurlijk ook een dikke line-up. De organisatie heeft voor dit speciale indoor festival gekozen om de Main Area te voorzien van RAW Hardstyle met o.a. Radical Redemption, Crypsis en Deetox vs. Titan. Ook zal er een speciale Freestyle Area komen waar o.a. de koningen van de Freestyle, Dr. Rude en Bass-D te zien zullen zijn. In de derde area gaat er een magische 4-uur durende battle plaatsvinden tussen Mind.Illusion, Juized en Submotion, bekend van The Magic Show. Last but not least krijgen de winnaars van de DJ contest een eigen area waarin het ook de hele avond keihard los zal gaan.

Bekijk hieronder de complete line-up van Restylerz Indoor Festival!

Rawstylerz Area
Deetox vs. Titan
Crypsis
Degos & Re-Done
Radical Redemption
Blackburn
Solutio & The I's
MC Renegade

Freestylerz Area
Dr. Rude
Darkraver
Luna
Buzz Fuzz
Bass-D
Raoul Coolman
MC The Russian

A Magic Battle
Mind.Illusion vs. Juized vs. Submotion (4 hours battle)

Restylerz Talent Area
Proto Bytez
Modifyers (BE)
Kax Deejay (AUS)
Re-Activ
Dark Chemistry

Voordat het Indoor Festival plaats gaat vinden staat er op 02 maart nog een Restylerz editie op het programma. Voor deze editie zijn o.a. Psyko Punkz, Frequencerz en Atmozfears uitgenodigd om de Harders Plaza op zijn kop te zetten! Zet daarom ook op 02 maart een groot kruis in je agenda en zorg dat je ook deze weergaloze editie niet mist.

Ticketinformatie
Voor dit Indoor Festival zijn speciale Early Bird tickets in het leven geroepen. Early Bird Tickets kosten slechts €17,50 en zijn te koop op www.restylerz.nl. Let op! Er zijn slechts een paar honderd Early Bird tickets beschikbaar! Omdat dit de eerste keer is in het bestaan van Harders Plaza dat de hele locatie in het teken staat van de hardere stijlen verwacht de organisatie een flinke run op tickets. De organisatie verwacht dan ook dat deze Early Bird tickets snel uitverkocht raken. Regular tickets voor het Indoor Festival kosten in de voorverkoop €20,- ex. Fee en zijn verkrijgbaar op www.restylez.nl, www.hardersplaza.nl of bij een Free Record Shop bij jouw in de buurt.

Volg ons op Social Media en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws, leuke acties en overige informatie. www.facebook.com/restylerz2.0 en www.twitter.com/restylerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 18:24 
 
Hardtraxxer

wat een line up!! :worship: ! dus zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict

thehardstyleholland schreef:
wat een line up!! :worship: ! dus zeker aanwezig!

Ik misschien ook!! Als ik iemand mee kan krijgen! :thumbsup: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:29 
 

wesletje92 schreef:
Restylerz Talent Area
Re-Activ


Het is "gewoon" Reactiv
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:44 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
wesletje92 schreef:
Restylerz Talent Area
Re-Activ


Het is "gewoon" Reactiv

Idd beetje slordig, wel dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Gaan we hele lekkere plaatjes schuiven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas hertentamens die week erna, anders zeker hier bij geweest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line-up, maar ik ben dan bij Output!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 15:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dikke line up, maar helaas een week voor Qapital. Even kijken of er dan nog wel mensen mee willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dikke line-up, maar ik ben dan bij Output!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 00:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wesletje92 schreef:


Rawstylerz Area

Deetox vs. Titan
Crypsis
Degos & Re-Done
Radical Redemption
Blackburn
Solutio & The I's
MC Renegade



Ik kan niet wachten :yay: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 01:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lineup is zeker niet misselijk, alleen jammer dat het maar tot 4 uur ofzo is..
Kijken of ik een bob kan fixen hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
wesletje92 schreef:


Rawstylerz Area

Deetox vs. Titan
Crypsis
Degos & Re-Done
Radical Redemption
Blackburn
Solutio & The I's
MC Renegade



Ik kan niet wachten :yay: ^^

ja vet hoor diana ! samen met titan :D Ik ben zeker aanwezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig! Altijd mooie feestjes daar met Restylerz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
wat een line up!! :worship: ! dus zeker aanwezig!

Zeker! Ticket binnen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox vs. Titan

Een grote, brede beer en zo'n klein, "onschuldig" meisje ernaast...alleen daarom al zou ik moeten gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Deetox vs. Titan

Een grote, brede beer en zo'n klein, "onschuldig" meisje ernaast...alleen daarom al zou ik moeten gaan :lol:

Hahahhaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 23:25 
 
Hardtraxxer

Pfff wordt keuzes maken die nacht. Een zaal met alleen Magic Show mannen, Luna in een zaal en een heftige line up in de main: Crypsis, RR, D&R, Titan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

edit*!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gastenlijst plekken winnen? Check https://www.facebook.com/DJMind.Illusion :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Ik zou voornamelijk in de Raw area zijn met af en toe een uitstapje naar A Magic Battle :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig jaaa! :D zin in jaaa! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 22:23 
 
Artiest

Wel allemaal vanaf 22:00 aanwezig zijn (in de Rawstylerz area) natuurlijk! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 03:29 
 
Hardtraxxer

Blackburn schreef:
Wel allemaal vanaf 22:00 aanwezig zijn (in de Rawstylerz area) natuurlijk! :cool:


Jazeker! :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten