Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Blackburn schreef:
Wel allemaal vanaf 22:00 aanwezig zijn (in de Rawstylerz area) natuurlijk! :cool:


Jazeker! :thumbup:


Wij zijn er bijna altijd vanaf het begin bij, dus dat komt wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat niemand van mijn vriendengroep met mij mee wil, had wel zin aan een feestje. Maar ja, geen vervoer anders was ik wel alleen gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

23:00 in de talent area, dan zal ik de kneiters spinnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was geniaal! De set van Deetox vs. Titan was echt epic :loving:

Hier kun je mijn verslag lezen : http://partyflock.nl/report/12862:Resty ... tival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Het was geniaal! De set van Deetox vs. Titan was echt epic :loving:

Hier kun je mijn verslag lezen : http://partyflock.nl/report/12862:Resty ... tival.html


Mooi verslag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
flevoboys schreef:
Het was geniaal! De set van Deetox vs. Titan was echt epic :loving:

Hier kun je mijn verslag lezen : http://partyflock.nl/report/12862:Resty ... tival.html


Mooi verslag :thumbsup:


Thnx ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was leuk ja
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten