Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Resonate 2023 - Hardcore Classics
Datum: 21-10-2023
Tijd: 12:30 - 00:00
Locatie: Autotron, Rosmalen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: N.n.b.
Prijs: N.n.b.

Line-up:
N.n.b.

Citaat:
Resonate returns as the ultimate Hardcore Classics gathering on Saturday October 21. Which artists would you like to see on the 2023 line-up?
We will go back to the core of our roots once again, together with thousands of dedicated followers. Join us!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum komt me dit keer goed uit. Ff kijken wat de line up wordt, maar waarschijnlijk wel aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht dat het de laatste keer Autotron zou zijn :/

Maar goed waarschijnlijk wel aanwezig! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Had gehoopt dat het ergens anders dan de Autotron was. Er zal vast wel een goede line-up zijn maar die wil je gewoon horen op goed geluid.

Eerste keer Resonate nog de mazzel gehad dat het geluid degelijk stond op afwisselende plekken bij de belangrijke acts. Wel na een speurtocht door de zaal elke keer, maar ga daar niet weer op hopen.

Dan wordt het sws ADE en maar wat meer de Gold bezoeken op Defqon.1, maakt de keuze ook weer makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 13:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 14:34 
 
Hardtraxx Addict

Autotron dus zeer grote twijfel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2023 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afwachten wat ADE gaat bieden. Als daar een interessante optie voorbij komt op de zaterdag, dan heeft dat wel mijn voorkeur boven Resonate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier graag heen, maar avond ervoor is ook Illenium in Amsterdam en dat gaat toch eigenlijk wel voor. Wellicht allebei als dat mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 12:03 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Had gehoopt dat het ergens anders dan de Autotron was. Er zal vast wel een goede line-up zijn maar die wil je gewoon horen op goed geluid.

Eerste keer Resonate nog de mazzel gehad dat het geluid degelijk stond op afwisselende plekken bij de belangrijke acts. Wel na een speurtocht door de zaal elke keer, maar ga daar niet weer op hopen.

Dan wordt het sws ADE en maar wat meer de Gold bezoeken op Defqon.1, maakt de keuze ook weer makkelijker.


Het geluid van de Gold is in mijn beleving juist vele malen kutter dan het Autotron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht hier te hebben gelezen dat het geluid met Resonate wel goed was? Beter dan met VWAB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 14:55 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Ik dacht hier te hebben gelezen dat het geluid met Resonate wel goed was? Beter dan met VWAB.

Beter dan maakt het nog niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2023 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Delt-A schreef:
Ik dacht hier te hebben gelezen dat het geluid met Resonate wel goed was? Beter dan met VWAB.

Beter dan maakt het nog niet goed


Delt-A schreef:
Ik dacht hier te hebben gelezen dat het geluid met Resonate wél goed was? Beter dan met VWAB.


Zo duidelijker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2023 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Broken Balance schreef:
Had gehoopt dat het ergens anders dan de Autotron was. Er zal vast wel een goede line-up zijn maar die wil je gewoon horen op goed geluid.

Eerste keer Resonate nog de mazzel gehad dat het geluid degelijk stond op afwisselende plekken bij de belangrijke acts. Wel na een speurtocht door de zaal elke keer, maar ga daar niet weer op hopen.

Dan wordt het sws ADE en maar wat meer de Gold bezoeken op Defqon.1, maakt de keuze ook weer makkelijker.


Het geluid van de Gold is in mijn beleving juist vele malen kutter dan het Autotron.


Heb in de 7x Defqon nog geen slechte ervaring gehad met het geluid op de Gold eerlijk gezegd. Niet zo slecht als de Autotron iig. Het zal vast niet overal en altijd goed hebben staan, maar heb nooit moeite gehad met goed geluid vinden op de Gold, laat staan dat ik uberhaupt heb moeten zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2023 14:39 
 
Hardtraxx Elite

Thuis feestje dit! :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten