Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Resonate - Hardcore Classics
Datum: 23-10-2021
Tijd: 13:30 - 01:00
Locatie: Autotron, Rosmalen
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://resonatehc.nl/tickets
Prijs: €11 aanbetaling, €29,50 later te voldoen (incl. fees)
Facebook event: https://www.facebook.com/events/584150852355529

Line-up:
Alien T
Angerfist 'Retaliate'
Catscan
DJ D & Hellsystem 'Hardcore Blasters'
Korsakoff 'Pink Noise'
Nosferatu
Ophidian
Partyraiser 'Time To Raise The Party'
Paul Elstak 'Offensive Hardcore'
Promo
Tha Playah
The Viper 'Nothing To Lose'
Wasted Mind LIVE
Host: MC Alee


Citaat:
RESONATE IS BACK!
Family, we are proud to bring you incredible news. After 2 years of absence, the largest Hardcore Classics gathering in the world will return to Autotron on October 23, 2021!
We have received countless supportive messages, confirming once more that classics are forever engraved in our DNA. The music we fell in love with, the artists we grew up with and the friendships made to last an eternity. This will be a tribute to the movement that shaped our way of life.

WIN VIP TICKETS + MERCH
Thousands have already signed up for a chance to become part of our annual reunion. Previous editions of Resonate have sold out, so pre-register now for a chance to win VIP Tickets, including free drinks and a merchandise package: http://www.resonatehc.nl/en/pre-register
LOYALTY SALE ON JUNE 21

All pre-registers will receive an email on June 21 with an exclusive link to grab the very first tickets. If Resonate won’t sell out immediately, the regular ticket sale will start on June 22 at 19:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

Voor degene die zich registeren: Grote kans dat je een foutmelding krijgt als je op Registratie drukt (website wil niet laden staat er), echter ontvang je kort daarna een mail met een bevestigingsknop

OT: Eerste feest van het jaar voor mij dit! Nu al zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :thumbsup: :woot:! Een van mijn favoriete feesten.

Hopen op een Angerfist, Tha Playah, Outblast, Endymion, Evil Activities, Dyprax, Tommyknocker, Radium en dergelijke :bomb:

@ Resonate, als jullie meelezen, willen jullie (AUB! :list: ) echt wat doen aan het geluidsysteem? Van de 15-20 feesten die ik (vruuger voor corona) per jaar bezoek, is het geluid tijdens dit feest altijd het slechtst van allemaal, wat de muziek (en daardoor ook de sfeer) niet ten goede komt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Voor degene die zich registeren: Grote kans dat je een foutmelding krijgt als je op Registratie drukt (website wil niet laden staat er), echter ontvang je kort daarna een mail met een bevestigingsknop

OT: Eerste feest van het jaar voor mij dit! Nu al zin in

Die bevestigingsmail is alleen voor de mailing list en heeft niets te maken met je pre-registratie (behalve dat je daar het vakje had aangevinkt). Had dit probleem ook maar inmiddels is de pre-registratie gelukt.

Hoop op een line-up met o.a. Ophidian, Meccano Twins, Hellsystem en Amnesys. Enorm veel zin in al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
@ Resonate, als jullie meelezen, willen jullie (AUB! :list: ) echt wat doen aan het geluidsysteem? Van de 15-20 feesten die ik (vruuger voor corona) per jaar bezoek, is het geluid tijdens dit feest altijd het slechtst van allemaal, wat de muziek (en daardoor ook de sfeer) niet ten goede komt :/


Eens! De eerste editie was nog wel te doen maar de vorige editie was het geluid zo belabberd dat ik er nu door twijfel om te gaan. Ontzettend zonde want normaal is dit feest voor mij een no-brainer. Hopelijk kan er iets aan gedaan worden, dan sowieso aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me wel geregistreerd, maar weet nog niet zeker of ik ga. Een week na VWAB en de datum komt me eigenlijk niet uit. Tzt maar even kijken, stiekem wel zin in om toch te gaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Een week na VWAB en de datum komt me eigenlijk niet uit. Tzt maar even kijken, stiekem wel zin in om toch te gaan :$

Hier idem. 2 weken voor VWAB nog het Spoontech feestje, wordt misschien allemaal iets te veel van het goede xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 20:14 
 
Hardtraxx Addict

De vorige keer helaas moeten missen. Wil dit absoluut wel een keer meemaken! Maar even aangemeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 21:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We hadden inderdaad wat problemen op de website maar alle aanmeldingen zijn goed doorgekomen!

Wat betreft het geluid, helaas moeten we toegeven dat het de afgelopen edities niet het beste geluid was.
Zelfs met Shockerz hebben we lang lopen stoeien maar de laatste editie hadden we het eindelijk voor elkaar.
De hal was ook voor een van de beste geluidstechnici een uitdaging.
Wellicht met Shockerz doeken zien hangen? Die gaan het weerkaatsen van het geluid tegen wat eerst dus voor vervorming zorgde. We durven dus hardop te zeggen dat aankomende editie echt goed zal zijn. Tevens stemmen we goed af met artiesten dat ze de oude platen in goede kwaliteit meenemen. Wij hebben er vertrouwen in maar begrijpen dat na 2 edities dat vertrouwen een beetje weg is. Hopelijk tot 23 oktober! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Wat betreft het geluid, helaas moeten we toegeven dat het de afgelopen edities niet het beste geluid was.Zelfs met Shockerz hebben we lang lopen stoeien maar de laatste editie hadden we het eindelijk voor elkaar.De hal was ook voor een van de beste geluidstechnici een uitdaging. Wellicht met Shockerz doeken zien hangen? Die gaan het weerkaatsen van het geluid tegen wat eerst dus voor vervorming zorgde. We durven dus hardop te zeggen dat aankomende editie echt goed zal zijn. Tevens stemmen we goed af met artiesten dat ze de oude platen in goede kwaliteit meenemen. Wij hebben er vertrouwen in maar begrijpen dat na 2 edities dat vertrouwen een beetje weg is. Hopelijk tot 23 oktober! :beer:


Meer hoef ik niet te horen, thanks!
Tot oktober :woot: dit moet toch door kunnen gaan!? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook goed nieuws voor VWAB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 11:12 
 
Hardtraxx Addict

Kijk, zo hoor je als organisatie te communiceren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk aan, dat is goed nieuws! Dan heb ik er zeker vertrouwen in dat het goed komt :D

Shockerz-Events schreef:
Tevens stemmen we goed af met artiesten dat ze de oude platen in goede kwaliteit meenemen.


Voor zo'n setje als die van Partyraiser heb ik wel een uurtje iets minder geluid voor over hoor :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 13:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na-Goyah
Placid K
Masters Of Ceremony
The Outside Agency
E-Noid
Ophidian
Ruffneck
Radium
The Stunned Guys
Bass-D & King Matthew
Weapon X
Negative A
Lunatic & Miss Hysteria
Unexist
T-Junction
The Masochist
Dione
Kasparov
Hellsystem
The Wishmaster
SRB
Day-Mar
Meagashira
Outblast
Korsakoff
D-Passion
Catscan
Enzyme X
Armageddon Project
Angerfist (Pissin Razorbladez of Menace II Society)
Tieum
Meccano Twins

Zijn bijvoorbeeld nog namen die niet (in deze vorm) zijn geweest :whistle:
Dat het geluid wel goed gaat zitten geloof ik wel, maar het ligt even aan de line-up of ik ga gezien nogal wat andere feesten rond die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Na-Goyah
Unexist

Zijn bijvoorbeeld nog namen die niet (in deze vorm) zijn geweest :whistle:


Oeh die wil ik solo wel zien ja, met Mad Dog was niet zo´n succes maar Unexist op Decibel 2019 als afsluiter op de zaterdag met zo´n 100 man was magisch :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Oeh die wil ik solo wel zien ja, met Mad Dog was niet zo´n succes


Vond het een daverend succes, hij draaide platen als Life Blood Pain Death (Tymon Remix). Vond dat na Ophidian het beste setje van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:

Oeh die wil ik solo wel zien ja, met Mad Dog was niet zo´n succes


Vond het een daverend succes, hij draaide platen als Life Blood Pain Death (Tymon Remix). Vond dat na Ophidian het beste setje van de avond.


Zijn platen waren tof maar de combo werkte voor mij niet. De Millennium MD stijl verschilde/verschilt in mijn ogen veel te veel met Unexist zijn stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 19:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onzin, er zijn zat Unexist platen die er zo tussen kunnen. Zoals What The Hell, Exlxaxl (Unexist Remix), Destructive Behaviour, Exploited, Counter Virus, Lias, LTT, Spank Yer Ass, The Poem, Don't Exist en al hun collabs.

Het hoeft allemaal niet zo netjes op elkaar te lijken. Een beetje variatie mag wel, zeker een koning van mixen zoals Unexist kan dat makkelijk aan elkaar draaien, Mad Dog zijn oude stijl is ook redelijk stevig namelijk zoals Bassdrum Bitch, Fire, Welcome Down, Disorder en nog wel wat.

Andere artiesten zoals Negative A en Angerfist mixen ook juist met verschillende stijlen in hun millenium sets en dat werkt echt enorm goed. Dat hele het moet precies passen in een bepaalde stijl is juist de reden dat millenium dood is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 05:27 
 
Hardtraxx Addict

Dat het kan betekend niet dat het gebeurt is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een mooie, filosofische uitspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Dat het kan betekend niet dat het gebeurt is

Hoe krijg je het voor elkaar om beide werkwoorden die langer zijn dan 3 letters fout te spellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Onzin, er zijn zat Unexist platen die er zo tussen kunnen. Zoals What The Hell, Exlxaxl (Unexist Remix), Destructive Behaviour, Exploited, Counter Virus, Lias, LTT, Spank Yer Ass, The Poem, Don't Exist en al hun collabs.

Het hoeft allemaal niet zo netjes op elkaar te lijken. Een beetje variatie mag wel, zeker een koning van mixen zoals Unexist kan dat makkelijk aan elkaar draaien, Mad Dog zijn oude stijl is ook redelijk stevig namelijk zoals Bassdrum Bitch, Fire, Welcome Down, Disorder en nog wel wat.

Andere artiesten zoals Negative A en Angerfist mixen ook juist met verschillende stijlen in hun millenium sets en dat werkt echt enorm goed. Dat hele het moet precies passen in een bepaalde stijl is juist de reden dat millenium dood is.


ErikZ schreef:
Zijn platen waren tof maar de combo werkte voor mij niet.


Die set op Resonate vond ik het een mismatch, mainstream millenium met industrail platen werkte voor mij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2021 13:51 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
heggenschaar schreef:
Dat het kan betekend niet dat het gebeurt is

Hoe krijg je het voor elkaar om werkwoorden die langer zijn dan 3 letters fout te spellen?

Huil huil
Waar je je al druk om maakt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2021 00:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Chroman schreef:
heggenschaar schreef:
Dat het kan betekend niet dat het gebeurt is

Hoe krijg je het voor elkaar om werkwoorden die langer zijn dan 3 letters fout te spellen?

Huil huil
Waar je je al druk om maakt :cry:


Pot en ketel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de pre-registratie hebt gedaan heb je als het goed is een kwartier geleden een mail gehad om tickets te bestellen. ^^
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten