Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pooh wat wordt dit gruwelijk!

Wasted Mind vind ik persoonlijk erg laat staan maar hoop daarom meer op een set als deze (ook al vallen vast vele platen buiten de juiste jaartallen voor dit feest)

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Pohh dit is toch wel gruwelijk hoor. Ik heb die dag nog niks te doen maar wil echt even een weekendje overslaan. :lol:

Pro tip: Kies een ander weekend om over te slaan. Hardcore classics hoor je nou niet bepaald wekelijks op een feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2021 20:11 
 
Hardtraxx Newbie

Shockerz-Events schreef:
Wat betreft het geluid, helaas moeten we toegeven dat het de afgelopen edities niet het beste geluid xd was.
Zelfs met Shockerz hebben we lang lopen stoeien maar de laatste editie hadden we het eindelijk voor elkaar.
De hal was ook voor een van de beste geluidstechnici een uitdaging.
Wellicht met Shockerz doeken zien hangen? Die gaan het weerkaatsen van het geluid tegen wat eerst dus voor vervorming zorgde. We durven dus hardop te zeggen dat aankomende editie echt goed zal zijn. Tevens stemmen we goed af met artiesten dat ze de oude platen in goede kwaliteit meenemen. Wij hebben er vertrouwen in maar begrijpen dat na 2 edities dat vertrouwen een beetje weg is. Hopelijk tot 23 oktober! :beer:


Na de reacties van vwab klopt hier dus helaas weer niks van.
Pretendeer dan niet dat jullie het voor elkaar hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AZJellebie schreef:
Shockerz-Events schreef:
Wat betreft het geluid, helaas moeten we toegeven dat het de afgelopen edities niet het beste geluid xd was.
Zelfs met Shockerz hebben we lang lopen stoeien maar de laatste editie hadden we het eindelijk voor elkaar.
De hal was ook voor een van de beste geluidstechnici een uitdaging.
Wellicht met Shockerz doeken zien hangen? Die gaan het weerkaatsen van het geluid tegen wat eerst dus voor vervorming zorgde. We durven dus hardop te zeggen dat aankomende editie echt goed zal zijn. Tevens stemmen we goed af met artiesten dat ze de oude platen in goede kwaliteit meenemen. Wij hebben er vertrouwen in maar begrijpen dat na 2 edities dat vertrouwen een beetje weg is. Hopelijk tot 23 oktober! :beer:


Na de reacties van vwab klopt hier dus helaas weer niks van.
Pretendeer dan niet dat jullie het voor elkaar hebben.


Dit dus.. Geluid was beter, maar echt nog niet top afgelopen weekend.
Hopelijk gaan ze komende week nog de puntjes op de i zetten :/

Edit: wat meer barpersoneel is overigens ook geen overbodige luxe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 19:04 
 
Hardtraxx Elite

Twijfels om hier toch 'n kaartje voor te halen...
Wilde eigenlijk wel 'n weekendje rustig aan gaan doen maar deze Hardcore luisterde ik vroeger en nu nooit meer. De meeste tracks dan ook zeker 10 jaar geleden voor 't laatst geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 19:37 
 
Organisator
Avatar gebruiker

AZJellebie schreef:
Shockerz-Events schreef:
Wat betreft het geluid, helaas moeten we toegeven dat het de afgelopen edities niet het beste geluid xd was.
Zelfs met Shockerz hebben we lang lopen stoeien maar de laatste editie hadden we het eindelijk voor elkaar.
De hal was ook voor een van de beste geluidstechnici een uitdaging.
Wellicht met Shockerz doeken zien hangen? Die gaan het weerkaatsen van het geluid tegen wat eerst dus voor vervorming zorgde. We durven dus hardop te zeggen dat aankomende editie echt goed zal zijn. Tevens stemmen we goed af met artiesten dat ze de oude platen in goede kwaliteit meenemen. Wij hebben er vertrouwen in maar begrijpen dat na 2 edities dat vertrouwen een beetje weg is. Hopelijk tot 23 oktober! :beer:


Na de reacties van vwab klopt hier dus helaas weer niks van.
Pretendeer dan niet dat jullie het voor elkaar hebben.


Tja het was inderdaad op sommige plekken niet voldoende. We zijn met man en macht bezig om te finetunen. Voor ons is het ook niet fijn dit soort reacties en ervaringen van onze bezoekers te krijgen. Dus nogmaals, we doen echt ons best. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Twijfels om hier toch 'n kaartje voor te halen...
Wilde eigenlijk wel 'n weekendje rustig aan gaan doen maar deze Hardcore luisterde ik vroeger en nu nooit meer. De meeste tracks dan ook zeker 10 jaar geleden voor 't laatst geluisterd.

Gewoon gaan! Ik en Bram zijn er ook dus kunt bij ons aansluiten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Gewoon gaan! Ik en Bram zijn er ook dus kunt bij ons aansluiten ^^


Ik kom ook wel even meehakken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezelligheid alom
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyyype :yay: :yay:

Meeste zin in DJ D & Hellsystem en Partyraiser.
Partyraiser was de vorige keer echt 24 karaats goud :loving:

Hopen inderdaad dat het geluid een beetje goed is dit keer. De geluiden van VWAB geven me niet heel veel hoop. Maar goed, als we uitgaan van 't allerslechtste kan 't alleen maar meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Hyyype :yay: :yay:

Meeste zin in DJ D & Hellsystem en Partyraiser.
Partyraiser was de vorige keer echt 24 karaats goud :loving:

Hopen inderdaad dat het geluid een beetje goed is dit keer. De geluiden van VWAB geven me niet heel veel hoop. Maar goed, als we uitgaan van 't allerslechtste kan 't alleen maar meevallen.


Heb niks met Partyraiser maar die set was ik onwijs van onder de indruk, jammer dat de set er alleen in ''slechte'' kwaliteit is:

Maandag al bijgekomen van VWAB dus ook hier is de hype ondertussen flink aanwezig :thumbsup:
Persoonlijk heb ik niks met Ophidian (weet het, is hier vloeken in de kerk), vond zijn Live act in 2018 dan ook maar saai :$ Hoop dit jaar meer te genieten van zijn set nu ik meer bekend ben met zijn werk/stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mixwerk van Partyraiser blijft toch moeilijk te evenaren. Alleen zo jammer van de meuk die hij tegenwoordig draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Inmiddels toch behoorlijk veel zin hierin gekregen! :D
Hopelijk is het geluid wat verbeterd t.o.v. vwab. Ik kijk in ieder geval heel erg uit naar The Viper, Nosferatu & Tha Playah en Angerfist. Verder benieuwd naar DJ D & Hellsystem, ken maar een handjevol tracks van hen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boh, het is toch lang geleden dat ik zo hyped ben geweest voor een feest! Het is dat ik na vandaag behoorlijk gaar ben van m'n tentamens en ik hopelijk wel als een roos ga slapen daardoor, anders zou het 100% een kort nachtje worden door de spanning.. :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Mn eerste echte hardcore feestje! Ben benieuwd hoe ik het ga vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Heb niks met Partyraiser maar die set was ik onwijs van onder de indruk, jammer dat de set er alleen in ''slechte'' kwaliteit is:

PR was in de millennium tijd gewoon goud. Wat kan die man draaien :worship: Tot een jaar of 2012 ofzo draaide hij echt hele dikke sets, z'n eigen platen waren alleen erg matig meestal. Kon zelfs nog enorm van z'n sets genieten tot een jaar of 2015. Maar daarna ontspoorde de uptempo en werd het allemaal extreem kut :(

Heb zelf ook niet zoveel met Ophidian. Maar gelukkig staat ie dit keer gewoon wat eerder. En hij heeft zeker een paar vette platen.

Uberhout schreef:
Verder benieuwd naar DJ D & Hellsystem, ken maar een handjevol tracks van hen.

Als deze twee voorbij komen kan je mij afvoeren



:love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 16:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ook aanwezig. Vorige resonate was echt super. Deze keer lineup net zo goed dus kan niet fout gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Het geluid :love: bizar wat een verschil met vorige week. Nu zoveel harder en meer zuiver
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 14:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Catscan was wel lache. Wat verder vooral in orde is is mn biertempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 16:34 
 
Hardtraxxer

Gooooodverdomme Ophidian :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2021 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie ook dat er nu wel overal doeken hangen. Snap oprecht niet waarom nu wel en vorige week niet. Zonde imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 11:07 
 
Hardtraxx Addict

tommeh schreef:
Zie ook dat er nu wel overal doeken hangen. Snap oprecht niet waarom nu wel en vorige week niet. Zonde imo

Omdat ze er door vorige week achter kwamen dat het ondermaats was natuurlijk.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 15:55 
 
Hardtraxxer

Wederom ontzettend vermaakt hier, net als voorgaande edities. :D Geluid was, met die doeken aan de railingen, prima en zuiver. Maar het stond wel echt bizar hard voer mijn gevoel, hoewel mijn laatste referentiepunt anderhalf jaar oud is. Het volk zonder oordopjes zal vast langs de KNO kunnen de komende weken. De toiletten waren, net als andere jaren om te huilen. Er lag meer op de grond dan er überhaupt in dat gootje van een halve centimeter terecht is gekomen. Zoals iemand in het VWAB-topic ook al aangaf, zet er dan van die zuilen neer... Barpersoneel verstond geen Nederlands/Engels/Duits/Frans en kon ook niet tellen of rekenen. 2+1+1 is toch echt 4 en niet 5. EN WAAROM KRIJG IK KETCHUP IN PLAATS VAN CURRY OP M'N FRIETSPECIAAL?! :mad:

Maar genoeg gemiept. :P Vóór binnenkomst eerst een huilende Duitse meid uit Schwerin op de parkeerplaats geholpen. Haar vaccinatiebewijs bleek nog niet geldig te zijn in Nederland en ze was door haar vrienden in de steek gelaten bij de ingang, touringcar natuurlijk ook al vertrokken. Karmabewust als we zijn, even naar een vage kraakpand snelteststraat gechauffeurd ergens in Den Bosch. Binnen een klein uurtje gepiept, negatief, en ze kon mee naar binnen. Duizendmaal dank, een stripje bonnen gekregen en het feest kon dan echt beginnen bij de laatste minuutjes van Catscan.

Een aantal oude bekenden getroffen, blije nieuwe gezichten leren kennen en genoten van een heerlijke sfeer om ons heen. Toppers van de avond waren Tha Playah & Nosferatu. :clap: DJ D & Hellsystem draaiden ook pareltjes. Verder leuk om het Retaliate album weer eens op een feest te horen. En tot slot, wat blijft het mooi om op het einde mensen met tegenzin te zien hakken op een Partyraiser set omdat ze de platen niet kennen. Alsof het moet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kegelkop schreef:
Vóór binnenkomst eerst een huilende Duitse meid uit Schwerin op de parkeerplaats geholpen. Haar vaccinatiebewijs bleek nog niet geldig te zijn in Nederland en ze was door haar vrienden in de steek gelaten bij de ingang, touringcar natuurlijk ook al vertrokken. Karmabewust als we zijn, even naar een vage kraakpand snelteststraat gechauffeurd ergens in Den Bosch. Binnen een klein uurtje gepiept, negatief, en ze kon mee naar binnen. Duizendmaal dank, een stripje bonnen gekregen en het feest kon dan echt beginnen bij de laatste minuutjes van Catscan.

Faith in humanity restored.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2021 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Netjes opgelost! :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten