Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest gehad, momenteel nog wel 90% kreupel.
Geluid rechtsvoor was prima, veel plaats, dikke sfeer, direct bij de bar.... prachtig.

Heerlijke setjes gehoord met hier en daar verrassende platen (oa originele bitcrusher en music to us).
Alleen Davide Sonar is echt mijn ding niet (meer).
Op VWAB al een uur moeten uitzitten en nu weer :thumbdown:
Die mogen ze de volgende classics feesten wel thuis laten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
14. Geck-o - Soul Train (Hardtechno Edit)

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 14:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Pommer schreef:
DjThera schreef:
TRACKLIST

Geniaal, Artificial Reality ook :worship: Ook vet dat jullie zoveel platen in een uur kunnen draaien zonder dat het stoort of 'too much' is. Alleen dacht ik dat we van te voren wat besproken hadden :whistle:

Thanks :D Denk dat dat echt een kwestie van een track op een iets later punt inmixen is, zodat toch "het tofste' van die specifieke track aan bod komt :D

En jaaaa, I know! Tijd vloog echt voorbij voordat ik er erg in had xd En ik kon t niet over mn hart verkrijgen om Stash en Happy Face over te slaan :$

Mee eens, daar ben ik zelf ook altijd veel mee bezig :) Maar dan moet het ook nog eens vloeiend klinken, wat bij jullie eigenlijk altijd wel het geval is!

Haha ik blijf geduldig wachten op de dag dat je hem gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad en zeker goed vermaakt.

Uiteindelijk nog 35 minuten van de set van Pommer kunnen meepakken. Heerlijk setje met pluspunten voor Traveling, Halway There, Uocciu Fink, Thunderbeats en als hoogtepunt Push That Feeling (L) The Zentiments vs The Vision was daarna wel prima, maar had wel wat op meer eigen platen van The Vision verwacht, miste er wel een aantal. Slim Shore draaide erg lekker vond ik. Leek soms wel b2b met Showtek ofzo, heb er wel 5 platen van gehoord ongeveer tijdens die set. Miste ook heel wat platen van hemzelf. O.a. ANSARAT, Scary Noises, Syren, Call Out The Ravers, Flashback, The Scene en Motion had ik nog wel willen horen. Qua Dutch Master platen ook alleen Floorspin, Get Up en Copies Are Faking gehoord volgens mij (?).
Davide Sonar heb ik echt niks meer mee en dat bleek ook wel weer het geval te zijn. Tijdens zijn set even in de 2e zaal wezen kijken, maar wat een matig en traag mixwerk daar zeg. Platenkeuze wel prima, maar wel vooral hitjes. The Pitcher had ik persoonlijk wat meer van verwacht. Veel >2011 spul of edits en irritant mixen. Maar wel prima op vermaakt.
Tijdens Max Enforcer wat wezen eten. De catering blijft een dingetje bij deze organisatie. Nu stond er buiten wel een frituurkraam, maar ik had niet echt zin om daarvoor in de rij te gaan staan buiten in de kou. Dus hele dag weer tosti's zitten eten die vaak nog half bevroren waren -.- Doe ik gedeeltelijk zelf natuurlijk, maar dit kan echt beter. Ook maar 2 tosti ijzers aanwezig hebben is echt veel te weinig. Over Max Enforcer zelf: >2011 hitjes, maar dit had ik ook wel verwacht van hem. Tatanka & Tuneboy had ik ook iets meer van verwacht. Uiteindelijk draaiden ze ieder hun eigen hitjes. En het was al 8 uur geweest en dan nog Africa volledig draaien, lekker collegiaal :P
Gelukkig werd het vanaf Zany een heeeeel stuk beter qua setjes. Zany zijn DNA platen kwamen goed door en verder was zijn set ook heerlijk zoals altijd. AVIO was persoonlijk set van de dag, wat een briljante edits. B-Front deed waar hij goed in was: een heerlijk diverse tracklist neerzetten. Ik heb wel vrijwel alle platen inmiddels al een keer horen draaien door hem, maar neemt niet weg dat het gewoon een erg divers setje was. Thera & Geck-o was ook briljant. Gelukkig niet alleen TC hitjes gehoord en vooral genoten van de originele Bitcrusher, Straight On 2007 (Tuneboy Wacky Remix) en Artifical Reality. Ophidian was een perfecte afsluiter imo. Heel veel bekende Hardcore platen gehoord en het bpm vond ik prima zo. Mogen ze vaker doen. Uiteindelijk voldaan in een dramatisch bed terechtgekomen in een hotelkamer in Zaandam. Maarja het hotel was erg goedkoop en low-budget dus mag er niet echt over klagen.

Al met al erg goed feestje. Sfeer was wat tam maar wel gemoedelijk en vriendelijk publiek wat wel vaker het geval is in The Box. Geluid ook prima in orde en vond het ondanks dat het uitverkocht is ook niet echt te druk, alleen bij Tatanka & Tuneboy en Zany een beetje last van gehad. Ik heb wel gemerkt dat sinds mijn vorige classics only feestje 2-3 jaar terug de jaartallen waarin over het algemeen gedraaid wordt wel flink naar voren is geschoven. Zo ook heel veel kicks voorbij horen komen die lekker door het dak vlogen ongeveer, maar dat was wel lache.

Ik blijf de organisatie soms een beetje apart vinden. Zo nog 1 minpuntje: Ik had op het einde nog 4,5 munt over op mijn pasje, en wilde dat dus een halfuur voor tijd inwisselen. Kom ik daar aan, zie ik een paar mensen bij de muntenkassa staan waar een strontchagrijnig wijf in het hokje zit en zegt dat het contant geld op is en ze zei maar dat we pech hadden en de resterende munten maar op moesten maken. Nou kon zij hier niet veel aan doen, maar vind het dan wel een beetje slecht geregeld van de organisatie dat ze niet voldoende contant geld hiervoor hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
ANSARAT, Motion

Heeft ie gedraaid hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 22:36 
 
Artiest

DjThera schreef:
Was erg tof! :clap:

Hierbij onze tracklist:

DJ THERA VS GECK-O TRACKLIST - REMINDER 07-12-2019
01. Dj Thera - Doggystyle
02. Analogic Disturbance - Hunting 1
03. The Juvenile - Hardcore Suckas
04. Catatonic Overload - Goddamn
05. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrushing
06. Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Edit)
07. TNT - Countdown
08. Delete - Formula
09. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
10. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
11. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
12. DJ Theo & Louis Brain - Trashin' Madness (Julian DJ & Davide Sonar Remix)
13. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
14. Geck-o - Soul Train (Hardtechno Edit)
15. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
16. Coone - The Return
17. Showtek - Early Soundz
18. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
19. Sasha F - Artificial Reality
20. K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
21. Frontliner ft Marc Acardipane - Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
22. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
23. Dj Thera - Stash
24. Geck-o - Space Jam
25. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face


Jaaaaa wat was dit vet! Fijn dat het podium dicht op het publiek stond, voelde me echt midden in de vibe vanaf het eerste moment :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 22:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Inno schreef:
SL8492 schreef:
ANSARAT, Motion

Heeft ie gedraaid hoor

Lijkt me sterk. Kan het me ook niet herinneren namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik had op het einde nog 4,5 munt over op mijn pasje, en wilde dat dus een halfuur voor tijd inwisselen. Kom ik daar aan, zie ik een paar mensen bij de muntenkassa staan waar een strontchagrijnig wijf in het hokje zit en zegt dat het contant geld op is en ze zei maar dat we pech hadden en de resterende munten maar op moesten maken. Nou kon zij hier niet veel aan doen, maar vind het dan wel een beetje slecht geregeld van de organisatie dat ze niet voldoende contant geld hiervoor hadden.

Wat een bullshit. Dan kom je met een pasjes systeem en dan doe je dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 13:14 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
SL8492 schreef:
Ik had op het einde nog 4,5 munt over op mijn pasje, en wilde dat dus een halfuur voor tijd inwisselen. Kom ik daar aan, zie ik een paar mensen bij de muntenkassa staan waar een strontchagrijnig wijf in het hokje zit en zegt dat het contant geld op is en ze zei maar dat we pech hadden en de resterende munten maar op moesten maken. Nou kon zij hier niet veel aan doen, maar vind het dan wel een beetje slecht geregeld van de organisatie dat ze niet voldoende contant geld hiervoor hadden.

Wat een bullshit. Dan kom je met een pasjes systeem en dan doe je dit..

Vraag is hoeverre dit de organisatie of the box is.
Eten is altijd ook ondermaats daar(normaal geen snack kar buiten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Inno schreef:
SL8492 schreef:
ANSARAT, Motion

Heeft ie gedraaid hoor

Lijkt me sterk. Kan het me ook niet herinneren namelijk.

Ben er vrij zeker van dat ik ANSARAT heb gehoord. Motion niet zeker. Door die VIP vrij veel baco's op, dus niet alles is meer 100% helder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 19:39 
 
Hardtraxxer

Dit was wel weer een zeer fijn feestje! Iets voor 1300 uur stonden we voor de poort, maar helaas konden we pas om 13:12 uur ofzo naar binnen.
Zeer lekker setje van Diffused! Direct een paar rake klappers. Was dit setje halverwege het programma geprogrammeerd, dan was dit zeker een groot feest geweest :thumbup:
Zentiments vs. The Vision daarna lekker openen met Wild Motherfuckers :love: en ook Slim Shore draaide heerlijk (en hard)
Davide Sonar begon met een paar mixfouten, maar draaide weer zijn gebruikelijke lijstje met hits.
The Pitcher viel voor mij wat tegen, draaide op de een of andere manier anders dan anders en miste wat drive ofzo. Max Enforcer vervolgens dikke prima, o.a. (opnieuw Rate Reducer) (L)
Toen Zany begon met een kerst edit ben ik naar zaal 2 gelopen waar wel wat lekkere early voorbij kwam en het BPM inmiddels ook was terug geschroefd naar standje normaal. Eerder op dag was dit minimaal 165 en ben ik weer hard weggerend. :mad:
In de 2e zaal ook de jongens van Avio tegen gekomen die een kwartiertje later moesten beginnen. Dit was zoals altijd weer een groot feest. Heerlijk vooraan staan snoeien en een half uur AVIO is veelste kort.. :yay:
En daarna! Tja B-front... Wát een tracklist :love: Thera & Geck-o vervolgens brachten weer wat meer drive en stampgeweld. Heerlijk.
Ophidian als afsluiter was ook prima eigenlijk. Wist vantevoren niet goed wat hiervan te verwachten. Hij begon lekker rustig met wat Industrial(?) hardcore en sloot geweldig hard af.
Al met al heerlijk vermaakt. Vond de vorige Reminder (Italian Legends) beter, maar das meer mijn persoonlijke smaak.
De spierpijn begint nu wat weg te trekken, heb volgens mijn Garmin watch toch ruim 56 km gelopen, dus dat was weer een mooie workout :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor platen draaide Ophidian zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Wat voor platen draaide Ophidian zoal?

Ik kan er 4 herinneren: Attack (Mad Dog Remix), My Empty Bottle, Butterfly Remix en Criminal
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2019 18:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt voor de mooie reacties allemaal! Hierbij de re-run van mijn set :D :

hardstyle/diffused-reminder-2019-a-journey-into-sound-re-run-t68655.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Zamble schreef:
Wat voor platen draaide Ophidian zoal?

Ik kan er 4 herinneren: Attack (Mad Dog Remix), My Empty Bottle, Butterfly Remix en Criminal

Ook nog Redemption van AoF en Gucci (Weet niet meer of het de I:Gor remix was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Wat voor platen draaide Ophidian zoal?

Criminal
Redemption
Gucci
Come here & die
The mine
Payback (d-passion remix)
So many sacrifices
Walking the line
Forgotten moments
Butterfly
Pussy motherfuckerz

deze twee ook nog denk, maar na een week herinner ik het me niet meer zo helder. Ik overtref mezelf al met de rest :P
Psychiatric ass
Whispers of a nameless fear
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2019 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Spobbertiet schreef:
Zamble schreef:
Wat voor platen draaide Ophidian zoal?

Ik kan er 4 herinneren: Attack (Mad Dog Remix), My Empty Bottle, Butterfly Remix en Criminal

Gucci (Weet niet meer of het de I:Gor remix was).


Hij draaide de originele :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke lijst wel. Kan me voorstellen dat het nice is na zo'n dag classics.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten