Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was er zelf niet bij, maar zag dit voorbij komen op Facebook als tracklist van B-Front:

B-Front & Ran-D - Rebirth (2011)
Noisecontrollers - Surge of Power (2010)
Outsiders - Maneater (2007)
Frontliner - On The Rise (2010)
B-Front - Inner Creativity (2011)
Alpha Twins - Kick Back (2011)
The R3bels - Music To Us (2011)
Wildstylez & Alpha Twins & DV8 - Leave It All Behind (2012)
B-Front & Coone - Crossin Over (2011)
B-Frontliner - Become The Sky (2011)
Headhunterz - The Fear Of Darkness (2009)
B-Front & Zany - Victims of the Same World (2012)
Alpha Twins - Let It Go (2011)
B-Front & Digital Punk - For The Girls (2011)
Crypsis - Damned (2012)
B-Front - Mysterias (2012)
Noisecontrollers - Samara (2009)
Solutio & The I’s - Mistress (2012)
B-Front - Virus (2011)
Gunz 4 Hire - Sorrow (2013)
B-Frontliner - Magic (2010)


Wat ongelofelijk vet moet dit geweest zijn zeg!!
Eén van de vetste lijsten die ik ooit voorbij heb zien komen!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 11:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit is het uiteindelijk geworden (hier en daar een cut of alleen een mid intro). Heb er van genoten :D

1. Headhunterz - Just Say My Name
2. Showtek - F-Track
3. Coone & Deepack - Mayday Dream (Bonzai Tribute)
4. Headhunterz & Wildstylez - Project 1
5. Showtek - Analogue Players In A Digital World
6. Headhunterz - Last Of The Mohicans
7. SMD - Just Like You
8. Dozer - Reverse
9. Project 1 - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
10. E-Force - Remote Control
11. Coone & Scope DJ - Traveling
12. Project 1 - Halfway There
13. Noisecontrollers - Pillars of Astral
14. Activator & Zatox - Uocciu Fink
15. Maxter - You're Not Alone
16. Activator - Set You Free
17. Abject - In Our Memories (Frontliner Sweet Dreams Medley)
18. Donkey Rollers - Thunderbeats (In Qontrol 2008 Re-Amp)
19. D-Block & S-Te-Fan - Together
20. Wildstylez - Push That Feeling

Edit: Ja die set van B-Front was echt genieten :worship: Thera & Geck-o ook mega vet, o.a. Formula, Goddamn en Environment Remix en nog een paar verrassende plaatjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer, dat is godverdomme ook een mooi lijstje godverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vele hoogtepunten kwa nummertjes, met als uitschieters die jumpstyle bij Geck-o en Thera en dat hoeppie hakken afsluitnummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een gezellig dagje :clap: Voor de verandering stonden we een keertje rechtsvoor ipv linksvoor. Wat uiteindelijk wel een hele goede keuze was want qua drukte viel het rechts veel beter mee.

Heel de dag alleen in zaal 1 gestaan. Line-up was goed, muziek was goed. Totaal geen drang gevoeld om een kijkje te nemen in zaal 2.

Muntprijs van 3 euro/stuk blijft kut maar wel netjes dat je je overige credits terug kon inwisselen voor cash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Pommer, Remote control was tering dik, maar bij Set You Free alleen de mid draaien, dat kan natuurlijk niet he...

Gekkigheid natuurlijk, was weer gezellig mensen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 17:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind die climax altijd een beetje wegvallen t.o.v. de mid :$

Vitality schreef:
Pommer, dat is godverdomme ook een mooi lijstje godverdomme!

Bedankt godverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 17:27 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Vele hoogtepunten kwa nummertjes, met als uitschieters die jumpstyle bij Geck-o en Thera en dat hoeppie hakken afsluitnummer :drool:

Hoeppie hakken afsluit nummer?
Zo snel is unexist - attack toch ook weer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 18:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leuke editie, goed vermaakt! :thumbsup:
Set van de avond vond ik wel AVIO met die toffe edits. Thera & Geck-o net daaronder op de 2de plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Robuust schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Herkenbaar aan een In Qontrol shirt (are we out of control?)

Heb ik niet nog met jou staan lullen dan? :P

Topfeestje gehad, zeer gemoedelijke sfeer en uiteraard ook genoten tijdens mn eigen set :love: Iedereen die er was, bedankt voor de support :kiss2: Zal morgen mn tracklist even delen.

@Inno deed nog een hartje naar je terug maar je keek net weer weg, lekker ongemakkelijk moment was dat :lol:

Dus toch! Wit shirt, gaat naar feesten sinds 2010? Had het woord hardtraxx wel laten vallen, maar denk dat de bass wat overstemde!

Goed feest, dikke sets, ome Bob :worship: , aan het eind maaien op Ophidian, mooi man! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Spobbertiet schreef:
Vele hoogtepunten kwa nummertjes, met als uitschieters die jumpstyle bij Geck-o en Thera en dat hoeppie hakken afsluitnummer :drool:

Hoeppie hakken afsluit nummer?
Zo snel is unexist - attack toch ook weer niet :P


Het was deze toch?

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed vermaakt. Flinke kater vandaag en een enorme dosis spierpijn. Mobiel heeft 35k stappen geregistreerd, best prima cardiosessie geworden. Ook weer mooi om met een grote groep hardtraxxers rechtsvoor te staan maaien :D

De eerste 3 uur waren voor mij muzikaal superieur, daarna viel het allemaal lichtjes tegen, maar nog steeds top vermaakt. Paar sets vond ik echt wat minder, zelfs the pitcher dit keer :/ Over het algemeen mij weer teveel remixes/edits. Ook paar toffe verrassingen voorbij horen komen. Het geluid had ook even nodig om goed afgesteld te zijn, maar uiteindelijk top. Heerlijk de ruimte gehad om los te gaan en van mij mag dit de standaard zijn voor een uitverkocht feest.

Ophidian was wel prima fsluiter, maar als we met millenium afsluiten wil ik niet eerst weer 25 minuten gas terug in tempo, dat was wel even vermoeiend. Laatste half uur was nog wel erg lekker. Volgende keer toch liever een millenium artiest die net even een tikje sneller en steviger draait vanaf 't begin. Was wel een enorm succes, ben zelfs voorstander van 2 hardcore acts op 't eind.

Wel flink staan balen van de vloer af en toe, vooral tijdens Thera en Geck-o. Manman, zelfs m'n Friese bloed hielp niet meer op die ijsbaan. Paar keer hartverzakking gehad omdat ik bijna op m'n plaat ging :P

Pommer schreef:
@Inno deed nog een hartje naar je terug maar je keek net weer weg, lekker ongemakkelijk moment was dat :lol:

:lol: Hahaha mooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 21:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Wel flink staan balen van de vloer af en toe, vooral tijdens Thera en Geck-o. Manman, zelfs m'n Friese bloed hielp niet meer op die ijsbaan. Paar keer hartverzakking gehad omdat ik bijna op m'n plaat ging :P

Hallo mede-Fries. Ik vond die stukjes karton van die bekerhouders ook gigantisch irritant. Dat plakt dan aan de vloer en je schoenen waardoor het lijkt alsof je op keien loopt.
Wanneer deze vloer niet bezaaid ligt met karton en vloeistof is het perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 21:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Robuust schreef:
Dus toch! Wit shirt, gaat naar feesten sinds 2010? Had het woord hardtraxx wel laten vallen, maar denk dat de bass wat overstemde!

Bedoel je dat jij een wit shirt aan had of ik? Mijne was zwart namelijk :P Maar dat over 2010 kan ik me nog wel vaag herinneren ja haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Bedoel je dat jij een wit shirt aan had of ik? Mijne was zwart namelijk :P Maar dat over 2010 kan ik me nog wel vaag herinneren ja haha.

Ik stond linksvoor, ik geloof dat je rechtsvoor stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 22:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Robuust schreef:
Pommer schreef:
Bedoel je dat jij een wit shirt aan had of ik? Mijne was zwart namelijk :P Maar dat over 2010 kan ik me nog wel vaag herinneren ja haha.

Ik stond linksvoor, ik geloof dat je rechtsvoor stond?

Heb zo'n beetje overal in de zaal wel even gestaan behalve rechtsvoor :P Kan ook zijn dat het iemand anders was met een InQontrol shirtje. Heb sowieso echt heel veel met onbekenden staan lullen, waar dat de laatste paar feestjes voor m'n gevoel juist wat minder was. Zegt veel over de sfeer denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2019 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die een kijkje heeft genomen in zaal 2? Ben toch wel benieuwd of die gasten daadwerkelijk early hebben gedraaid of zoals vooraf voorspeld absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op 3 momenten verspreid over de dag naar binnen gewandeld en steeds ojkb muziek gehoord. Telkens niet lang blijven hangen want vond t geluid niet top daar, dus weet niet of mijn ervaring representatief is voor de rest van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Spobbertiet schreef:
Vele hoogtepunten kwa nummertjes, met als uitschieters die jumpstyle bij Geck-o en Thera en dat hoeppie hakken afsluitnummer :drool:

Hoeppie hakken afsluit nummer?
Zo snel is unexist - attack toch ook weer niet :P


De Mad Dog Remix wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Tijden niet zo'n spierpijn gehad, kan amper lopen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 11:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was erg tof! :clap:

Hierbij onze tracklist:

DJ THERA VS GECK-O TRACKLIST - REMINDER 07-12-2019
01. Dj Thera - Doggystyle
02. Analogic Disturbance - Hunting 1
03. The Juvenile - Hardcore Suckas
04. Catatonic Overload - Goddamn
05. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrushing
06. Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Edit)
07. TNT - Countdown
08. Delete - Formula
09. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
10. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
11. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
12. DJ Theo & Louis Brain - Trashin' Madness (Julian DJ & Davide Sonar Remix)
13. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
14. Geck-o - Soul Train (Hardtechno Edit)
15. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
16. Coone - The Return
17. Showtek - Early Soundz
18. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
19. Sasha F - Artificial Reality
20. K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
21. Frontliner ft Marc Acardipane - Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
22. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
23. Dj Thera - Stash
24. Geck-o - Space Jam
25. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer dan prima feest geweest. Twijfel nog steeds of ik AVIO of Thera vs Geck-O beter vond, maar van beide sets intens genoten.

Had veel meer verwacht van The Vision. Geen Free, The Switch of Pandorum gehoord bijvoorbeeld. Wel dik dat Zentiments Take Me Away Toneshifterz remix draaide. Rest van de acts (Tot AVIO) waren 'gewoon' prima. Had wel zin in The Pitcher, maar die mixte constant door de climax heen. Meestal ook met de intro van de volgende plaat vol aan. Hij kon daardoor wel veel platen draaien, maar het was het net niet.

Vanaf AVIO was het volle bak en precies wat ik nodig had. Dikke edits en leuke interactie met het publiek. B-front was ook heerlijk en ook mooi dat hij veel van andere artiesten draaide, alleen wel veel platen die je vaker hoort (Op uitzonderingen als Maneater (L) en Music To Us na). Thera en Geck-O was ook echt dik en alles kwam zo goed door op dat geluid. Vooral Bitcrusher. Ophidian was prima, maar na 40 minuten was ik er ook wel klaar mee. Wel dik van (Volgens mij) My Empty Bottle.

Bij VWAB had ik veel zin in Davide Sonar, maar nu ik hem de 2e keer zag, was ik ook vrij snel klaar met hem. Kick edits waren ook niet te doen.

MelvinFR schreef:
Iemand die een kijkje heeft genomen in zaal 2? Ben toch wel benieuwd of die gasten daadwerkelijk early hebben gedraaid of zoals vooraf voorspeld absoluut niet.

2 of 3 keer even geweest. De 2e act draaide nog wat oude platen, wel hitjes, en toen we daar tijdens Max Enforcer stonden, was het classics van letterlijk 160bpm :lol:
Heb toen Early Soundz en Get Up gehoord, maar dat BPM was niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 12:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
TRACKLIST

Geniaal, Artificial Reality ook :worship: Ook vet dat jullie zoveel platen in een uur kunnen draaien zonder dat het stoort of 'too much' is. Alleen dacht ik dat we van te voren wat besproken hadden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 12:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
DjThera schreef:
TRACKLIST

Geniaal, Artificial Reality ook :worship: Ook vet dat jullie zoveel platen in een uur kunnen draaien zonder dat het stoort of 'too much' is. Alleen dacht ik dat we van te voren wat besproken hadden :whistle:

Thanks :D Denk dat dat echt een kwestie van een track op een iets later punt inmixen is, zodat toch "het tofste' van die specifieke track aan bod komt :D

En jaaaa, I know! Tijd vloog echt voorbij voordat ik er erg in had xd En ik kon t niet over mn hart verkrijgen om Stash en Happy Face over te slaan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
TRACKLIST


Godver. Elke keer als ik naar een van je setjes kom dan is het vooral veel theracords spul (wat niet perse erg is) en dan mis ik een keer een van je setjes en pomp je samen met Geck-O zo'n ziek diverse lijst neer :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten