Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:52 
 
Artiest

Nou heb ik anders reteveel zin! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Nou heb ik anders reteveel zin! :D :D


Hier anders nog 1 :woot: mja mn laatste feestje was Defqon, dus dat is ook niet zo gek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:22 
 
Hardtraxx Newbie

Jawel we hebben een timetable:

22.00 – 23.00 Toyax
23.00 – 00.00 Clive King
00.00 – 01.00 Derb aka Hennes & Cold
01.00 – 03.00 Technoboy
03.00 – 04.00 Beholder
04.00 – 05.00 Zany
05.00 – 06.00 Vortex
MC Da Syndrome

Lekker!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firestarter schreef:
Jawel we hebben een timetable:

22.00 – 23.00 Toyax
23.00 – 00.00 Clive King
00.00 – 01.00 Derb aka Hennes & Cold
01.00 – 03.00 Technoboy
03.00 – 04.00 Beholder
04.00 – 05.00 Zany
05.00 – 06.00 Vortex
MC Da Syndrome

Lekker!!


Idd, goede TT :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 15:29 
 
Artiest

Prima TT idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prima TT, volgas van 1 tot 5 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 22:00 
 
Hardtraxxer

Is de lokatie makkelijk te bereiken met OV? Als ik ga kom ik vanaf utrecht.. Zit nog te twijfelen tussen Qore, Fusion en deze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2011 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond early maar saai toen ik het op decibel hoorde, ik zou echt niet een hele avond die sound kunnen aanhoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 01:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Is de lokatie makkelijk te bereiken met OV? Als ik ga kom ik vanaf utrecht.. Zit nog te twijfelen tussen Qore, Fusion en deze..

Jep, uitstappen bij metrostation maashaven, trap afrollen en je bent er. Terug met nachtbus of taxi voor een tientje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 15:05 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Q-Dominic schreef:
Is de lokatie makkelijk te bereiken met OV? Als ik ga kom ik vanaf utrecht.. Zit nog te twijfelen tussen Qore, Fusion en deze..

Jep, uitstappen bij metrostation maashaven, trap afrollen en je bent er. Terug met nachtbus of taxi voor een tientje.


top dankje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik hier wel eens heel goed aanwezig kan zijn, aangezien Matrixx 10 Years uitverkocht is en ik er geen ticket voor heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zijn hier sowieso bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
dawasiknie schreef:
Q-Dominic schreef:
Is de lokatie makkelijk te bereiken met OV? Als ik ga kom ik vanaf utrecht.. Zit nog te twijfelen tussen Qore, Fusion en deze..

Jep, uitstappen bij metrostation maashaven, trap afrollen en je bent er. Terug met nachtbus of taxi voor een tientje.


top dankje :)


De terugweg is meestal klote, check of er wel een trein gaat zo vroeg. Van Qore ben je sneller thuis denk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zijn er allemaal vanaaf? Even meeten natuurlijk, maar lijkt me niet zo moeilijk in Factory 010 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope helaas toch niet, is me voor vandaag te ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Wie zijn er allemaal vanaaf? Even meeten natuurlijk, maar lijkt me niet zo moeilijk in Factory 010 :D


Ben erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 22:37 
 
Artiest

ik ben erook bij vanavond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 07:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was echt een dik feestje :woot: erg vermaakt!
Held van de avond: Technoboy :worship: beest van een set!

Later nog een verslagje, nu lekker pitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik met lood in de schoenen erheen ben gegaan, heb ik me uiteindelijk echt geweldig vermaakt.

Ik kwam binnen tijdens Clive King, die gooide wat bekendere platen erop zoals Listen To Me Mama en Wreck Thiz Place, wel prima om erin te komen op zich. Wat me gelijk op en vooral tegen viel was het schelle geluid in de Factory, tijdens de laatste Loudness nam ik vrijwel alleen bass waar maar nu was die bass bijna niet aanwezig. Doodzonde voor een feest dat het moet hebben van zagende bassen en harde kicks.

Derb aka Hennes & Cold legde een aardige vervolgset neer, maar ik kon er met name door het geluid nog niet echt goed in komen. Zonde want hij draaide een paar gruwelijke platen, hoewel vooral bekende Duitse hits. Oa Follow Me, Hands Up (Scot Project remix), Zombie Nation, Derb, Acid Nightmare en Hardcore Will Never Die als afsluiter. Het mixwerk was niet altijd even sterk overigens.

Dan het moment waar we bijna allemaal reikhalzend naar uit keken: de 2-uurs set van Technoboy. De zaal was op zich al goed in beweging, maar deze man gooit alleen First Match erop en breekt de hele zaal compleet af! Blijkbaar heeft de geluidsman ook de juiste knoppen open gegooid want het ging ineens een stuk harder en de bass was veel meer aanwezig dan eerst. Nu kon het genieten echt beginnen.
Wat een godsgruwelijke BAAS! Mixwerk was niet eens zo heel slecht en de nummers die hij draaide behoorden alleemaal tot de categorie legendarisch. Ik heb ze niet allemaal onthouden maar zal zoveel mogelijk opnoemen wat ik me nog kan herinneren:
First Match, Stomping Flash Jack, Call It Hardstyle, Housensation, Sexbusters, Dirty, Junior, Skyscraper, Ravers Rules (The Prophet remix), Money Talks Bullshit Walks, Sky High (Technoboy remix), The Beauty and the Beat, GTP (TBY remix), Mescal, Bad Manners en afsluiten met War Machine! Daarnaast 3 a 4 platen die ik niet herkende...
Als early-saifam-fan heb ik echt 2 uur lang zwaar het kippenvel op mn armen gehad. Al die platen worden nooit meer gedraaid en hij draait al deze heldenshit achter elkaar. Van mij had hij de hele avond nog mogen draaien want hij kan makkelijk 3 avonden vullen met alles van Saifam. Zeker een van de beste sets van het jaar!

The Beholder pakte de draad moeiteloos op. Itt zijn voorgangers mixte hij heel erg vlot door en strak. Soms iets te vlot want sommige platen mixte hij halverwege al uit zoals Loosin' My Feeling (waar ie mee begon), maar deze man heeft overduidelijk kennis van zijn platen. De set werd gedomineerd door oude Seismic-platen met tussendoor wat minder bekend werk, redelijk monotone en diepgaande early die daar goed op aansloot. Met sommige platen wist hij de zaal helaas wel ff helemaal dood te draaien, maar die kreeg hij gelijk weer op z'n hand door nummers als Pulse Protraction of Decibel Anthem 2002 te draaien. Al met al een prima set, en ook hier regelmatig kippenvel voor de oude Seismic-stuff!

Spannend of Zany aan zou kunnen sluiten aan al dat geweld en ook als early-DJ de eindbazen-stempel mee zou krijgen. Grappig om te zien dat hij met USB-sticks draaide vanaf de CDJ's, het was voor z'n mixwerk iig geen belemmering want hij deed het ongelofelijk goed! Vlot, strak, gevarieerd! Dan zijn platenkeuze: GE WEL DIG! Totaal niet in de lijn der verwachting uiteindelijk. Bij iemand als hem die eens in de zoveel jaar een early set komt draaien verwacht je meer dat ie makkelijk wil scoren met de overbekende hits, maar hier heeft zoveel voorbereiding en liefde in gezeten... super! Het eerste half-uur werd vooral gedomineerd door oude Fusion-platen: Be On Your Way, Strike Again, Freakz, Pillz, E-Town, Pounding Senses (het origineel wat overigens echt zwaaaaar hard gaat!), Immeasurably, Pure... net als bij Technoboy behoorlijk kippenvel! Het 2e half uur echter herkende ik helemaal niets meer, alleen Techno Noise van Davide Sonar. Maar hij trapte ineens het gaspedaal in met een paar ruige platen, meesterlijk! Zoals hij dat in zijn huidige sets ook doet, zo hard ging hij hier ook ineens tekeer. Petje af Zany, en laat dit alsjeblieft niet de laatste keer zijn. Word tijd dat early weer meer onder de aandacht komt door dit soort mensen :)

Hierna was het voor mij redelijk einde oefening. Heb de set van Vortex vooral stilstaand en zittend aangehoord en mij boeide het allemaal niet meer zo. Ik wilde vooral naar huis want ik was helemaal kapot :P. Niet dat zijn set verder slecht was trouwens, kwamen aardig wat harde platen langs en herinner me nog Incoming, Scream en de laatste plaat die ik hoorde was JTS - Nog een Keer. Na de 4 uur van TBY, Beholder en Zany kon voor mij sowieso niks meer overtroffen worden en dat maakte voor mij het hele feest compleet!

Samenvattend:
+ vanaf Technoboy hard en zuiver geluid
+ goeie sfeer en gezellige mensen (sommige iets te gezellig haha), al voelde ik me wel een beetje een jong pikkie tussen al die oudere mensen haha
+ alles prima geregeld
+ meesterlijke sets
- Matige opkomst, heel erg jammer. Einde bij Vortex leek wel een privéfeestje
- Betalen voor de WC's blijft kut

Heb genoten en ben blij dat ik ben gegaan! Early moet echt meer in de picture komen maar als de events zo matig bezocht worden zal dat uitblijven ben ik bang. Schandalig want het is zulke vette muziek, die mag simpelweg niet vergeten worden!

En dan nu: 5 weken feestpauze. Ben ik ook wel aan toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 13:45 
 
Hardtraxx Newbie

Als ze aan mij over 10 jaar zouden vragen naar welke feestjes ik allemaal ben geweest komt Remember zeker in de top 3 terecht.

Wat een belachelijk goed feestje was dit zeg.

Ik heb hardstyle gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor feest was er in de Maassilo? Schijnt aardig mis te zijn gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon ook natuurlijk geen feest van de hardere stijlen zijn he. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziek.. Blijft toch jammer om telkens weer te zien hoe een kleine groep mensen het verpest voor de rest.
Dan komt er weer een negatief nieuwsbericht naar buiten (of het nu house/hardstyle/hardcore of orgelmuziek is..) en ja hoor, men denkt dan meteen dat iedereen van 'dat volk' zo is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:31 
 
Artiest

Muzikaal het beste early hs feest waar ik geweest ben!

Wat een heerlijke sets van Technoboy, Zany en Beholder :yay:
En de rest mocht er ook wezen :)

Wel wat teveel irritante mensen, maar alsnog heel gezellig gehad!
Niks gemerkt trouwens van het hele gebeuren daaronder in de maassilo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Muzikaal het beste early hs feest waar ik geweest ben!

Wat een heerlijke sets van Technoboy, Zany en Beholder :yay:
En de rest mocht er ook wezen :)

Wel wat teveel irritante mensen, maar alsnog heel gezellig gehad!

Niks gemerkt trouwens van het hele gebeuren daaronder in de maassilo


Ja die vieze vetklep van 40 met z'n vrouwtje. Die liep echt heel de avond iedereen omver en dan ging die met zn vieze zweet bakkes aan je hangen. Of 2 van die meisjes die niet meer recht konden staan van de pillen xd

En arme Rik was ziekjes :( je stond gewoon te gapen op Disk Warrior :nono:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten