Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd of Vortex, Zany en Clive King zich wel aan het concept kunnen houden. Zie Zany er wel voor aan om Who Want This te draaien net zoals Luna Oldschool Phenomenon op Hardclassics draaide.. :/
En Technoboy mag ook wel iets ouder draaien dan op Hardclassics. En Beholder verwacht ik niet veel van aangezien hij op de vorige Remember volgensmij ook al niet al te best was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Al zou me broertje op deze dag nou 18 worden ipv van 17, had ik hem dit als kadotje gegeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Benieuwd of Vortex, Zany en Clive King zich wel aan het concept kunnen houden. Zie Zany er wel voor aan om Who Want This te draaien net zoals Luna Oldschool Phenomenon op Hardclassics draaide.. :/

Het zal vast geen hele oude early worden met Zany, maar die zal heus wel snappen op welk feest ie staat. Als Zany precies dezelfde early draait als uit z'n voorgaande sets dan wordt het goud!

Zie deze van Qlimax 2004:
Citaat:
Tracklist
01. Intro
02. DJ Zany - Pillz (Qlimax Special Intro mix)
03. Nicci Versaci - Dirthy Fatness (LaCargo Remix)
04. DJ Zany - Xpander
05. Tamok - Resistence is Futile (Original mix)
06. Southstylerz - A Bit Crushing
07. Southstylerz - Pounding Senses (Zany & Walt Remix)
08. DJ Tony & Sybian - Sybian
09. Pavo & Zany - S.E.X (Original mix)
10. Duro & Zany - Dissin'
11. Donkey Rollers - Ruff
12. The Moon - Blow The Sushi (DJ Zany Bootleg)
13. Tamok - Lets Do It
14. Donkey Rollers - Immeasurably


Clive King en Vortex is idd afwachten, hoop niet op Gary D-achtige taferelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

03. Nicci Versaci - Dirthy Fatness (LaCargo Remix)
Die mag die wel draaien, wat een plaat. :drool:

Maar om even to the point te komen: het zegt helemaal niets welke sets die in het verleden neer heeft gezet wat hij nu gaat doen. Kijk naar Max B Grant op Decibel met zijn 2006 platen, Deepack die Dubstep gaat draaien en Trance Generator die 3 nustyle platen er doorheen gooit. Zelfde geldt voor Gary D, had vroeger ook goede sets maar op Remember dus een drama. Kortom: sets in het verleden zeggen niks over wat ze nu gaan draaien. Het is sowieso maar hopen dat ze niet te nieuw draaien en als ze daaraan voldoen is het ook nog maar hopen dat ze met originele platen aan komen zetten ipv alleen maar hits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals ik al zei, als Zany de early erop gooit die hij in zn recente sets draait komt het helemaal goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zoals ik al zei, als Zany de early erop gooit die hij in zn recente sets draait komt het helemaal goed :)

Op welke sets doel je dan? Ik zie alleen deze?
http://lsdb.nl/set/59352/Zany___Pavo_-_ ... 10-10.html

Dat is nou ook niet echt een erg originele lijst.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oude Fusion/Zany/DR-platen ;) Maar die sets staan niet op LSDB, zoiets draait ie vooral op minder grote feesten.
Op Defqon vorig jaar draaide hij o.a. Salamandra, Disk Warrior en Freakz. Verder heb ik m vaker Our Power, Pwoap en dat soort nummers horen draaien. Past prima op zo'n feest lijkt mij.
Nee t is geen early uit de prehistorie maar als we dat heel de avond te horen krijgen word je er ook niet vrolijk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:56 
 
Artiest

Edwinn schreef:
En Beholder verwacht ik niet veel van aangezien hij op de vorige Remember volgensmij ook al niet al te best was..

Daar vergis je je, dat was juist supervet met Beholder & Balistic vorige keer!

Voor mij beste set van het feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oude Fusion/Zany/DR-platen ;) Maar die sets staan niet op LSDB, zoiets draait ie vooral op minder grote feesten.
Op Defqon vorig jaar draaide hij o.a. Salamandra, Disk Warrior en Freakz. Verder heb ik m vaker Our Power, Pwoap en dat soort nummers horen draaien. Past prima op zo'n feest lijkt mij.
Nee t is geen early uit de prehistorie maar als we dat heel de avond te horen krijgen word je er ook niet vrolijk van.

Die platen zitten wel heel erg op het randje van Early Hardstyle en Hardstyle imo..

Geck-o schreef:
Edwinn schreef:
En Beholder verwacht ik niet veel van aangezien hij op de vorige Remember volgensmij ook al niet al te best was..

Daar vergis je je, dat was juist supervet met Beholder & Balistic vorige keer!

Voor mij beste set van het feest

Welke platen draaide hij dan, want ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij te nieuw draaide. Maargoed, kan het fout hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Oude Fusion/Zany/DR-platen ;) Maar die sets staan niet op LSDB, zoiets draait ie vooral op minder grote feesten.
Op Defqon vorig jaar draaide hij o.a. Salamandra, Disk Warrior en Freakz. Verder heb ik m vaker Our Power, Pwoap en dat soort nummers horen draaien. Past prima op zo'n feest lijkt mij.
Nee t is geen early uit de prehistorie maar als we dat heel de avond te horen krijgen word je er ook niet vrolijk van.

Die platen zitten wel heel erg op het randje van Early Hardstyle en Hardstyle imo..

dus? niet iedereen houd van die heel oude early hardstyle die jij wel leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:49 
 
Artiest

Edwinn schreef:
Geck-o schreef:
Edwinn schreef:
En Beholder verwacht ik niet veel van aangezien hij op de vorige Remember volgensmij ook al niet al te best was..

Daar vergis je je, dat was juist supervet met Beholder & Balistic vorige keer!

Voor mij beste set van het feest

Welke platen draaide hij dan, want ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij te nieuw draaide. Maargoed, kan het fout hebben..

Met name oude Seismics t/m 2004, waar ik een groot fan van ben.
Weet nog wel dat hun laatste track een facepalm waard was maar de rest van de set was gewoon heel dik qua tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Die platen zitten wel heel erg op het randje van Early Hardstyle en Hardstyle imo..

dus? niet iedereen houd van die heel oude early hardstyle die jij wel leuk vindt.[/quote]
Ik weet niet precies wat je wilt zeggen.. Maar het gaat er niet om wat ik wel en niet leuk vindt het gaat erom of die platen nou wel of niet Early Hardstyle zijn. En ik geef gewoon aan dat het wel erg op het randje zit. Dan maakt het nog niks uit wat mijn smaak is, dat veranderd niets aan die platen.

Geck-o schreef:
Met name oude Seismics t/m 2004, waar ik een groot fan van ben.
Weet nog wel dat hun laatste track een facepalm waard was maar de rest van de set was gewoon heel dik qua tracks :)

Oke, als dat zo is dan trek ik mijn mening in. Excuses. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop juist dat Zany, Beholder en TBY lekker 2002-2005 draaien, toen waren ze voor mij persoonlijk iig op hun best (vind ik ook van early HS in het algemeen).
En hier en daar een wat nieuwere plaat of een plaat die op het randje zit is helemaal niet erg. Zolang het maar binnen de set past. Trance Generators hebben bijv. Welcome To The Record Shop gedraaid op Decibel in een early-set, zoiets moet gewoon kunnen ;)

Er zullen heus wel artiesten zijn die oudere platen draaien, maar de bekende namen zeker niet. Zo'n Derb bijv. zal vast vooral de oudere nummers draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:12 
 
Artiest

Er moet gewoon een concept komen met 2005-2008 hardstyle ofzo :P Bij remember en hardclassics vind ik dat eigenlijk nooit op zn plaats hoewel ik ook erg van dingen uit die periode hou

Zoals Max B Grant op Decibel in de Remember, draaide allemaal 2005-2007 tracks, klopt eigenlijk geen zak van in het concept, maar heb dat gevoel opzij gezet en toch heerlijk losgegaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Er moet gewoon een concept komen met 2005-2008 hardstyle ofzo :P Bij remember en hardclassics vind ik dat eigenlijk nooit op zn plaats hoewel ik ook erg van dingen uit die periode hou

Zoals Max B Grant op Decibel in de Remember, draaide allemaal 2005-2007 tracks, klopt eigenlijk geen zak van in het concept, maar heb dat gevoel opzij gezet en toch heerlijk losgegaan :)

Inderdaad.

Ik zou erg graag naar deze editie van Remember gaan, maar als een een feest komt voor de "tussen periode" zou ik ook werkelijk geniaal vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik en Rik hebben gelijk.
Het is jammer dat de nieuwe en oude stijl teveel van elkaar verschillen om ze samen op een pure early-avond in te plannen.

2005-2008 was briljant. Als TBY een set met Saifam-nummers uit alleen maar die tijd zou draaien, moet ik echt mn zwembandjes aan want dan ga ik zwemmen in mn eigen kwijl :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zekerheidje dat ik ga, vorige was super vet. En me liefde voor early is alleen nog maar groter geworden :D

@ Dawasiknie en Rawbin, optie dat ik mss met de auto ga ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Er moet gewoon een concept komen met 2005-2008 hardstyle ofzo :P Bij remember en hardclassics vind ik dat eigenlijk nooit op zn plaats hoewel ik ook erg van dingen uit die periode hou

Zoals Max B Grant op Decibel in de Remember, draaide allemaal 2005-2007 tracks, klopt eigenlijk geen zak van in het concept, maar heb dat gevoel opzij gezet en toch heerlijk losgegaan :)

Precies, voor zo'n feest strijd ik al een tijdje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
RobertV schreef:

Geck-o schreef:
Met name oude Seismics t/m 2004, waar ik een groot fan van ben.
Weet nog wel dat hun laatste track een facepalm waard was maar de rest van de set was gewoon heel dik qua tracks :)

Oke, als dat zo is dan trek ik mijn mening in. Excuses. :P


Je bent in de war met Beholder op Loudness denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Zekerheidje dat ik ga, vorige was super vet. En me liefde voor early is alleen nog maar groter geworden :D

@ Dawasiknie en Rawbin, optie dat ik mss met de auto ga ;)

Wij houden ons aanbevolen voor een plekje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:56 
 

Geck-o schreef:
Er moet gewoon een concept komen met 2005-2008 hardstyle ofzo :P Bij remember en hardclassics vind ik dat eigenlijk nooit op zn plaats hoewel ik ook erg van dingen uit die periode hou

Zoals Max B Grant op Decibel in de Remember, draaide allemaal 2005-2007 tracks, klopt eigenlijk geen zak van in het concept, maar heb dat gevoel opzij gezet en toch heerlijk losgegaan :)

Dat zou ik vet vinden rond die tijd begon ik net met hardstyle te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
modernization schreef:
Zekerheidje dat ik ga, vorige was super vet. En me liefde voor early is alleen nog maar groter geworden :D

@ Dawasiknie en Rawbin, optie dat ik mss met de auto ga ;)

Wij houden ons aanbevolen voor een plekje :cool:


You're damn right :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2011 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit! Zal er weer proberen te zijn! De editie van mei vond ik geslaagd. Factory 010 is ook een erg leuke locatie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:57 
 
Hardtraxx Newbie

definite worth considering, maybe combi it with hardclassics the week after ;o
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 11:42 
 
Hardtraxx Newbie

Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten