Zin an! Met DJ Blear als chauffeur kan het al niet meer mis gaan. 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wat lees ik hier nou weerwrote:Zin an! Met DJ Blear als chauffeur kan het al niet meer mis gaan.
Remember blijkt verplaatst te zijn naar Club Rodenburg. :owrote:Wat lees ik hier nou weer
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Pas maar op dat hij hem niet in z'n reverse zet.wrote:Zin an! Met DJ Blear als chauffeur kan het al niet meer mis gaan.
Omdat ik niet meer naar Rebirth kan, kom ik hier maar een kijkje nemen met Fluxion. 
Nu al helemaal janken.
#Freefluxie
#Freefluxie
De zin begint heel erg te komen nu 
Mijn trein gaat morgen pas om 07:51 terug, iemand in voor een after op het station? 
Heb er iig goed zin in gekregen. De meeste hier weten wel waar ik aan te herkennen ben, als je een kerel ziet met een bos krullen is de kans groot dat ik het ben
je mag gerust wel even met me babbelen
Tot vanavond!
Heb er iig goed zin in gekregen. De meeste hier weten wel waar ik aan te herkennen ben, als je een kerel ziet met een bos krullen is de kans groot dat ik het ben
Tot vanavond!
Moet je nou weer de rawboi uithangen?wrote:Nu al helemaal janken.![]()
#Freefluxie
Ander keertje weer dansen xxwrote:Moet je nou weer de rawboi uithangen?wrote:Nu al helemaal janken.![]()
#Freefluxie
Zin in!
Alreeds 2 basketmatchen gefloten en zondag om 9u nog zelf spelen maar we gaan gewoon maximaal snoeien
Alreeds 2 basketmatchen gefloten en zondag om 9u nog zelf spelen maar we gaan gewoon maximaal snoeien
Ook erg veel zin in! Tot vanavond iedereen, wordt gezelluuuug! 
Iemand nog een kaartje over toevallig? 
R
Hardtraxxer
114 posts member since 2015
last seen Jul 2025
Toch besloten om alsnog te gaan, zo'n thuiswedstrijdje dit haha. Onder het motto: tentamens kun je herkansen, feestjes niet. Mensen geniet ervan vnv 
Trappen achter in de main zijn dicht, geen goed teken..
Gaat lekker met B2s idd. Na loudness ook hier maar halve zaal. Net mensen van organisatie gesproken. 1400 van 3500 kaarten verkocht
Ik was gegaan als ik niet 1 uur en 50 minuten op de trein zou moeten wachten na afloop.
Was ook wel te merken inderdaad, na Wildstylez stond je gewoon in een half lege zaal. Kwam de sfeer ook niet ten goede. Erg zonde maar ik denk dat de eindtijd plus het vele aanbod in classics concepten gewoon de doodsteek is.
Al met al was het toch wel weer erg gezellig heren, prima vermaakt!
. Tosti met pesto, rucola, mozzarella en salami was ook genieten.
Oja, Luna mogen ze ook wel op de lijst van Alpha Twins pleuren. Platen als Tonight, Angel, Get Hit en Subsonic draaien in de early zaal. Opdoeken die vent.
Al met al was het toch wel weer erg gezellig heren, prima vermaakt!
Oja, Luna mogen ze ook wel op de lijst van Alpha Twins pleuren. Platen als Tonight, Angel, Get Hit en Subsonic draaien in de early zaal. Opdoeken die vent.
Matige vulling van de zaal kwam de sfeer idd niet ten goede. Ben veeeel beter gewend met feestjes in de 013. Minste editie sinds tijden. Ook de setjes vond ik niet reuzespannend.
Ik vond de setjes juist veel beter dan normaal, vooral vanwege de 1,5 uur setjes. A-Lusion pakte wat plaatjes van andere artiesten erbij zoals Max Enforcer - Loudness. Wildstylez draaide de originele Project 1 en Silver Bullet. Zelfs B-Front, ookal kreeg hij maar een uurtje, draaide veel gevarieerder dan zijn set op de tijdmachine in het klokgebouw.
Verder wel lakker gesnoeid.
Verder wel lakker gesnoeid.
Who was there
Nobody has said they're going yet.