Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 16:14 
 
Hardtraxxer

Ligt het aan mij of is de stream niet zo best? Kwaliteit is om te huilen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Demi Kanon gemist :/ Ik kijk uit naar de fysieke feesten man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Imation schreef:
Ligt het aan mij of is de stream niet zo best? Kwaliteit is om te huilen..


Interviews wel lag en niet synchroon, setjes prima bij mij

Oh en dit: https://www.nu.nl/tech/6038959/ook-yout ... rkers.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Demi Kanon gemist :/ Ik kijk uit naar de fysieke feesten man.


Viel in zijn set na een kwartier en dat was BH - Gold :thumbsup: Was een leuke set, lekker vrolijk.

Blijf mij verbazen hoe slecht verstaanbaar Sound Rush blijft, zelfs in het Nederlands lastig te verstaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Locatie is Koepelhal Tilburg fyi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

West-Brabants accent. Ik versta mijn dorpsgenoten ook nooit. Zij mij ook niet waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 17:32 
 
Hardtraxxer

En nog een editie online! :beer: :cry: man weet niet eens meer hoe een festival 'voelt'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik heb voor extra sfeer een steunpilaar in de woonkamer laten plaatsen om daar tegen tienen een tactisch braakje tegenaan te hengsten.


Met steunpilaar bedoel je strip paal, toch?

Spobbertiet schreef:


Kijk eens naar het jaartal van dat artikel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kut youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:


Kijk eens naar het jaartal van dat artikel ;)[/quote]

Is nog steeds zo toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Is nog steeds zo toch


Nope, tenzij ze het bij jou terug zijn vergeten aan te zetten en je al bijna een jaar video's in 480p kijkt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 20:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hardtraxx! Helaas hadden we wat problemen met YouTube inderdaad, YouTube haalde de kwaliteit naar beneden en deed even lastig qua copyright. Inmiddels is de volledige stream + chat verhuisd naar onze website, waar deze in hogere kwaliteit te bekijken is!

Veel plezier nog! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De stream werkt alleen niet naar de Chromecast helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 20:23 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Grim schreef:
Rebirth Events schreef:
Heeft iedereen de Claro's al koud staan? :whistle:


Nee want er zitten geen Claro's in het te winnen Rebirth pakket op Instagram. Ter compensatie kan je altijd mijn DM's in wankelen zoals sommige leden op Rebirth wankelen na een Clarotje of 10.


Ik heb voor extra sfeer een steunpilaar in de woonkamer laten plaatsen om daar tegen tienen een tactisch braakje tegenaan te hengsten.


Zoiets?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Hekzitter schreef:
Grim schreef:

Nee want er zitten geen Claro's in het te winnen Rebirth pakket op Instagram. Ter compensatie kan je altijd mijn DM's in wankelen zoals sommige leden op Rebirth wankelen na een Clarotje of 10.


Ik heb voor extra sfeer een steunpilaar in de woonkamer laten plaatsen om daar tegen tienen een tactisch braakje tegenaan te hengsten.


Zoiets?
Afbeelding


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Hardtraxx! Helaas hadden we wat problemen met YouTube inderdaad, YouTube haalde de kwaliteit naar beneden en deed even lastig qua copyright. Inmiddels is de volledige stream + chat verhuisd naar onze website, waar deze in hogere kwaliteit te bekijken is!

Veel plezier nog! (L)


Je kan toch gewoon van te voren je copyrights in orde maken op YT?

Althans als je niet een extern programma gebruikt om te streamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Gunz...tegen beter weten had ik hoop maar nee, voor mij is dit niet Best of maar dat zal je altijd hebben.

Hoopte of Evolution Complete, De Weg Kwijt, Dopeman, Military, mijn guilty pleasure Executioner Style. Daarbij stond hier in de Timetable 3 kwartier maar na 26 min was het wel prima blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Streampje hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Streampje hoor! :thumbsup:


Absoluut! Stage ziet er weer goed uit zo met lampen/lasers/vuurwerk

Die wachtmuziek tussendoor kan ik alleen niet meer onthoren dat het Dragostea DIN Tei
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Gunz...tegen beter weten had ik hoop maar nee, voor mij is dit niet Best of maar dat zal je altijd hebben.

Hoopte of Evolution Complete, De Weg Kwijt, Dopeman, Military, mijn guilty pleasure Executioner Style. Daarbij stond hier in de Timetable 3 kwartier maar na 26 min was het wel prima blijkbaar


Dit inderdaad.. keek het meest uit naar deze set met dit soort platen maar toen na 10 minuten Bella ciao werd gedraaid wisten we al welke kant het op ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
ErikZ schreef:
Gunz...tegen beter weten had ik hoop maar nee, voor mij is dit niet Best of maar dat zal je altijd hebben.

Hoopte of Evolution Complete, De Weg Kwijt, Dopeman, Military, mijn guilty pleasure Executioner Style. Daarbij stond hier in de Timetable 3 kwartier maar na 26 min was het wel prima blijkbaar


Dit inderdaad.. keek het meest uit naar deze set met dit soort platen maar toen na 10 minuten Bella ciao werd gedraaid wisten we al welke kant het op ging.

Het is ook "The Best Of..." Dus niet alleen de klassiekers. Vond het zelf iig een vrij logische set naar verwachting. Neemt niet weg dat ik het weinig aan vond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat Sander zegt, verwacht je dan alleen oude platen? Natuurlijk niet, anders stond er wel een classics set. Ze draaiden wat oude en ook wat nieuwe en wat er tussen. Dus wat dat betreft hebben ze zich gewoon gehouden aan wat werd aangegeven. Ze gaan niet draaien naar Hardtraxx hun mening van wat het beste is.

Wel een beetje raar dat ze maar 26 minuten kregen. Zeker als je in de timetable zet dat het 45 minuten is. De setjes zijn van te voren opgenomen, dan weet je toch wel hoe lang ze duren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar dat was bij meer sets 't geval.
Kijk dat je tussendoor een interview doet is prima en dat daarom de voorgaande set korter is ook, maar bij Hard Driver en G4h heb ik 10 minuten naar een aftelscherm gekeken :lol:

Doe dan idd de sets langer of plak desnoods wat oude aftermovie beelden erin :P

Verder wel een lekkere stream, heb me er goed op vermaakt t/'m G4h, daarna minder mijn smaak. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2021 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hadden wat leuks neer gezet kwa show!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2021 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Show was dik in orde, setjes ook. Had inderdaad ook wel gehoopt dat het daadwerkelijk langere setjes zouden zijn want dat was in dit geval met de timetable wel een beetje misleidend. Uiteindelijk wel goed vermaakt en genoten van de perzikwijn en biertjes die nog om de hoek kwamen :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten