Wát een topdagen gehad.
Het seizoen in stijl geopend met een flesje champagne en dan weet je dat je er al lekker in zit.
De aankomst ging mega snel op zaterdag vanaf de Kiss & Ride en bij het fouilleren mochten we zo doorlopen dus mooi nog een stukje Galactixx meegepakt. Daarna Envine en AVI8 gezien en toen vlug naar de Classics Bingo gegaan om daar even m'n bingogeluk met succes te beproeven. Zodoende een shotje met het zusje van ons MWAT gedaan en mijn dag kon niet meer stuk.
Ecstatic en Solstice (gewisseld met Refuzion) was echt genieten. Even binnen gekeken bij The Pitcher maar daar vond ik het vrij tam, snel een pokébowl gehaad en toen naar Audiotricz wat qua sfeer één van de hoogtepunten van het weekend was. Ongekend

.
Voordat ik naar The Smiler zou gaan wilde ik een stukje 15 years special D-Block & S-Te-Fan zien. Was leuk maar vrij tam qua sfeer. Met pijn en moeite Koever opgezocht bij The Smiler maar zijn wederhelft vond het qua plek, sfeer en publiek 3x niks dus toen zijn we alvast maar naar Noisecontrollers gegaan om af te sluiten bij Jay Reeve.
Op zaterdag ben ik dus amper verder gekomen dan het Uiltje en meer hadden we ook eigenlijk niet nodig. Het was daar écht druk, sfeervol maar overigens soms wel érg warm met de zon op die koepel. Heerlijk dagje gehad.
Zondag met een klein beetje zand in de motor weer op tijd vertrokken en stonden nét voordat de Melodic Madness set begon op de main. Óók een van de hoogtepunten van het weekend! Daarna even een klein rondje gedaan en via Jones > Psyko Punkz (tof!) naar Adrenalize gegaan wat wederom een hoogtepuntje was. Daarna snel gaan eten, even met de billen geschud bij Billy Dans om snel Wildstylez een stukje mee te pakken. Toen was het tijd voor wederom een hoogtepunt: Gezellige Uptempo. Ik heb me werkelijk waar kapot staan lachen. We stonden helemaal tegen het hek vooraan om eens goed te kunnen aanschouwen wat er allemaal gebeurde. Zowel op als naast het podium want blijkbaar zat er een barbershop in de stage waar iemand rustig een freshe cut kreeg terwijl zijn maat naast hem helemaal uit zijn reet stond te rossen. Wát een contrast. En wát ging Jos tekeer op zijn trampoline op het podium. Het einde van Atmoz & Galactixx meegepakt (zo goed), stukje Sound Rush maar dat vond ik nooit zo heeeel tof dus snel Element gaan checken en toen het weekend in stijl geëindigd bij Progressive Hardstyle. Daar de laatste drie keer kippenvel van het weekend gehad en toen was het tijd om naar huis te gaan aangezien vanmorgen de wekker weer ging om te werken.
Al met al: veel pluspunten, veel sets. Oprecht weinig minpunten. Alleen op zaterdag een paar keer een flesje water gevuld maar met een beetje tactisch je kraantje uitzoeken was ik met 2 minuten klaar of hoefde ik zelfs helemaal niet te wachten.