Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Rebirth Festival - The Unexpected World
Past

Rebirth Festival - The Unexpected World

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Wie deed de beste dansjes op Rebirth?

MelvinFR
21
32%
Hekzitter (de Job)
44
68%

Total votes: 65

Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 25 days ago
Calie wrote:Ik heb ook 2 kaarten gewonnen met de bfront prijsvraag voor de zondag!

Pb maar als je ze wil hebben ik kan helaas niet
Oke even oprecht een vraag: Waarom the fuck doe je dan mee xd
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 20 days ago
Exterkate wrote:Vandaag kort dagje werken tot 11:15, en dan lekker de hele dag mezelf opfokken voor morgen :D
Hier ook, net thuis. Weekend....lekker dagje chillen. Vanavond ff lachen met Roue Verveer in Theaters Tilburg. En morgen helemaal loessoe!

ZIN IN GODVERDOMME!!!
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
MelvinFR wrote:
Pommer wrote:Rebirth Festival - The Unexpected World (8 & 9 april 2017, Raamse Akker, Haaren)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
report
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Toch besloten om niet te gaan om geld te besparen en te leren voor een groot tentamen woensdag. Wel beetje balen van de B Front early set en de Beyond Reality show. Hoop ik later nog eens te zien
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
RoyAPO wrote:Toch besloten om niet te gaan om geld te besparen en te leren voor een groot tentamen woensdag. Wel beetje balen van de B Front early set en de Beyond Reality show. Hoop ik later nog eens te zien
Jammer man. :aww: Gelukkig heb je B-Front vorig weekend nog zien draaien. ^^
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Thermometer wrote:
RoyAPO wrote:Toch besloten om niet te gaan om geld te besparen en te leren voor een groot tentamen woensdag. Wel beetje balen van de B Front early set en de Beyond Reality show. Hoop ik later nog eens te zien
Joaa en gelukkig nog vele keren te gaan komende tijd. Veel plezier ;)
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Zamble wrote:
MelvinFR wrote:
Pommer wrote:Rebirth Festival - The Unexpected World (8 & 9 april 2017, Raamse Akker, Haaren)
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
RoyAPO wrote:
Thermometer wrote:
Joaa en gelukkig nog vele keren te gaan komende tijd. Veel plezier ;)
Thanks! :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
RoyAPO wrote:Toch besloten om wel te gaan om geld te verneuken en niet te leren voor een groot tentamen maandag. Wel beetje leuk van de B Front early set en de Beyond Reality show. Hoop ik later weer eens te zien
Zamble wrote:
MelvinFR wrote:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 19 days ago
Energyzed wrote:I am going to enjoy Rebirth Festival 2017 more than ever because it's my first and last booking of the year. Going to play some new music too :)
Weten we dat ook weer
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Jones, als je mee leest, draai ALSTUBLIEFT de originele Lunatick. Ik wacht al zo lang om die een keer live te horen. Hetzelfde voor 2sidez, draai de originele Fuck It. Zelfde verhaal als Lunatick, staan beiden in mijn top 5 allertijden en nog nooit live mogen horen. Dit zou mijn dag al onvergetelijk maken, moesten jullie deze tracks draaien :)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Ik stem voor Your Life Remix en/of Volumez (Old / New Version) :love:
T
Hardtraxxer
76 posts member since 2012
last seen May 2017
Blear wrote:Album is gepreorderd, deze 2 tickets gaan naar de bob + vriend, heb zelf een gekocht ticket, met nog een ticket kan vrouw lief ook mit. (Wanneer voor een paar pils niemand een ticket heeft haal ik hem inderdaad alsnog van TS)
Het beestje heeft een naam, Thijsje :oh:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Jonas wrote:Jones, als je mee leest, draai ALSTUBLIEFT de originele Lunatick. Ik wacht al zo lang om die een keer live te horen. Hetzelfde voor 2sidez, draai de originele Fuck It. Zelfde verhaal als Lunatick, staan beiden in mijn top 5 allertijden en nog nooit live mogen horen. Dit zou mijn dag al onvergetelijk maken, moesten jullie deze tracks draaien :)
Dit zou fijn zijn inderdaad! Your Life remix mag ook! :$
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 14 hours ago
Jonas wrote:Jones, als je mee leest, draai ALSTUBLIEFT de originele Lunatick. Ik wacht al zo lang om die een keer live te horen. Hetzelfde voor 2sidez, draai de originele Fuck It. Zelfde verhaal als Lunatick, staan beiden in mijn top 5 allertijden en nog nooit live mogen horen. Dit zou mijn dag al onvergetelijk maken, moesten jullie deze tracks draaien :)
:yes:
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Liever de Raw Mix
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Delt-A wrote:Liever de Raw Mix
De Real Raw mix dan hè.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Fluxion wrote:
De Real Raw mix dan hè.
haha ja ook lekker
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
MelvinFR wrote:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
corneelwr wrote:
MelvinFR wrote:
Hardtraxxer
99 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Heeft er toevallig nog iemand gratis kaarten voor zondaf, die hij niet op ticketswap kwijt kan en ik voor een mooie prijs kan overnemen? Alsvast merci! Ik moet er nog 3 in totaal..
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 27 days ago
En nu is zaterdag Sold Out... :lol: :lol: :lol: :lol:
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Ik heb twee weekendtickets en kan alleen de zaterdag en zag dat twee keer moest uitprinten voor beide dagen. Dus als iemand nog 2 tickets wil voor zondag wil voor een schijntje (10 pp ofso) ?
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Die hoor je al zo vaak, vandaar dat ik hoop dat ze de originele versie een keer draaien :)