Ik ben de zaterdag verhinderd helaas. Als iemand nog een kaartje zoekt, kun je me PM'en. 
Last edited by _theon_ on , edited 1 time in total.
Of Alphaverb gaat gewoon weer een kwartier langer doorwrote:Top time-table, lekker 15 minuutjes eerder naar huis of alvast kluisje legen en nog laatste seconden Minus Militia te zien! Zin in!
Zou weer fantastisch zijn! Beste set die ik misschient heb meegemaakt vorig jaar. 1 uur en 45 min alphaverb. Ging helemaal nergens over hahawrote:Of Alphaverb gaat gewoon weer een kwartier langer doorwrote:Top time-table, lekker 15 minuutjes eerder naar huis of alvast kluisje legen en nog laatste seconden Minus Militia te zien! Zin in!
wrote:Zondag definitief aanwezig dankzij Drift
Heb er nog 1, wie wil er met de pendelbus vanaf Den Boschwrote:Heb per ongeluk 2 pendelbus tickets teveel gekocht voor de zaterdag
PM even als je ze wilt overnemen
Ik stem voor. Heb hier toch ontzettend veel zin in! Hele dag linksvoor in de reactivate te vinden, op een paar uitstapjes na. Zaterdag bob, zondag lekker pilsenieren. Verwachtingen liggen hoog, was vorig jaar toch wel een van mn favoriete festivalswrote:Of Alphaverb gaat gewoon weer een kwartier langer doorwrote:Top time-table, lekker 15 minuutjes eerder naar huis of alvast kluisje legen en nog laatste seconden Minus Militia te zien! Zin in!
wrote:2 zondag tickets gewonnen met de prijsvraag welke kleur haar b-front had
Hoe heb je bericht gehad?wrote:Ook aanwezig,
2 zondag tickets gewonnen met de prijsvraag welke kleur haar b-front had
Ik kreeg via paylogic (afzend naam Rebirth festival maar email adres was van paylogic) een email en in de bijlagen de tickets "op naam"wrote:Hoe heb je bericht gehad?wrote:Ook aanwezig,
2 zondag tickets gewonnen met de prijsvraag welke kleur haar b-front had
Ugh, Partyflock (bron hiervoor) heeft de tijden weer eens scheef staan.wrote:Alphaverb is tot 23:45.
Vang je hem wel weer op. Is niet zo netjes namelijkwrote:Wat zijn ze weer gul. Twee kaarten voor de zondag gewonnen. Hier dus bijna zeker aanwezig. Mooi de zaterdag laten vallen