Wat een schatje ben je. Hoor net van Norther66 dat ik die van hem waarschijnlijk ook over kan nemen, dus ik denk dat je er iemand anders mee blij kunt maken.wrote:Prima, staat dat bij deze! Wordt een last minute beslissing hoor, maar als je me vrijdag/zaterdag even een PB doet dan laat ik wel weten of ik ze gebruik of niet
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Jwz, mag gvd wel eens een bijpassend onderschrift krijgen a la Huisbaas Bob, 1 bonk positivisme
Nee maar prima, als ik ze kwijt wil pleur ik het wel in dit topic!!
Nee maar prima, als ik ze kwijt wil pleur ik het wel in dit topic!!
Nou zeg Rickzel, als die-hard B-Front fan is het toch vanzelfsprekend dat jij gewoon ook de zondag aanwezig bent! 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Daar heb je gelijk in, laat ik het je zo zeggen. Ik heb het budget wel, maar ik ben momenteel werkloos. Ik heb mijzelf een budget gegund en festivals uitgekozen waar ik graag naar toe ga dit jaar. Je moet soms streng zijn voor je zelf anders gaat al je spaargeld eraan op en dat is zonde. Ik heb nog nooit wat gewonnen of gekregen en mijn enthousiasme nam het even van mij over en dat uit ik uiteraard hier.wrote:Als je 20 euro niet kunt missen is het dan wel verstandig om naar een festival te gaan, daar geef je natuurlijk ook geld uit?wrote:Fijn dat jij m'n boekhouding doet natuurlijk, dan heb ik meer inzicht in wat wel en niet kan.
Want in mijn omgeving op m'n vriendin na is er niet echt iemand om mijn enthousiasme mee te delen
Mag trouwens met de auto van moeders. Die rijd op gas dus dat koste me ook niets
Ik hoop dat alphaverb weer 1,5 uur krijgt en mag afsluiten 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Kan je zomaar gelijk in hebbenwrote:Ik hoop dat alphaverb weer 1,5 uur krijgt en mag afsluiten
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Dat die time table maar eens opschiet.
Jezus man.. dat gezeik over die timetables iedere keer. Een timetable komt bijna altijd de dinsdag of woensdag VOOR het feest online. Knoop het eens in je oren
Rustig Jowan. Adem laag. Niet iedereen gaat al langer dan een paar jaar naar feesten en begrijpt dit haha.wrote:Jezus man.. dat gezeik over die timetables iedere keer. Een timetable komt bijna altijd de dinsdag of woensdag VOOR het feest online. Knoop het eens in je oren
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Gaan jij en Melvin nog samen dansen hier?
wil iemand nog een zaterdagkaartje voor 43 euri?
Adem in.. en uit..wrote:Rustig Jowan. Adem laag. Niet iedereen gaat al langer dan een paar jaar naar feesten en begrijpt dit haha.wrote:Jezus man.. dat gezeik over die timetables iedere keer. Een timetable komt bijna altijd de dinsdag of woensdag VOOR het feest online. Knoop het eens in je oren
Hardtraxx meeting @ Rebirth??
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Laat mij lekker zeikenwrote:Jezus man.. dat gezeik over die timetables iedere keer. Een timetable komt bijna altijd de dinsdag of woensdag VOOR het feest online. Knoop het eens in je oren
Ik ga al jaren naar festivals maar het is mij nog nooit opgevallen dat het een week van te voren online kwam. Heeft me nooit echt geboeid.
Zal het in mn oren knopen knul!
Heb ook 2 tickets voor de zondag gekregen. Echter kan ik niet.
Als ik er iemand blij mee kan maken hoor ik dat graag!
Edit: Iemand blij gemaakt
Edit: Iemand blij gemaakt
Last edited by StanDuif on , edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 19 days ago
De Rebirth timetable kwam de afgelopen 2 jaar anders een week voor het feestwrote:Jezus man.. dat gezeik over die timetables iedere keer. Een timetable komt bijna altijd de dinsdag of woensdag VOOR het feest online. Knoop het eens in je oren
PB!wrote:Heb ook 2 tickets voor de zondag gekregen. Echter kan ik niet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Hij zal snel komenwrote:De Rebirth timetable kwam de afgelopen 2 jaar anders een week voor het feestwrote:Jezus man.. dat gezeik over die timetables iedere keer. Een timetable komt bijna altijd de dinsdag of woensdag VOOR het feest online. Knoop het eens in je oren
Ik denk ook wel voor zaterdag jawrote:Hij zal snel komenwrote:De Rebirth timetable kwam de afgelopen 2 jaar anders een week voor het feestwrote:Jezus man.. dat gezeik over die timetables iedere keer. Een timetable komt bijna altijd de dinsdag of woensdag VOOR het feest online. Knoop het eens in je oren
Afgelopen zaterdagavond op het terras gezwicht: kaartjes voor zaterdag zijn binnen!!
14 graden met zon tot nu toe, dikke prima
14 graden met zon tot nu toe, dikke prima
Zou leuk zijn als ze helemaal geen time-table maken en je op het festival en dan overal rondlopen maar kijken of er wat leuks is. Voegt echt een nieuwe dimensie toe aan het feest.wrote:Ik denk ook wel voor zaterdag jawrote:Hij zal snel komenwrote:De Rebirth timetable kwam de afgelopen 2 jaar anders een week voor het feest
Of dat er ineens maar 1 stage is waar willekeurige dj's b2b draaien. Kijk nu al uit naar Puinhoop Kollektiv vs Delete vs Alphaverbwrote:Minus Militia die de mainstage openen!