Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2023 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Wat/wie zouden jullie graag willen zien tijdens REBiRTH Festival 2024? ^^


AVI8
D-Charged
Envine
Wasted Penguinz
Solstice
Jay Reeve (weer zo'n 90 minuten special kan me wel bekoren)
Kruelty LIVE

Heb ook alvast een mooie euforische classics line-up voor jullie:
Atmozfears
Adrenalize
Code Black
Wasted Penguinz
Rebourne
Cyber
Omegatypez
Neilio
The Vision
Outlander
Sylence

Alstublieft, niks meer aan doen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sylence, als je hem een beetje gevolgd hebt dan weet je dat die ze niet meer alle 24 in een kratje heeft zitten en dat je daar heel heel ver bij vandaan moet blijven :lol:

Laat Jay Reeve maar een handje vol Sylence platen draaien in z'n 90 minuten set (Jawa :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was Cyber ook niet een beetje doorgeslagen met z'n geloof en het hardstyle publiek? Ik zou juist tegenwoordig gewoon een grote euforische line-up neerzetten, zoals Rikkert zegt, de meeste euforische artiesten pakken de klassiekers er wel bij.

Iets als

Bass Modulators
D-Charged
Horyzon
Wasted Penguinz
Jay Reeve
ANDY SVGE
Demi Kanon
Ecstatic
LYNX
Adrenalize
Alleviate

Zou top zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poooh, Horyzon (of Synthsoldier) zou ik graag eens live zien ja. Jammer dat je er weinig meer van hoort. Verder aangevuld met uiteraard Jay Reeve, en Ecstatic/Clockartz verdienen dat wmb ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 10:41 
 
Hardtraxxer

Arkaine zou ook heel vet zijn, geen idee of dat uberhaupt een optie is.
Ergens lijkt mij een Audiofreq ook wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 15:34 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Was Cyber ook niet een beetje doorgeslagen met z'n geloof en het hardstyle publiek? Ik zou juist tegenwoordig gewoon een grote euforische line-up neerzetten, zoals Rikkert zegt, de meeste euforische artiesten pakken de klassiekers er wel bij.

Iets als

Bass Modulators
D-Charged
Horyzon
Wasted Penguinz
Jay Reeve
ANDY SVGE
Demi Kanon
Ecstatic
LYNX
Adrenalize
Alleviate

Zou top zijn.


Audiotricz mag hier ook nog wel bij! Verder is dit aardig dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 19:33 
 
Hardtraxxer

Tickets voor de zaterdag binnen :cool:
€72,50 en dan zit er al een €10,00 loyalty korting bij. Ik vind daar wat van :$ maar hey helemaal knettah
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Tickets voor de zaterdag binnen :cool:
€72,50 en dan zit er al een €10,00 loyalty korting bij. Ik vind daar wat van :$ maar hey helemaal knettah


Dit.

Maar wordt vast weer gezel de pel. Op de gok een zaterdagkaart gehaald, er even vanuit gaande dat de euforische stage er nu weer op zaterdag is.

Lekker met Koever heen en terug, en het hele festival niet zien :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 19:43 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Tickets voor de zaterdag binnen :cool:
€72,50 en dan zit er al een €10,00 loyalty korting bij. Ik vind daar wat van :$ maar hey helemaal knettah


Tof dat er bij bent! :) De korting is tot maximaal €10, niet elk ticket wordt dus €10 duurder. En geloof ons, als er een euro vanaf kan zijn we de eerste die dat zullen doen maar kwaliteit die we kunnen en willen bieden is voor ons het belangrijkst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 19:44 
 
Organisator
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Koever schreef:
Tickets voor de zaterdag binnen :cool:
€72,50 en dan zit er al een €10,00 loyalty korting bij. Ik vind daar wat van :$ maar hey helemaal knettah


Dit.

Maar wordt vast weer gezel de pel. Op de gok een zaterdagkaart gehaald, er even vanuit gaande dat de euforische stage er nu weer op zaterdag is.

Lekker met Koever heen en terug, en het hele festival niet zien :thumbup: .


En witte wa ge ook kunt doen... komen vrijwilligen op een ander feest van ons, krijg je gewoon een ticket :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geloof me, ik voeg echt niets toe als ik iets uit moet voeren. Ik betaal wel gewoon netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 20:08 
 
Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
Koever schreef:
Tickets voor de zaterdag binnen :cool:
€72,50 en dan zit er al een €10,00 loyalty korting bij. Ik vind daar wat van :$ maar hey helemaal knettah


Tof dat er bij bent! :) De korting is tot maximaal €10, niet elk ticket wordt dus €10 duurder. En geloof ons, als er een euro vanaf kan zijn we de eerste die dat zullen doen maar kwaliteit die we kunnen en willen bieden is voor ons het belangrijkst.

Ja duidelijk en begrijpelijk in deze tijden. Het is bij bijna elk feest tegenwoordig dat je ff schrikt van de prijs en het uiteindelijk gewoon aftikt. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 20:09 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Geloof me, ik voeg echt niets toe als ik iets uit moet voeren. Ik betaal en rij wel gewoon netjes met de auto.

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geloof me, ik voeg echt niets toe als ik moet rijden. Ik begaai wel gewoon netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2023 20:23 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Rebirth Events schreef:
Koever schreef:
Tickets voor de zaterdag binnen :cool:
€72,50 en dan zit er al een €10,00 loyalty korting bij. Ik vind daar wat van :$ maar hey helemaal knettah


Tof dat er bij bent! :) De korting is tot maximaal €10, niet elk ticket wordt dus €10 duurder. En geloof ons, als er een euro vanaf kan zijn we de eerste die dat zullen doen maar kwaliteit die we kunnen en willen bieden is voor ons het belangrijkst.

Ja duidelijk en begrijpelijk in deze tijden. Het is bij bijna elk feest tegenwoordig dat je ff schrikt van de prijs en het uiteindelijk gewoon aftikt. :whistle:


De prijzen zijn enorm gestegen dat zal niemand ontkennen, wij worstelen hier ook mee. We willen het betaalbaar houden maar als werkelijk alles duurder wordt is dat niet mogelijk. Het heeft voor ons ook 0,0 toegevoegde waarde als de prijzen omhoog schieten, het is beter als alles gelijk blijft of geleidelijk omhoog gaat zodat jullie (onze bezoekers) het gewoon prima kunnen betalen en elke jaar weer zonder bedenkingen terug kunnen en willen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:

De prijzen zijn enorm gestegen dat zal niemand ontkennen, wij worstelen hier ook mee. We willen het betaalbaar houden maar als werkelijk alles duurder wordt is dat niet mogelijk. Het heeft voor ons ook 0,0 toegevoegde waarde als de prijzen omhoog schieten, het is beter als alles gelijk blijft of geleidelijk omhoog gaat zodat jullie (onze bezoekers) het gewoon prima kunnen betalen en elke jaar weer zonder bedenkingen terug kunnen en willen komen.


Kijk dit zijn gewoon duidelijke antwoorden waar we hier iets aan hebben. Kunnen meer organisaties iets van leren. Meer dan respect hier voor. Daarbij zie je dat bij jullie ook wel echt in de kwaliteit terug. Voor mij afgelopen jaar qua vibe en organisatie beter dan de meeste organisaties het aanpakken imo. Daarbij ook heel bewust bezig met het verbeteren van het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 12:20 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:

Daarbij zie je dat bij jullie ook wel echt in de kwaliteit terug. Voor mij afgelopen jaar qua vibe en organisatie beter dan de meeste organisaties het aanpakken imo. Daarbij ook heel bewust bezig met het verbeteren van het festival.


ben het daar niet echt mee eens.
Bij Rebirth kon ik mn kont niet keren en het geluid was vaak ook minder.
Communicatie is echter wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Hekzitter schreef:

Daarbij zie je dat bij jullie ook wel echt in de kwaliteit terug. Voor mij afgelopen jaar qua vibe en organisatie beter dan de meeste organisaties het aanpakken imo. Daarbij ook heel bewust bezig met het verbeteren van het festival.


ben het daar niet echt mee eens.
Bij Rebirth kon ik mn kont niet keren en het geluid was vaak ook minder.
Communicatie is echter wel fijn.


Ik weet niet precies waar je allemaal gestaan hebt, maar ik heb geen enkele dag (zaterdag en zondag geweest) problemen gehad met publiek. Geluid was in de main prima, op andere plaatsen kon het wellicht wat beter, maar daar zullen ze vast wel aan werken. Opbouw van het terrein was ook volledig anders dan normaal. Dus ook weer nieuwe opstelling waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdagticket binnen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 15:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Hekzitter schreef:

Daarbij zie je dat bij jullie ook wel echt in de kwaliteit terug. Voor mij afgelopen jaar qua vibe en organisatie beter dan de meeste organisaties het aanpakken imo. Daarbij ook heel bewust bezig met het verbeteren van het festival.


ben het daar niet echt mee eens.
Bij Rebirth kon ik mn kont niet keren en het geluid was vaak ook minder.
Communicatie is echter wel fijn.


Wel eens met je opmerking, sommige zaken zijn lastig op te lossen andere wat makkelijker.
Voor wat betreft de drukte is het tegenwoordig een trend om met zijn alle tegelijk naar dezelfde artiest te gaan, vroeger ging je voor een stijl of area naar een feest, tegenwoordig loopt de menigte van act naar act. Het is logisch omdat de act waarschijnlijk bij een groot publiek heel populair is maar hoe zouden we dit ooit op moeten lossen? We kunnen niet 6 area's bouwen die allemaal groot genoeg zijn en waar iedereen in kan.

Dan het geluid, dat was voornamelijk bij de outdoor area wat minder en eigenlijk was dit het gevolg van en stevige wind en de drukte. Door de drukte worden mensen verplicht verder naar achter te staan maar de speakers komen maar tot 90% van de vloer. Dat is ook altijd genoeg geweest omdat publiek verdeeld stond en dus niet verplicht werd om zo ver naar achter te gaan staan. Daarnaast speelde de wind dus een grote rol en verwaaide het geluid wat.

Het klinkt allemaal makkelijk maar er zijn zoveel invloeden waar je afhankelijk van bent dat er soms de kans in zit dat het niet optimaal is. Dit kunnen we allemaal oplossen maar ergens is er ook een prijs/kwaliteit verhouding en elke verbetering heeft een prijs dus de vraag is of het publiek dat nog wil betalen. Je kan namelijk ook op een andere plek gaan staan, of wel verder naar achteren gaan staan maar zonder oordoppen (wat we niet adviseren maar als je meer beleving wilt een optie kan zijn) of je gaat even in een andere area kijken en pakt de volgende set van de betreffende artiest, vaak staan ze er toch meerdere keren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2023 16:21 
 
Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
billieb15 schreef:
Hekzitter schreef:

Daarbij zie je dat bij jullie ook wel echt in de kwaliteit terug. Voor mij afgelopen jaar qua vibe en organisatie beter dan de meeste organisaties het aanpakken imo. Daarbij ook heel bewust bezig met het verbeteren van het festival.


ben het daar niet echt mee eens.
Bij Rebirth kon ik mn kont niet keren en het geluid was vaak ook minder.
Communicatie is echter wel fijn.


Wel eens met je opmerking, sommige zaken zijn lastig op te lossen andere wat makkelijker.
Voor wat betreft de drukte is het tegenwoordig een trend om met zijn alle tegelijk naar dezelfde artiest te gaan, vroeger ging je voor een stijl of area naar een feest, tegenwoordig loopt de menigte van act naar act. Het is logisch omdat de act waarschijnlijk bij een groot publiek heel populair is maar hoe zouden we dit ooit op moeten lossen? We kunnen niet 6 area's bouwen die allemaal groot genoeg zijn en waar iedereen in kan.

Dan het geluid, dat was voornamelijk bij de outdoor area wat minder en eigenlijk was dit het gevolg van en stevige wind en de drukte. Door de drukte worden mensen verplicht verder naar achter te staan maar de speakers komen maar tot 90% van de vloer. Dat is ook altijd genoeg geweest omdat publiek verdeeld stond en dus niet verplicht werd om zo ver naar achter te gaan staan. Daarnaast speelde de wind dus een grote rol en verwaaide het geluid wat.

Het klinkt allemaal makkelijk maar er zijn zoveel invloeden waar je afhankelijk van bent dat er soms de kans in zit dat het niet optimaal is. Dit kunnen we allemaal oplossen maar ergens is er ook een prijs/kwaliteit verhouding en elke verbetering heeft een prijs dus de vraag is of het publiek dat nog wil betalen. Je kan namelijk ook op een andere plek gaan staan, of wel verder naar achteren gaan staan maar zonder oordoppen (wat we niet adviseren maar als je meer beleving wilt een optie kan zijn) of je gaat even in een andere area kijken en pakt de volgende set van de betreffende artiest, vaak staan ze er toch meerdere keren. :)


Bedankt voor je reactie, heel duidelijk, en dit is ook zeker te begrijpen.
Kijk, iemand die naar de classics stage gaat, zal waarschijnlijk ruimte genoeg hebben, zulke stages zijn veel minder druk dan de raw stages.
Veel bezoekers zijn ook te vinden bij de populairste acts, dus dan zou de timetable hierin een grote rol spelen.
Dit jaar was in mijn ogen de main te klein met de komst die er was. Andere stages waren niet echt interessant, waardoor iedereen blijft hangen bij de main, waardoor het nog meer ophoopt.
Ik denk dat je dan beter sommige mensen moet teleurstellen als ze een paar populaire namen laten overlappen, maar dan is de ervaring wel beter door de ruimte en kwaliteit die de sets dan brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramon heeft een kaartje voor me gekocht en Melvin heeft de euforische line-up voor de zaterdag alvast gedeeld. Ik heb er al zin in. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ramon heeft een kaartje voor me gekocht en Melvin heeft de euforische line-up voor de zaterdag alvast gedeeld. Ik heb er al zin in. :thumbup:


!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2023 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melvin inside info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2023 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou er zo voor tekenen, alleen met die line-up vind ik het 't geld al waard.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten