Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 13:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Daarnaast is 15 graden gewoon doodnormaal voor half april. Als je 15 graden met af en toe een buitje onvoldoende vindt voor komend weekend, moet je festivals in april vooraf maar links laten liggen


Het is Nederland, dan kan je beter heel het festivalseizoen overslaan behalve eind juli/augustus waar je juist weer weggebrand wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer of geen weer. Gewoon stampen gvd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer kan je ieder uur een weerbericht posten? Bvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 14:09 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
Weer of geen weer. Gewoon stampen gvd!

Probleem is wel. Hoe kutter het weer hoe minder mensen er buiten de tenten lopen en dus hoe minder stamp ruimte er is

(Ondertussen 15 en droog staat er)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Twijfel ook nog om na die tijd bij job te crashen maar volgens mij zijn er meer mensen dan bij de gemiddelde zweveropvang

Das juist reden te meer om het te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na Jay Reeve die een set van 2014-2017 gaat draaien nu ook Envine met een oproep op insta voor euforische platen uit die periode. Wel interessant dat we dat hiervoor nog niet gezien hebben maar nu 2 artiesten op dezelfde dag. Ik ben er alleen maar voorstander van, ga zeker proberen bij beide een kijkje te nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 16:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Na Jay Reeve die een set van 2014-2017 gaat draaien…!


Voordat ik allemaal haatmail ontvang; neem de bovengenoemde periode niet te strikt :P Vanuit mij vooral een verwijzing naar een bepaalde ‘melancholische’ vibe die we rond die tijd veel ten gehore kregen. Er zullen dus ook wel wat platen buiten die periode gedraaid worden die imo zeker goed binnen dat straatje vallen. Ben momenteel bezig met de voorbereidingen en ik raad aan om wat tissues mee te nemen om die tranen van geluk weg te geven, want dit gaat een gezellige bende worden :D Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 17:10 
 
Hardtraxx Elite

Jay Reeve schreef:
David_ schreef:
Na Jay Reeve die een set van 2014-2017 gaat draaien…!


Voordat ik allemaal haatmail ontvang; neem de bovengenoemde periode niet te strikt :P Vanuit mij vooral een verwijzing naar een bepaalde ‘melancholische’ vibe die we rond die tijd veel ten gehore kregen. Er zullen dus ook wel wat platen buiten die periode gedraaid worden die imo zeker goed binnen dat straatje vallen. Ben momenteel bezig met de voorbereidingen en ik raad aan om wat tissues mee te nemen om die tranen van geluk weg te geven, want dit gaat een gezellige bende worden :D Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?


Tracks van Sylence zijn tof.
Daarnaast The Originalz - Make It Possible. Wel uit 2021 maar valt wel in t straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
David_ schreef:
Na Jay Reeve die een set van 2014-2017 gaat draaien…!


Voordat ik allemaal haatmail ontvang; neem de bovengenoemde periode niet te strikt :P Vanuit mij vooral een verwijzing naar een bepaalde ‘melancholische’ vibe die we rond die tijd veel ten gehore kregen. Er zullen dus ook wel wat platen buiten die periode gedraaid worden die imo zeker goed binnen dat straatje vallen. Ben momenteel bezig met de voorbereidingen en ik raad aan om wat tissues mee te nemen om die tranen van geluk weg te geven, want dit gaat een gezellige bende worden :D Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?

Wildstylez - R.U.S.H.
Josh & Wesz - World At Peace
Aeros - Move
Om er maar een paar te noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears- Leave It All Behind
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?


Ik had er op Facebook al een paar gedropt maar ik wil hem natuurlijk ook nog even hier delen om indruk te maken op al mijn Hardtraxx vriendjes:

Cyber - Movement / Be Here / Lost Town / The Supreme / End of the Day (of allemaal)
Festuca - Transpose / Pressure Waves
D-Block & S-Te-Fan - Higher / God is a DJ (!!!)
Aztech, Emphasis, Sifra - New Dimension
Audiotricz & Atmozfears - Dance No More / What About Us
Demi Kanon - Closer
Inverze - Whitenoise
Refuzion - Without You
Atmozfears - Keep Me Awake / Leave It All Behind
Devin Wild - Breakthrough / Everlasting
Bass Modulators - I Want Your Love (Live Edit) / Our Dreams / Radiance
Frontliner - TBA 2 (One More Time)
Time is Now (Ecstatic Remix)
Dillytek & NSCLT - Rushin'
NCBM - See The Light / This is Eternity
Wave Pressure - Immunity
Sound Rush - Worlds of Space / Live Forever
Wildstylez - Roots / Encore
Galactixx - Out of the Dark / The Starlight

Yi-haa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 20:03 
 
Artiest

Jay Reeve schreef:
Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?

Ecstatic - Spiritual Reawakening
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?

Ik had ze ook al op FB gedropt, maar wil deze 3 heel graag een keer live horen:
Aztech & Emphasis - New Dimension
Hypnose & Airtunes - Shaman
Concept Art & Recoder - Run True
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
David_ schreef:
Na Jay Reeve die een set van 2014-2017 gaat draaien…!


Voordat ik allemaal haatmail ontvang; neem de bovengenoemde periode niet te strikt :P Vanuit mij vooral een verwijzing naar een bepaalde ‘melancholische’ vibe die we rond die tijd veel ten gehore kregen. Er zullen dus ook wel wat platen buiten die periode gedraaid worden die imo zeker goed binnen dat straatje vallen. Ben momenteel bezig met de voorbereidingen en ik raad aan om wat tissues mee te nemen om die tranen van geluk weg te geven, want dit gaat een gezellige bende worden :D Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?


Ik ga m'n best doen om het droog te houden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afgelopen paar dagen hebben we wat mails gehad om onze kaarten te claimen. Maar nu lijkt het er op dat we teveel (?) kaarten hebben ontvangen: per persoon hebben we 1 weekendkaart gekocht maar we hebben er 2 ontvangen met verschillende barcodes. Zijn er meer mensen met dit 'probleem'? Of is dit gratis geld, Rebirth?

Wat het nog gekker maakt: we hebben 2 orders gedaan. 1 persoon heeft 1 zaterdagkaart gekocht, de andere order (die ik heb gedaan) bevatte 2 weekendkaarten. Nu krijgt persoon 1 een mail binnen met zijn eigen zaterdagkaart én 3 weekendkaarten, waaronder 2 kaarten die ik besteld heb? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vrienden van het forum en REBiRTH hebben het wel onmogelijk gemaakt om niet hyped te worden voor dit weekend.

Dus besloten mn gezin een dagje langer in de steek te laten en de zaterdag ook te komen. :thumbsup:

Nou moet ik alsnog aan de slag om een timetable te bouwen, hopen dat de mannen van het forum de keuze goedkeuren.Kritisch als jullie zijn.

Het weer lijkt ook beter en beter te worden (geen regen icoontje meer in de iphone app ^^ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 07:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
David_ schreef:
Na Jay Reeve die een set van 2014-2017 gaat draaien…!


Voordat ik allemaal haatmail ontvang; neem de bovengenoemde periode niet te strikt :P Vanuit mij vooral een verwijzing naar een bepaalde ‘melancholische’ vibe die we rond die tijd veel ten gehore kregen. Er zullen dus ook wel wat platen buiten die periode gedraaid worden die imo zeker goed binnen dat straatje vallen. Ben momenteel bezig met de voorbereidingen en ik raad aan om wat tissues mee te nemen om die tranen van geluk weg te geven, want dit gaat een gezellige bende worden :D Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?

Jay Reeve - Melodia!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 07:56 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
De vrienden van het forum en REBiRTH hebben het wel onmogelijk gemaakt om niet hyped te worden voor dit weekend.

Dus besloten mn gezin een dagje langer in de steek te laten en de zaterdag ook te komen. :thumbsup:

Nou moet ik alsnog aan de slag om een timetable te bouwen, hopen dat de mannen van het forum de keuze goedkeuren.Kritisch als jullie zijn.

Het weer lijkt ook beter en beter te worden (geen regen icoontje meer in de iphone app ^^ )

Sowieso keuren we je tt niet goed
Maar met een line up als deze kan je het ook nooit goed doen natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay Reeve schreef:
Wellicht nog wat laatste verzoekjes vanuit ht?


Cyber - Together
Sylence - Wind
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nou moet ik alsnog aan de slag om een timetable te bouwen, hopen dat de mannen van het forum de keuze goedkeuren.Kritisch als jullie zijn.


Kom maar door
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sylence - Jawa lijkt me tof @Jayreeve als je mee leest.

Timetable, met het besef dat ik veel namen op Defqon ook weer ga zien toch hier en daar even een naam gekozen waar ik normaal misschien niet zo snel zou kijken.

12:00 – 12:45 Unlocked
13:15- 14:30 – Jay Reeve
14:30 – 15:00 – D-Charged
15:00 – 16:00 – Envine
16:00 – 17:00 – Aversion
17:00 – 17:30 – The Purge Trippin’
17:30 – 18:00 - Adrenalize classics
18:00 – 19:00 - Jay Reeve
19:30 – 20:00 – Vertile
20:00 – 21:00 – Wasted Penguinz
21:00 – 21:30 – Adjuzt of Barber
22:00 – 23:00 - Major Conspiracy

13:00 – 14:00 Astronomics
14:00 – 15:00 Degos & Re-DOne
15:00 – 15:30 AVIO
15:30 – 16:30 Deetox & Geck-O
16:30 – 17:30 Adaro
17:30 – 18:45 Digital Punk
19:00 – 20:00 Anderex
20:00 – 21:00 Drollenfestijn
21:00 – 22:00 Signeersessie en ere ronde over het terrein
22:00 – 23:00 Spitnoise
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand een afbeelding van het floorplan? In de Appic app werkt deze niet goed bij mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 10:48 
 
Artiest

David_ schreef:
Na Jay Reeve die een set van 2014-2017 gaat draaien nu ook Envine met een oproep op insta voor euforische platen uit die periode. Wel interessant dat we dat hiervoor nog niet gezien hebben maar nu 2 artiesten op dezelfde dag. Ik ben er alleen maar voorstander van, ga zeker proberen bij beide een kijkje te nemen!



Ik ga inderdaad naast al mijn nieuwe materiaal ook zeker een duik nemen terug in de tijd, maar niet alleen de 2014-2017 era, ook wat platen ervoor en natuurlijk wat huidige muziek. Uiteindelijk voor ieder wat wils haha! Gaan er sowieso een tof, uplifting setje van maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Homecoming @ Jay
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook even zitten knutselen en zoiets zal het ongeveer wel worden:

Zaterdag
12:00 - 13:00 Alleviate (Reborn Euphoric)
13:00 - 14:00 Udex (Reborn Raw)
14:00 - 15:00 D-Charged (Reborn Euphoric)
15:00 - 16:00 Envine (Reborn Euphoric)
16:00 - 16:45 Phuture Noize (Rebirth)
17:30 - 18:00 Adrenalize (Reactivate)
18:00 - 19:00 Wasted Penguinz (Reactivate)
19:30 - 20:00 Vertile (Rebirth)
20:00 - 21:00 Wasted Penguinz (Reborn Euphoric)
21:00 - 21:30 Adjuzt (Reborn Raw)
21:30 - 22:30 Fraw (Reborn Raw)
22:30 - 23:00 Major Conspiracy (Resist)
23:15 - 23:45 Rebelion "Overdose" (Rebirth)

Zondag
13:00 - 14:30 EMS | The Hardstyle Family (Release)
14:30 - 15:30 Adrenalize (Revelation)
15:30 - 16:30 Ecstatic (Release)
16:30 - 17:45 Scantraxx Showcase (Release)
17:45 - 18:15 Sickmode & Mish (Revelation)
19:15 - 19:45 Alter Ego (Revelation)
20:00 - 21:00 Gezellige Uptempo (Road To Rebirth)
21:15 - 22:15 Rebelion & Vertile (Rebirth)
22:15 - 23:00 Spitnoise (Revenge)

Mitch schreef:
Heeft iemand een afbeelding van het floorplan? In de Appic app werkt deze niet goed bij mij

Werkt inderdaad niet zo prettig. Gewoon een afbeelding zou inderdaad fijn zijn.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten