Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd wat voor extra area's er bij komen. Het scala binnen hardstyle is wel gedekt, toch?

Industrial :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 dagen hardcore i.p.v. 1 dag raw en 1 dag hardcore lijkt me sowieso een zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Techno area of Sefa pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ohja want Sefa staat nog niet overal? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk oprecht dat er een raw classic stage staat + dan 2 dagen hardcore. Ben wel benieuwd of die grotere capaciteit ook beter is en of ze überhaupt gaan uitverkopen dan. Afgelopen jaar was het maar net aan uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Afgelopen jaar was het maar net aan uitverkocht.


Dit vroeg ik mezelf ook al af ja, is toch al 3 jaar dat het maar net van ter voren uitverkoopt. Ben benieuwd of deze wijzigingen de verkoop dan gaan boosten of juist zorgen voor teleurstellende verkoop.

Ik gun het Rebirth overigens van harte, qua variatie in de line-up kunnen veel organisaties iets van hen leren, en het feest zelf is op hier een daar een klein puntje na altijd top geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Ohja want Sefa staat nog niet overal? :lol:

S E F A
E
F
A
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat die hardcore stage een zekerheid is gezien het succes van vorig jaar !
Al was het toen de enige outdoor stage en was het heerlijk weer, zal ook wel meegespeeld hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd prachtig hoe blij en opgetogen iedereen is die dag, wanneer het festivalseizoen terug start.
Zaterdag sowieso een zekerheid, andere dagen heb ik meestal geen nood aan (afhankelijk van line-up).

Bij ons in de vriendengroep is Rebirth altijd af de radar gebleven. We kenden die anthems wel maar daar bleef het ook bij. Tot we er 3 jaar geleden achter kwamen dat dit gewoon echt niet ver rijden is voor ons :x
Sindsdien jaarlijkse traditie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet hier ook altijd nog een keer heen, elk jaar heb ik helaas wel wat anders. Aankomend jaar tot op heden niet, dus hou dit als serieuze optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Altijd prachtig hoe blij en opgetogen iedereen is die dag, wanneer het festivalseizoen terug start.
Zaterdag sowieso een zekerheid, andere dagen heb ik meestal geen nood aan (afhankelijk van line-up).

Bij ons in de vriendengroep is Rebirth altijd af de radar gebleven. We kenden die anthems wel maar daar bleef het ook bij. Tot we er 3 jaar geleden achter kwamen dat dit gewoon echt niet ver rijden is voor ons :x
Sindsdien jaarlijkse traditie!


Rebirth was voor mij het 2e feest en tegelijk elk jaar traditie geweest. Blijf inderdaad prachtig hoe geluk ze altijd met het weer hebben en hoe vrolijk iedereen die dag begint. Moet wel zeggen dat ik met zo'n thuis feestje en de nodige bekenden achter de bar mijzelf wel redelijke d'r vanaf hark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds ik voor de eerste keer naar Rebirth ben gegaan is dit tot nu toe elk jaar vaste prik: traditie om het festivalseizoen te openen. Voetbal zeg ik er voor af.
Je "voelt" altijd dat het weer leeft na de donkere maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Sinds ik voor de eerste keer naar Rebirth ben gegaan is dit tot nu toe elk jaar vaste prik: traditie om het festivalseizoen te openen. Voetbal zeg ik er voor af.
Je "voelt" altijd dat het weer leeft na de donkere maanden.


Dit inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Woutr schreef:
Altijd prachtig hoe blij en opgetogen iedereen is die dag, wanneer het festivalseizoen terug start.
Zaterdag sowieso een zekerheid, andere dagen heb ik meestal geen nood aan (afhankelijk van line-up).

Bij ons in de vriendengroep is Rebirth altijd af de radar gebleven. We kenden die anthems wel maar daar bleef het ook bij. Tot we er 3 jaar geleden achter kwamen dat dit gewoon echt niet ver rijden is voor ons :x
Sindsdien jaarlijkse traditie!


Rebirth was voor mij het 2e feest en tegelijk elk jaar traditie geweest. Blijf inderdaad prachtig hoe geluk ze altijd met het weer hebben en hoe vrolijk iedereen die dag begint. Moet wel zeggen dat ik met zo'n thuis feestje en de nodige bekenden achter de bar mijzelf wel redelijke d'r vanaf hark.


Hoeveel spanbanden en tentpalen verwacht je dit jaar te beklimmen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Standaard aanwezig op de zaterdag! Hopelijk is de sfeer op de Reactivate net zoals afgelopen jaar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

''This Thursday we have a huge announcement regarding REBiRTH Festival 2019 - Guardian of Eternity!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker



In 2019, for the first time ever, we welcome you to our brand-new REBiRTH Residence Camping for three full days of partying!

The Early Bird ticket sale, including a €5,- discount, starts on Monday November 26 at 20:00 and ends on November 28 at 23:59.

http://www.rebirth-residence.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super leuk gedaan weer :D . Als de artiesten die je in de video ziet ook de eerste namen zijn voor het festival, ben ik super blij met Thera vs Geck-o (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ooh dit ziet er wel heel vet uit, 3 dagen after is een goede toevoeging, en thera vs Geck-o zou helemaal mooi zijn. Al enig nieuws over de prijzen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thera VS. Geck-o hopelijk wordt dit waarheid :love:

Voor de rest heel vette video en denk dat de camping wel een leuke toevoeging is! Kijk er nu al naar uit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oei Nu wel zeker een weekend hierheen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes gedaan die trailer! Dat stukje met Geck-O en Thera ook weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 01:04 
 
Hardtraxx Addict

Rebelion vs Sound Rush :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 01:49 
 
Hardtraxxer

Vet dat die artiesten hier aan mee willen werken. Leuk gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette trailer zeg en ook echt mooi bedacht al die opties :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten