Ik ben wel benieuwd wat voor extra area's er bij komen. Het scala binnen hardstyle is wel gedekt, toch?
Industrial
Industrial
Dit vroeg ik mezelf ook al af ja, is toch al 3 jaar dat het maar net van ter voren uitverkoopt. Ben benieuwd of deze wijzigingen de verkoop dan gaan boosten of juist zorgen voor teleurstellende verkoop.wrote: Afgelopen jaar was het maar net aan uitverkocht.
S E F Awrote:Ohja want Sefa staat nog niet overal?
Rebirth was voor mij het 2e feest en tegelijk elk jaar traditie geweest. Blijf inderdaad prachtig hoe geluk ze altijd met het weer hebben en hoe vrolijk iedereen die dag begint. Moet wel zeggen dat ik met zo'n thuis feestje en de nodige bekenden achter de bar mijzelf wel redelijke d'r vanaf hark.wrote:Altijd prachtig hoe blij en opgetogen iedereen is die dag, wanneer het festivalseizoen terug start.
Zaterdag sowieso een zekerheid, andere dagen heb ik meestal geen nood aan (afhankelijk van line-up).
Bij ons in de vriendengroep is Rebirth altijd af de radar gebleven. We kenden die anthems wel maar daar bleef het ook bij. Tot we er 3 jaar geleden achter kwamen dat dit gewoon echt niet ver rijden is voor ons![]()
Sindsdien jaarlijkse traditie!
Dit inderdaad!wrote:Sinds ik voor de eerste keer naar Rebirth ben gegaan is dit tot nu toe elk jaar vaste prik: traditie om het festivalseizoen te openen. Voetbal zeg ik er voor af.
Je "voelt" altijd dat het weer leeft na de donkere maanden.
Hoeveel spanbanden en tentpalen verwacht je dit jaar te beklimmen?wrote:Rebirth was voor mij het 2e feest en tegelijk elk jaar traditie geweest. Blijf inderdaad prachtig hoe geluk ze altijd met het weer hebben en hoe vrolijk iedereen die dag begint. Moet wel zeggen dat ik met zo'n thuis feestje en de nodige bekenden achter de bar mijzelf wel redelijke d'r vanaf hark.wrote:Altijd prachtig hoe blij en opgetogen iedereen is die dag, wanneer het festivalseizoen terug start.
Zaterdag sowieso een zekerheid, andere dagen heb ik meestal geen nood aan (afhankelijk van line-up).
Bij ons in de vriendengroep is Rebirth altijd af de radar gebleven. We kenden die anthems wel maar daar bleef het ook bij. Tot we er 3 jaar geleden achter kwamen dat dit gewoon echt niet ver rijden is voor ons![]()
Sindsdien jaarlijkse traditie!