Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

REBiRTH Festival 2019 - Guardian of Eternity

Venue
Haaren
Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Ik ben wel benieuwd wat voor extra area's er bij komen. Het scala binnen hardstyle is wel gedekt, toch?

Industrial :loving:
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
2 dagen hardcore i.p.v. 1 dag raw en 1 dag hardcore lijkt me sowieso een zekerheid.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Techno area of Sefa pls
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Ohja want Sefa staat nog niet overal? :lol:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Ik denk oprecht dat er een raw classic stage staat + dan 2 dagen hardcore. Ben wel benieuwd of die grotere capaciteit ook beter is en of ze überhaupt gaan uitverkopen dan. Afgelopen jaar was het maar net aan uitverkocht.
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
Hekzitter wrote: Afgelopen jaar was het maar net aan uitverkocht.
Dit vroeg ik mezelf ook al af ja, is toch al 3 jaar dat het maar net van ter voren uitverkoopt. Ben benieuwd of deze wijzigingen de verkoop dan gaan boosten of juist zorgen voor teleurstellende verkoop.

Ik gun het Rebirth overigens van harte, qua variatie in de line-up kunnen veel organisaties iets van hen leren, en het feest zelf is op hier een daar een klein puntje na altijd top geregeld.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
PEPii wrote:Ohja want Sefa staat nog niet overal? :lol:
S E F A
E
F
A
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Denk dat die hardcore stage een zekerheid is gezien het succes van vorig jaar !
Al was het toen de enige outdoor stage en was het heerlijk weer, zal ook wel meegespeeld hebben...
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
Altijd prachtig hoe blij en opgetogen iedereen is die dag, wanneer het festivalseizoen terug start.
Zaterdag sowieso een zekerheid, andere dagen heb ik meestal geen nood aan (afhankelijk van line-up).

Bij ons in de vriendengroep is Rebirth altijd af de radar gebleven. We kenden die anthems wel maar daar bleef het ook bij. Tot we er 3 jaar geleden achter kwamen dat dit gewoon echt niet ver rijden is voor ons :x
Sindsdien jaarlijkse traditie!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Moet hier ook altijd nog een keer heen, elk jaar heb ik helaas wel wat anders. Aankomend jaar tot op heden niet, dus hou dit als serieuze optie.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Woutr wrote:Altijd prachtig hoe blij en opgetogen iedereen is die dag, wanneer het festivalseizoen terug start.
Zaterdag sowieso een zekerheid, andere dagen heb ik meestal geen nood aan (afhankelijk van line-up).

Bij ons in de vriendengroep is Rebirth altijd af de radar gebleven. We kenden die anthems wel maar daar bleef het ook bij. Tot we er 3 jaar geleden achter kwamen dat dit gewoon echt niet ver rijden is voor ons :x
Rebirth was voor mij het 2e feest en tegelijk elk jaar traditie geweest. Blijf inderdaad prachtig hoe geluk ze altijd met het weer hebben en hoe vrolijk iedereen die dag begint. Moet wel zeggen dat ik met zo'n thuis feestje en de nodige bekenden achter de bar mijzelf wel redelijke d'r vanaf hark.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Sinds ik voor de eerste keer naar Rebirth ben gegaan is dit tot nu toe elk jaar vaste prik: traditie om het festivalseizoen te openen. Voetbal zeg ik er voor af.
Je "voelt" altijd dat het weer leeft na de donkere maanden.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Remi wrote:Sinds ik voor de eerste keer naar Rebirth ben gegaan is dit tot nu toe elk jaar vaste prik: traditie om het festivalseizoen te openen. Voetbal zeg ik er voor af.
Je "voelt" altijd dat het weer leeft na de donkere maanden.
Dit inderdaad! :D
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Hekzitter wrote:
Woutr wrote:Altijd prachtig hoe blij en opgetogen iedereen is die dag, wanneer het festivalseizoen terug start.

Rebirth was voor mij het 2e feest en tegelijk elk jaar traditie geweest. Blijf inderdaad prachtig hoe geluk ze altijd met het weer hebben en hoe vrolijk iedereen die dag begint. Moet wel zeggen dat ik met zo'n thuis feestje en de nodige bekenden achter de bar mijzelf wel redelijke d'r vanaf hark.
Hoeveel spanbanden en tentpalen verwacht je dit jaar te beklimmen?
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 32 minutes ago
Standaard aanwezig op de zaterdag! Hopelijk is de sfeer op de Reactivate net zoals afgelopen jaar :loving:
Hardtraxxer
last seen Mar 2026
''This Thursday we have a huge announcement regarding REBiRTH Festival 2019 - Guardian of Eternity!''
Organisator
340 posts member since 2017
last seen 3 days ago
View on Facebook

In 2019, for the first time ever, we welcome you to our brand-new REBiRTH Residence Camping for three full days of partying!

The Early Bird ticket sale, including a €5,- discount, starts on Monday November 26 at 20:00 and ends on November 28 at 23:59.

http://www.rebirth-residence.nl
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Super leuk gedaan weer :D . Als de artiesten die je in de video ziet ook de eerste namen zijn voor het festival, ben ik super blij met Thera vs Geck-o (L)
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Ooh dit ziet er wel heel vet uit, 3 dagen after is een goede toevoeging, en thera vs Geck-o zou helemaal mooi zijn. Al enig nieuws over de prijzen?
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Thera VS. Geck-o hopelijk wordt dit waarheid :love:

Voor de rest heel vette video en denk dat de camping wel een leuke toevoeging is! Kijk er nu al naar uit :clap:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 12 hours ago
Oei Nu wel zeker een weekend hierheen
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Netjes gedaan die trailer! Dat stukje met Geck-O en Thera ook weer xd
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Rebelion vs Sound Rush :bomb: :drool:
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Vet dat die artiesten hier aan mee willen werken. Leuk gedaan!
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Vette trailer zeg en ook echt mooi bedacht al die opties :thumbsup: