Zit er wellicht ook aan te denken om heel weekend te gaan, maar twijfel om de camping te doen, aangezien ik om de hoek woonwrote:Dikke line-up camping ticket is al binnen!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Prima dit! De rest ook top en zeer vermakelijk!wrote:Clockartz | Delete VIP | Nosferatu ‘Approach to Midnight’ Showcase | Regain | B-Front vs. MYST | Mind Dimension | Udex LIVE | Promo 'Millennium Hardcore set'.
Doe het dan alleen voor de after, kunnen we weer gleufdieren spottenwrote:Zit er wellicht ook aan te denken om heel weekend te gaan, maar twijfel om de camping te doen, aangezien ik om de hoek woonwrote:Dikke line-up camping ticket is al binnen!
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Hoorde na afgelopen editie dat ze een deal met rebirth hebben om toch nog daar te komen omdat het wat speciaals voor hun is. Of het echt zo is weet ik niet, maar dit bewijst wel dat er enige waarheid in zit.wrote:Ik dacht dat NSCLT hun laatste optreden er al op had zitten....?
Lijkt mij een prima plan. Die after was echt geniaalwrote:Doe het dan alleen voor de after, kunnen we weer gleufdieren spottenwrote:Zit er wellicht ook aan te denken om heel weekend te gaan, maar twijfel om de camping te doen, aangezien ik om de hoek woonwrote:Dikke line-up camping ticket is al binnen!
De jongen van NSCLT komen uit Haaren en wonen daar ook. Hebben dus altijd nauw samengewerkt met ze waardoor ik dit wel snap.wrote:Hoorde na afgelopen editie dat ze een deal met rebirth hebben om toch nog daar te komen omdat het wat speciaals voor hun is. Of het echt zo is weet ik niet, maar dit bewijst wel dat er enige waarheid in zit.wrote:Ik dacht dat NSCLT hun laatste optreden er al op had zitten....?
wrote:Ik mis alleen prefix & density een beetje.
Woensdag komt de zondag line-upwrote:Dit is alleen de zaterdag hè.
Hmm, niks mis mee maar ook niks waarvan ik echt een kaartje voor zou halen. Hopelijk op de vrijdag en zondag nog wat onverwachtse namen, want een weekend rebirth klinkt wel echt vet
Wel wat leuke namen, maar die staan erg verspreid over de stages. Mogelijks te pijnlijke overlappingen. Hopen op nog wat leuke namen op de zondag.
Wat een line-up zeg... hier kan ik me prima op vermakenwrote:B-Front vs. MYST | D-Block & S-Te-Fan | Phuture Noize presents ‘Black Mirror Society’ | Wildstylez | Clockartz | Delete VIP | Mind Dimension | Riot Shift | The Apexx Machine | The Purge LIVE | Udex LIVE | Crypsis | Pat B LIVE | Promo 'Millennium Hardcore set'
Zeker weten een optie dit
Waarschijnlijk op zaterdag aanwezig! Dikke lijn omhoog zeg 
Gisteren op de Paylogic pagina geraakt toen ik mijn loyalty code eens testte, volgens mij is dit nog niet de bedoeling @Rebirth ?
Maar dit zouden de ticketprijzen zijn:
Day/Weekend Tickets:
Friday Ticket: €25
Saturday Ticket: €43,50
Sunday Ticket: €24,50
Weekend Combi Ticket (zaterdag + zondag): €57,50
VIP Tickets:
Saturday Ticket VIP: €61,00
Sunday Ticket VIP: € 42, 00
Weekend Combi VIP: €75,00
PS: geen idee of dit al dan niet met de €5 discount is ...
Day/Weekend Tickets:
VIP Tickets:
Ja is de bedoeling, je kan ze tot en met aanstaande zondag nu al kopen.
Zie het ook net op m'n mail, my bad!wrote:Ja is de bedoeling, je kan ze tot en met aanstaande zondag nu al kopen.
Was in de war met de vvk die maandag start, thanks
-
BHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Moet je dan apart een vrijdag en weekend ticket kopen?wrote:Gisteren op de Paylogic pagina geraakt toen ik mijn loyalty code eens testte, volgens mij is dit nog niet de bedoeling @Rebirth ?![]()
Day/Weekend Tickets:
VIP Tickets:
En hoe zit dat dan met de vrije camping plekken, zijn die gratis of zit dat dan inbegrepen in de weekend tickets?
@Rebirth
Overigens de prijs, met of zonder discount is echt goed vergeleken de andere weekend festivallen, iedergeval zeker zaterdag aanwezig, of het een weekend wordt zie ik nog wel.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Camping tickets zijn ook te koop in de ticketshop en is: hele weekend + campingwrote:Moet je dan apart een vrijdag en weekend ticket kopen?wrote:Gisteren op de Paylogic pagina geraakt toen ik mijn loyalty code eens testte, volgens mij is dit nog niet de bedoeling @Rebirth ?![]()
Day/Weekend Tickets:
VIP Tickets:
En hoe zit dat dan met de vrije camping plekken, zijn die gratis of zit dat dan inbegrepen in de weekend tickets?
@Rebirth
Overigens de prijs, met of zonder discount is echt goed vergeleken de andere weekend festivallen, iedergeval zeker zaterdag aanwezig, of het een weekend wordt zie ik nog wel.
of bedoel je dat niet?
-
BHardtraxxer
- last seen Jun 2026
Dat bedoelde ik inderdaad, heb maar ff gekeken op de ticketpagina zelf aangezien ik toch een extra code had voor t geval dat deze niet gereset worden na 30 minuten. (staat namelijk niet genoemd in de mail zoals normaal wel)wrote:Camping tickets zijn ook te koop in de ticketshop en is: hele weekend + campingwrote:Moet je dan apart een vrijdag en weekend ticket kopen?wrote:Gisteren op de Paylogic pagina geraakt toen ik mijn loyalty code eens testte, volgens mij is dit nog niet de bedoeling @Rebirth ?![]()
Day/Weekend Tickets:
VIP Tickets:
@Rebirth
of bedoel je dat niet?
(dit is met 5,- korting ivm loyalty sale)

Ik heb mij een tijdje terug ook ingeschreven voor pre-sale. Echter nog geen code ontvangen 
Dat is vreemd, stuur even een mailtje naar info@rebirth-festival.nl dan sturen we je nog een code toewrote:Ik heb mij een tijdje terug ook ingeschreven voor pre-sale. Echter nog geen code ontvangen
Donewrote:Dat is vreemd, stuur even een mailtje naar info@rebirth-festival.nl dan sturen we je nog een code toewrote:Ik heb mij een tijdje terug ook ingeschreven voor pre-sale. Echter nog geen code ontvangen
Zal wel weer discriminatie zijn tov Belgenwrote:Donewrote:Dat is vreemd, stuur even een mailtje naar info@rebirth-festival.nl dan sturen we je nog een code toewrote:Ik heb mij een tijdje terug ook ingeschreven voor pre-sale. Echter nog geen code ontvangen
Zo mooi om dit te lezen en dan je profiel afbeelding te bekijkenwrote:Eigen volk eerst.
Wat een line up op deze stagesEuphoric:
Andy SVGE
Broken Element
Demi Kanon
Ecstatic
Galactixx LIVE
Jay Reeve
KELTEK
Refuzion
Sephyx
Solstice
Raw Classics: