ZIN IN GVD!
de kou hinderde me toch nooit
de kou hinderde me toch nooit
wrote:Godver 7 graden voorspeld voor de zaterdag, vrijdag zelfs kans op wat natte sneeuwdat wordt de winterjas weer uit de kast trekken.
was voorgaande jaren ook inderdaad bij een pre-order van het album van degene die hoste.wrote:Mail met zondag ticket gekregen omdat ik het SZP album heb gepreordered. Neem aan dat dit wel legit is ? Alles wijst er wel op. Zal wel vanwege hun hosting zijn
Eventtravel vertrekt nog vanaf NS Amstel Station volgens mij? Weet niet of dat haalbaar is voor je.wrote:Zijn er hier mensen die zondag vanuit regio Amsterdam op en neer gaan? Eventtravel zegt busreis net af
Niet op zondagwrote:Eventtravel vertrekt nog vanaf NS Amstel Station volgens mij?
Rebirth had gisteren wat op hun Facebook gepost over hoe taxi's te boekenwrote: Iemand die toevallig weet of er taxi's staan bij het taxi/kiss&ride gedeelte in de avonduren?
Was een prijsvraag die alleen te zien was in een gesponsorde post.wrote:Huh, iemand die winactie meegekregen van rebirth zondag? Maatje heeft tickets gewonnen middels een prijsvraag maar ik kan nergens meer een winactie op FB vinden
Prachtig midden op het festivalwrote:Die bottle bar zit ook perfect. Zin an.
Wat kan je zoal bij de bottle bar krijgen dan?wrote:Prachtig midden op het festivalwrote:Die bottle bar zit ook perfect. Zin an.
Hahaha stel niet zoveel voor hoor. Maar dan hebben ze een grote bak vol met ijs waar flesjes Desperados (vorig jaar zaterdag) of Corona (vorig jaar zondag) instaan. Oftewel, 10x beter dan zo'n beker bij de bar haha.wrote:Wat kan je zoal bij de bottle bar krijgen dan?wrote:Prachtig midden op het festivalwrote:Die bottle bar zit ook perfect. Zin an.
misschien beetje domme vraag, maar ben oprecht benieuwd