Wat een feestje toch weer! Helden van de dag zijn voor mij persoonlijke toch wel wederom Gunz For Hire!
Plus
++ G4H
+ Atmozfears
+ Einde met Radical en Crypsis was ook vet.
Min
- Die meter voor het mainstage waar de planken opeens ophielden waardoor er dus een richel achter mij was, kreeg een duw van iemand voor me tijdens B-Freqz en door dat richeltje achter me frontaal op men rug
Mensen rondom me hielpen me wel direct recht waarvoor dank (moest het iemand van jullie zijn)
Echt een fantastisch feest gehad om het festivalseizoen te starten, ben nog steeds aan het nagenieten!
