Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 10:24 
 

Nazale schreef:
Sjezus, hoe kon je dit geluid goed noemen? Teveel LAGE tonen? Het lag er dan zoiezo ook echt heeeeeeeel erg aan waar je stond.

En de sets waren echt dodelijk voorspelbaar. Van iedereen op Deepack na eigenlijk.

Snap niet dat je zo positief kan zijn. -.-


Kan mij het boeie, 't was een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kreeg al smsjes dat de controle erg streng was,,, maar ja ik toch gewoon gegaan.. Alleen gaan ze daar een kwartier mijn ID controleren, mog ik niet binnen :huh:... Dan ga we maar weer naar avio op intents :) Trouwens gisteren ook nog gegaan,, dat was ook wel lache allemaal van die thomas bergen enz whaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Ik kreeg al smsjes dat de controle erg streng was,,, maar ja ik toch gewoon gegaan.. Alleen gaan ze daar een kwartier mijn ID controleren, mog ik niet binnen :huh:... Dan ga we maar weer naar avio op intents :) Trouwens gisteren ook nog gegaan,, dat was ook wel lache allemaal van die thomas bergen enz whaha


Zuur man. Maar goed dat het kaartje maar 15€ was dan ipv 50€ he
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 12:48 
 

Timmer schreef:
Ik kreeg al smsjes dat de controle erg streng was,,, maar ja ik toch gewoon gegaan.. Alleen gaan ze daar een kwartier mijn ID controleren, mog ik niet binnen :huh:... Dan ga we maar weer naar avio op intents :) Trouwens gisteren ook nog gegaan,, dat was ook wel lache allemaal van die thomas bergen enz whaha

:lol: En ik kwam wel binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Timmer schreef:
Ik kreeg al smsjes dat de controle erg streng was,,, maar ja ik toch gewoon gegaan.. Alleen gaan ze daar een kwartier mijn ID controleren, mog ik niet binnen :huh:... Dan ga we maar weer naar avio op intents :) Trouwens gisteren ook nog gegaan,, dat was ook wel lache allemaal van die thomas bergen enz whaha

:lol: En ik kwam wel binnen.


hij gaat ook is hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Bij mij deden ze ook een uitbundige ID controle. Het duurde me echt te lang toen vroeg ik maar of ik eruit zag als 15. Toen haalde hij z'n schouders op en mocht ik doorlopen.. Beetje overdreven vond ik het. :x


inderdaad bij mij duurde het langer als 10 min,,, :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kon mn rijbewijs mooi laten zien, dus was zo gedaan. Maar bij die andere controle heb ik wel echt lang gestaan zeg.. pfft
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het een geslaagd feestje, was de 2 uur rijden wel dik waard. Heb nog Jesper/Qonfuze en Teknizion ontmoet als ik het goed heb. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa, was leuke party :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Mijn aftermovie! :D

of: http://www.youtube.com/JesperMovies

Laat me weten wat je ervan vind!!


Doe jij ook nog iets anders dan filmen op een feest?
Maar zeker vet gemaakt! :woot: :love: Jij moet vaker aftermovie's maken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 23:00 
 

Timmer schreef:
stefaneke schreef:
Timmer schreef:
Ik kreeg al smsjes dat de controle erg streng was,,, maar ja ik toch gewoon gegaan.. Alleen gaan ze daar een kwartier mijn ID controleren, mog ik niet binnen :huh:... Dan ga we maar weer naar avio op intents :) Trouwens gisteren ook nog gegaan,, dat was ook wel lache allemaal van die thomas bergen enz whaha

:lol: En ik kwam wel binnen.


hij gaat ook is hoor >.<


Geluk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2010 21:52 
 
Hardtraxx Newbie

stefanekeTimmer"]
stefaneke schreef:
Timmer schreef:
Ik kreeg al smsjes dat de controle erg streng was,,, maar ja ik toch gewoon gegaan.. Alleen gaan ze daar een kwartier mijn ID controleren, mog ik niet binnen :huh:... Dan ga we maar weer naar avio op intents :) Trouwens gisteren ook nog gegaan,, dat was ook wel lache allemaal van die thomas bergen enz whaha

:lol: En ik kwam wel binnen
hij gaat ook is hoor >.<
[/quote]


bij mij keken ze mischien 10 seconde fzo en ik had id van iemand anders bij :O
ik vond het een goed feestje :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Over het feest zelf:

Zeer geslaagd! :thumbup:
Begin was het geluid erg kut met veel te veel lage tonen maar gelukkig was
dat na 18.00 een stuk beter. Heerlijke setjes voorbij zien komen!
Beste acts vond ik: 1. Psyko Punkz, 2. Deepack, 3. Frontliner :worship:


gelukkig was het geluid na 18u beter? lol. Heb nog nooit op een feest zo'n kutgeluid gehoord. het was echt vreselijk. of was het je 1e feestje?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten