Ticket van het weekend aangeschaft (zaterdag). Nu al zin om het festivalseizoen weer te openen. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Maandag na dit feest begint de toetsweek, dus alleen de zaterdag pakken. Evengoed hyped, altijd een leuke beginner van het festivalseizoen hier idd.
Het geluk is me goed gezind en heb maar een tentamen die week en die is pas op donderdagwrote:Maandag na dit feest begint de toetsweek, dus alleen de zaterdag pakken. Evengoed hyped, altijd een leuke beginner van het festivalseizoen hier idd.
Gaven ze dat bij mij ook maar zo ver van te voren aanwrote:Het geluk is me goed gezind en heb maar een tentamen die week en die is pas op donderdagwrote:Maandag na dit feest begint de toetsweek, dus alleen de zaterdag pakken. Evengoed hyped, altijd een leuke beginner van het festivalseizoen hier idd.
Ik doe m'n bestwrote:Legendwrote:Ook maar een ticket gekocht. 95% zeker aanwezig, of ik moet die maandag erna een belangrijk tentamen hebben (maar mezelf kennende ga ik dan alsnog).
Geen idee. Ligt een beetje aan de dedicated fan base van hem denk ikwrote:Waarom zie je bij 49 van de 50 comments op de post van Rebirth staan dat Phuture Noize het anthem maakt? Waar the fuck halen ze dat vandaan
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Kudde volk to the maxwrote:Ligt het alleen daaraan? Zien mensen er echt niks in? Vrij opvallend dat bijna alle comments Phuture Noize zeggen.
Iemand vraagt aan zo'n dude: waar zie jij hierr Phuture Noize in? ''Ja geen idee. Iedereen zegt het, dus ik ook.'' Gvd
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
wrote:Waarom zie je bij 49 van de 50 comments op de post van Rebirth staan dat Phuture Noize het anthem maakt? Waar the fuck halen ze dat vandaan
xD
Ondanks dat ik graag zie dat Phuture Noize het anthem maakt, kan ik dat echt niet uit de post halen hoor
Snap het dus echt niet dat er zo enorm veel reacties zijn.
B-Frontliner. Gezicht van Bob, Haar van Barry. Zo ongeveer is het wat ik erin zie. Vooral het haar lijkt er heel veel op.
Ik denk t ook!wrote:B-Frontliner. Gezicht van Bob, Haar van Barry. Zo ongeveer is het wat ik erin zie. Vooral het haar lijkt er heel veel op.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Dat is inderdaad best een optie :owrote:B-Frontliner. Gezicht van Bob, Haar van Barry. Zo ongeveer is het wat ik erin zie. Vooral het haar lijkt er heel veel op.
Met in het achterhoofd dat zowat het hele weekend rond B-Front en zijn acts draait, moet je het volgens mij niet ver zoeken. Ik herken meer het gezicht van Pepijn in het standbeeld. Ik gok B-Freqz anthem.
-
DHardtraxxer
- 71 posts member since 2015
- last seen May 2020
Net een za.-ticket gekocht want vorig jaar beviel weer goed! Bekijk ik net voor het eerst de line-up, wordt het nog beter! Op alle stages wel wat moois te vinden wederom 
Dat weet ik pas 2 weken van tevoren meestalwrote:Het geluk is me goed gezind en heb maar een tentamen die week en die is pas op donderdagwrote:Maandag na dit feest begint de toetsweek, dus alleen de zaterdag pakken. Evengoed hyped, altijd een leuke beginner van het festivalseizoen hier idd.
-
KHardtraxxer
- 266 posts member since 2010
- last seen 20 days ago
Mijn geluk is ook goed gezind, tentamens de vrijdag voor Rebirth, én de donderdag erna. Perfect!wrote:Dat weet ik pas 2 weken van tevoren meestalwrote:Het geluk is me goed gezind en heb maar een tentamen die week en die is pas op donderdagwrote:Maandag na dit feest begint de toetsweek, dus alleen de zaterdag pakken. Evengoed hyped, altijd een leuke beginner van het festivalseizoen hier idd.Traag gedoe altijd..
Niet vanuit het festival zelf. Wel enkele hele goedkope campings in de omgeving waar veel Rebirth gangers heen gaan, zoals pergama.wrote:Is hier ook een camping o.i.d bij?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 29 minutes ago
Maar die zitten meestal rond deze tijd wel volwrote:Niet vanuit het festival zelf. Wel enkele hele goedkope campings in de omgeving waar veel Rebirth gangers heen gaan, zoals pergama.wrote:Is hier ook een camping o.i.d bij?
Ik reserveer inderdaad altijd ruim van te vorenwrote:Maar die zitten meestal rond deze tijd wel volwrote:Niet vanuit het festival zelf. Wel enkele hele goedkope campings in de omgeving waar veel Rebirth gangers heen gaan, zoals pergama.wrote:Is hier ook een camping o.i.d bij?
Vorig jaar was het er gezellig druk, de buitenste rand van het grasveld was toen gevuld met tenten, maar ik denk dat ze nooit willen dat het te druk wordt voor normale campinggasten. Je kan best even een mailtje sturen, ik geloof niet dat ze al vol zitten rond deze periode.wrote:Camping? -> pergama
Ik vind het echt een topcamping voor Rebirth. Vorig jaar nog nieuwe mensen leren kennen. Nu toch al een tijd goed bevriend met hen. Dit jaar weer aanwezig.
Last edited by simon10pont on , edited 1 time in total.
De maandag hierna een tentamen. Veel leren de week ervoor dus want echt niet dat ik de zaterdag wil missen.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- online now
Line-up van de B-Freqz hosting op zondag
Bron: FBB-FREQZ
WARFACE Heavy Artillery
FREQUENCERZ vs REJECTA
B-FRONT vs DIGITAL PUNK
B-FREQZ & THE CREW CLOSING
RAN-D
B-FREQZ classics