Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drugs helpt niet idd maar verdrukking en hitte alleen is ook al link. Genoeg voorbeelden hiervan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Pffff dat zijn een beetje We are Hardstyle taferelen en verwacht je niet helemaal bij een evenement van Rebirth. Je zou zeggen dat die crowdcontrol toch wel onder controle zouden moeten hebben.

Verdrukking en hitte is idd niet de beste combinatie.


Vandaar ook deze opmerking/tip voor de organisatie:
RTM93 schreef:
.

Dan toch helaas wel wat kritische noten:
Ten eerste een tip aan de organisatie: als je twee verschillende doorgangen maakt naar 1 stage, overweeg dan eenrichtingsverkeer.
Dit komt de doorstroming ten goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Drugs helpt niet idd maar verdrukking en hitte alleen is ook al link. Genoeg voorbeelden hiervan..


Zeker waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 22:02 
 
Hardtraxx Addict

Scotty018 schreef:
Pffff dat zijn een beetje We are Hardstyle taferelen en verwacht je niet helemaal bij een evenement van Rebirth. Je zou zeggen dat die crowdcontrol toch wel onder controle zouden moeten hebben.

Verdrukking en hitte is idd niet de beste combinatie.

Afgelopen rebirth moesten ze de reactivatie anders ook 2x afzetten ivm te grote drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sta nog steeds te wachten op de pendelbus godverdomse eleven travel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Sta nog steeds te wachten op de pendelbus godverdomse eleven travel

Met dit soort berichten doe jij je avatar in elk geval eer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt ricktermaadtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is drukte niet zeg maar altijd een probleem geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 14:05 
 
Hardtraxxer

Nederland is vol!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Is drukte niet zeg maar altijd een probleem geweest?

Op uitverkochte evenementen? Zeker!

Maar je kan problemen verminderen:
Looproutes! super belangrijk. Liefst eenrichting met een support medewerker die hier op toeziet. Dat hoeft ook geen beveiliger ofzo te zijn.

In dit geval liepen de looproutes tussen de twee stages dwars door de chill area. Opzich niet raar dat ze die in het midden plaatsen, heel handig zelfs. Echter was de helft van de tent bezet door een zweefmolen attractie. Ziet er leuk uit maar ik denk dat die ruimte beter benut had kunnen worden.

Dan geluid: Niemand wil op een plek staan waar het geluid kut is. Zoals ik al zei was het geluid vooral zacht in de main waardoor je zag dat iedereen zo ver mogelijk vooraan wilde staan.

Bij de reborn raw was het geluid gewoon prima, ook achterin. Maar daar stonden weer DJ's die eigenlijk te populair zijn voor zo'n kleinere stage.

Verder is dus een beetje kennis van populariteit van de DJ's ook belangrijk. Zo stond het bij Fraw & The Purge te vol. Deze had je beter in de grotere main neer kunnen zetten.

Maar goed, deze verbeterpunten gelden niet alleen voor Rebellion, maar voor wel meer festivals en organisatoren.


Ik kan iedereen die een (middel)groot festival wil organiseren aanraden om bij de buren in België te kijken.
Afgezien van de prijs van TML, organisatorisch gezien is het echt mijlenver vooruit op een Defqon of Decibel.
2 simpele voorbeelden, ik kan het niet vaak genoeg aanhalen: Looproutes en 1 richting verkeer.
En meerdere, kleinere WC klusters.

Ik weet dat sanitaire voorzieningen lastig te plannen zijn maar je kan er echt beter 4á5 kleinere hebben dan 1 of 2 groter clusters.

Alles wordt tegenwoordig ook duurder. Dit brengt ook wellicht verwachtingen met zich mee.
Kleine aanpassingen kunnen veelvoorkomende klachten tackelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 15:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik merkte dat bij Awakenings (Spaarnwoude) en bij feesten in de Warehouse Elementenstraat ook.

Die area indeling is gewoon dusdanig slim gemaakt dat je amper drukke looproutes hebt. Helemaal in de Elementenstraat is het chill en is eigenlijk het enigste drukke punt de kruising van de gang en de WC's en Area 2 en 3.

Maar juist omdat er meerdere openingen en routes naar bepaalde area's en tenten zijn, de barren daarop slim zijn ingedeeld en deze looproutes ook naast of achteraan de desbetreffende zalen zitten is de doorloop en drukte bij dat soort feesten echt zo veel beter te doen. Dat is allemaal nog zonder eenrichtingsverkeer, maar het werkt wel.

Maar dat zijn dan ook twee van de beste organisatoren van NL, Awake en Reaktor.

Of je moet iets als Defqon hebben waar de looproutes dusdanig breed zijn dat je weinig last van drukte gaat krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hup techno! Hardstyle is voor de domme
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Hup techno! Hardstyle is voor de domme


Voor Teup zijn teentjes waar op getrapt is blijkbaar:

De Samenzwering en de Multigroove feesten waren even goed door die locatie.
Feesten als Hardfest en XQlusive in de AFAS hadden ook altijd goede doorloop omdat je meerdere openingen in de zaal hebt en looppaden die breed genoeg zijn en slim zijn ingepland t.o.v. de podia en de bar e.d..

Enigste reden dat ik die eerste twee noemde is omdat ik niet naar bijster veel hardstyle feesten ben geweest in de laatste jaren met zo'n ingerichte locatie en dus ook zo snel even niks kon verzinnen. Het spijt mij als ik je intellect beledigd hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, het maakt mij echt weinig uit hoor. Ventileerde m;n mening gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Hup techno! Hardstyle is voor de domme


Heb je tiktok? (kan ik je aanraden).

Het huidige techno publiek is minstens zo achterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 20:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim__ schreef:
Hup techno! Hardstyle is voor de domme


Het huidige techno publiek is minstens zo achterlijk.


Eens, maar goed, is elk schapig mainstream social media massapubliek niet achterlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim__ schreef:
Hup techno! Hardstyle is voor de domme


Heb je tiktok? (kan ik je aanraden).

Het huidige techno publiek is minstens zo achterlijk.


Nee, heb echt een intense grafhekel aan dat soort volk dus hou me er graaf vanaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eenrichtingsverkeer klinkt heel mooi, maar dat ga je toch niet kunnen handhaven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Eenrichtingsverkeer klinkt heel mooi, maar dat ga je toch niet kunnen handhaven?

Dit gaat toch bij veel feesten gewoon prima. Zo ingewikkeld is dat echt niet. 1 beveiligingsmannetje bij een looproute zetten is voldoende. Mensen hebben toch al niet echt de neiging om tegen een hele stroom mensen in te lopen, wanneer je een paar meter verderop zonder problemen in de juiste richting kunt doorstromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:53 
 
Hardtraxxer

Los van het tragisch einde van het feest, heb ik echter wel ontzettend genoten.

De lichtshow was het vetste wat ik ooit meegemaakt heb, als je midden-achterin stond, fungeerde de cilinders, die hingen onder t plafond, als oog, en de stage was dan de mond van een bepaald beest.
De ene keer leek het op een hound, de andere keer op n doodskop, dit was super ziek gedaan.
Je ziet het op filmpjes ook goed terug.

De set van Rebelion was mijn favoriet, ben zelf niet in Area2 geweest, dus ik weet niet hoe de sets daar waren.
maar de 45min set was perfect, wel een paar zaagkicks, maar die waren eigenlijk best lekker gecombineerd met de overige tracks.
Tracks zoals One Last Chance, vanuit de Overdose-album werden gedraaid + een paar andere die ik heerlijk vind.
+ die opening en die Dead Wrong edit 2.0 : :love: :love: :love:
Misschien is overdose ook gewoon perfect met 45min, vond bij Decibel ook gruwelijk, maar bij supremacy minder.

Daarnaast waren D-Sturb en Warface ook heerlijk aan t tetteren zeg.
En dan die afsluiter, harder kan vgm gewoon niet, weggeblazen daar.

Maar zoals aangegeven; jammer van de watertappen en looproutes, misschien was hiedoor het incident verholpen.

Al met al, ontzettend genoten, echt bovenaan mn lijstje van feestjes, sfeer was zoals het moet zijn + de lichtshow was zo kicken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Hup techno! Hardstyle is voor de domme


roep het al jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Over een overdose gesproken, was er niet iemand omgekomen tijdens dit event?


pffffff kun je echt niet maken dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Wordt zowaar weer vermakelijk hier op den ht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
:lol: :lol:

Wordt zowaar weer vermakelijk hier op den ht


Ik merk het aan je
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 03:16 
 
Hardtraxx Newbie

billieb15 schreef:
De lichtshow was het vetste wat ik ooit meegemaakt heb, als je midden-achterin stond, fungeerde de cilinders, die hingen onder t plafond, als oog, en de stage was dan de mond van een bepaald beest.
De ene keer leek het op een hound, de andere keer op n doodskop, dit was super ziek gedaan.
Je ziet het op filmpjes ook goed terug.


Laat n's zien dan
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten