Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 11:36 

Hardtraxx Addict

FransBezig schreef:
Delt-A schreef:
Goed op je USB sticks passen om 14:00 Bob

Weet iemand of het alweer goed zit tussen die twee?
Zal wel eens een ongemakkelijke ontmoeting kunnen worden :corn:

Denk niet dat het goed zit, maar vergeven en vergeten wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 14:33 

Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 14:54 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
FransBezig schreef:
Delt-A schreef:

Weet iemand of het alweer goed zit tussen die twee?
Zal wel eens een ongemakkelijke ontmoeting kunnen worden :corn:

Denk niet dat het goed zit, maar vergeven en vergeten wel.

Bedankt Bob.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 16:06 

Hardtraxxer

Toch nog kaarten kunnen krijgen en heb er toch wel goeie zin in hoor!

Word mijn eerste raw event in een lange tijd en met zo'n dikke lineup zit ik wel goed denk ik!
Alleen hopen dat het niet 1 groot uptempo festijn wordt aan het einde van elke set :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 16:30 

Hardtraxxer

Ik hoop dat je een beetje met teleurstelling om kan gaan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 17:13 

Hardtraxx Addict

Rubrix schreef:
Toch nog kaarten kunnen krijgen en heb er toch wel goeie zin in hoor!

Word mijn eerste raw event in een lange tijd en met zo'n dikke lineup zit ik wel goed denk ik!
Alleen hopen dat het niet 1 groot uptempo festijn wordt aan het einde van elke set :/

Word eigenlijk 9/10 keer afgesloten met uptempo
De andere 1/10 is dan wel terror, maar toch, geen uptempo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 05:00 

Hardtraxx Veteran

Zó dit feest heeft een flinke upgrade gekregen :surrender:. Lichtshow was heel erg vet. Heb me weer uitstekend vermaakt vandaag. B-Front vond ik de mooiste set, Unresolved stiekem de vetse. Maar alle setjes die ik gehoord heb waren weer dik in orde. Temperatuur was perfect in de tenten. Zweetregen gaande weg de dag was wel ieuw, maarja, daar valt weinig aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 05:36 

Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
Zó dit feest heeft een flinke upgrade gekregen :surrender:. Lichtshow was heel erg vet. Heb me weer uitstekend vermaakt vandaag. B-Front vond ik de mooiste set, Unresolved stiekem de vetse. Maar alle setjes die ik gehoord heb waren weer dik in orde. Temperatuur was perfect in de tenten. Zweetregen gaande weg de dag was wel ieuw, maarja, daar valt weinig aan te doen.

Ja intens vet was het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 08:43 

Hardtraxx Newbie

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4183202/vrouw-18-overleden-tijdens-hardstylefestival-rebellion

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 08:45 

Hardtraxxer

Verschrikkelijk. Je zal maar haar ouders zijn of haar vrienden die met haar mee naar het feest zijn. Een trauma voor het leven :(
Ik blijf met zulke dingen toch altijd verbaasd hoe het zo ver kan komen dat zo’n jong persoon kan overlijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 10:40 

Organisator

Wij, de organisatie van REBELLiON, zijn enorm aangeslagen door het incident:
https://www.jointherebellion.nl/persbericht/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 11:55 

Hardtraxx Veteran

Rebirth Events schreef:
Wij, de organisatie van REBELLiON, zijn enorm aangeslagen door het incident:
https://www.jointherebellion.nl/persbericht/

Ook erg klote voor jullie, dat het nu hier over moet gaan ipv over het feest. Triest aan alle kanten.

Wel netjes zo snel al een officieel bericht vanuit de organisatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 12:02 

Hardtraxx Veteran

Heel leuk feest gehad. Vooral gezellig!

We waren op tijd aanwezig voor kruelty.
Maar onze dag begon eigenlijk iets vervelender dan dat. Zo'n 10 minuten voor de set van kruelty begon, zat er een aanzienlijk verwarde jongeman aan meiden te zitten icm ongewenst omhelsen en vastpakken.
Ik heb hem erop aangesproken en hem verteld dat wij daar als groep niet van gediend zijn. Daarna ging hij rechtstreeks naar mijn vriendin om haar vast te pakken en toen hebben we hem hardhandig naar de grond geduwd waardoor hij lelijk ten val kwam. De toegesnelde beveiligers heb ik zelf ingelicht en de jonge moest naar de EHBO vanwege verwondingen. Afijn we waren 20 minuten binnen en de toon was gezet. Later zou ik horen dat de persoon in kwestie niet meer terug is gekeerd op het feest.

Afijn, 10 minuten later was het dan tijd voor de set van de dag. KRUELTY. Het begin begon vrij traag, semi industrieel maar gezien het vroege tijdstip hield hij absoluut niet in. Naast zijn eigen tracks werden we ook getrakteerd op lets get weird ozzy supreme edit seeker of fire, time has come en ik vergeet er vast nog wel wat.

Daarna B-front geweest en dat was toch ook weer een vak apart he. Lang miet zo geweldadig als dat uur ervoor maar de set met een aantal nieuwe platen ook was een zeer welkome opener.

Eigenlijk werd de dag vanaf hier wat rommeliger qua sets. We zijn veel geswitched tussen zalen en vond er geen enkele set tot aan the purge er boven uitstekend. Bij vlagen waren in de raw zaal voornamelijk artiesten die goede tracks afwisselen met meuk . En in de main hoor je alleen maar de standaard hitjes die je verwacht bij namen als d sturb, rejecta, act of rage en e-force. Het was allemaal eenheidsworst. Wat een luie DJ's eigenlijk.

Ook was het qua bezoekers eigenlijk net een beetje te druk overal.
Tijdens Fraw was het zo erg dat ze tijdelijk de raw zaal hadden afgesloten omdat het te druk was. Echt als sardientjes op elkaar. Toen The purge begon werd het iets beter en het eerste half uur heb ik meegepakt. Leuke kicks en tracks. Toen heb ik mij besloten om een half uurtje te gaan zitten om op te laden voor adjuzt en element. En mijn hemel wat was dat nodig. Flinke set met drive, kicks en alleen maar dansende mensen. Na nog een keer gas te hebben gegeven zijn wij na de set naar de bus gegaan, een uur voor het einde. 11u feesten is voor mij echt de limit. Ik zakte bijna door mijn knieen. Hierdoor helaas dimitri kwaliteit gemist maar goed.

Afijn de plus en minpunten:

Locatie +++. Hele dag niet het gevoel gehad dat je in een tent stond. In korte broek en hemd prima te doen.
Barren en het personeel ++ ik zag alleen maar vrolijk bar personeel en soms dansten ze ook net zo hard mee.
De opzet en indeling++.

Dan toch helaas wel wat kritische noten:
Ten eerste een tip aan de organisatie: als je twee verschillende doorgangen maakt naar 1 stage, overweeg dan eenrichtingsverkeer.
Dit komt de doorstroming ten goede.
Dan de drukte in het algemeen. Er waren gewoon 10% teveel mensen. Simpel zat. Opstelling van de picknick tafels stonden ook veel te strak op elkaar. Dit zorgde voor hilarische apekooi taferelen en het had zo simpel opgelost kunnen worden door ze 20CM verder van elkaar te zetten. Sowieso waren er te weinig van die bankjes waardoor er een hindernisbaan onstond van mensen die op de grond zaten. Verder vind ik het kinderachtig dat alle waterpunten zo waren ingericht dat bijtanken niet mogelijk is. Sowieso was de wc capaciteit vooral de dixies net iets te weinig. En tot slot het geluid. Achterin de main was het gewoon te zacht. En in de raw schommelde het volume veel maar was het wel goed afgestemd gelukkig.

Wel wil ik de organisatie meegeven dat ze gedurfd hebben geprogrammeerd in de raw reborn en ik hoop dat zij ook inzien dat dit prima kan.

Bij een leuke line up is dit zeker wel de moeite waard om volgend jaar te bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 13:28 

Hardtraxxer

Ook een leuk feest gehad!
Had er wel de meerprijs via ticketswap voor betaald maar dat was het wel waard!
Wat een lichtshow! Totaal niet verwacht toen ik binnenkwam.

Het geluid was over het algemeen prima behalve dat het achterin de main wat te zacht stond. Vooral met bescherming in.
Bij de reborn raw stage stond het geluid dan weer loeihard. Bij physika was het ook flink aan het kraken maar dat was gelukkig snel opgelost.

De sfeer was verder dik in orde. Met veel mensen gezellig staan kickrollen en klaplongen.

Service bij de barren was snel en zoals al gezegd ging het bar personeel ook helemaal uit hun dak!

Rejecta was mijn set van de dag. Wat een heerlijke drive en kicks!
Ook erg genoten van Physika, Riot Shift, D-sturb en Killshot vs Bloodlust.

Rebelion Overdose viel tegen. Echt opbokken met die 160 bpm uptempo kicks.

Over het algemeen echt wel mooi feest gehad. Ga graag volgend jaar weer! :thumbsup:

Triest nieuws deze morgen alleen. Gecondoleerd aan de nabestaande!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 13:32 

Hardtraxx Addict

Ik vind overdose juist de beste van de dag. Echt wat je achter overdose zou kunnen vinden. Paar zaagkicks kan ook best, dit keer ging dit perfect met de andere klappers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 15:02 

Hardtraxx Veteran

Oh zeker, overdose heb ik zelf echter al 4a 5x gezien in de laatste 18 maanden dus dan wordt het ook wel snel oud. Vorige week hadden ze wel de beste die ik mee had gemaakt. Toch verschilt de set nog best wel veel per keer en dat is positief
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 15:18 

Hardtraxx Veteran

Over een overdose gesproken, was er niet iemand omgekomen tijdens dit event?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 15:24 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Over een overdose gesproken, was er niet iemand omgekomen tijdens dit event?

Grappig man!

En een paar comments hierboven staat al een officieel persbericht van de organisatie die aangeeft dat ze erg aangeslagen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 15:58 

Hardtraxx Veteran

Het ging mij eerder of het nieuws waar was of niet en of de oorzaak al bekend was. Ik hoorde het slechts via via. Had bovenstaande berichten niet gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 16:02 

Hardtraxx Elite

Vond m wel grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 19:00 

Hardtraxxer

Via via gehoord dat het door een overhitting door M kwam. Lichaamstemperatuur die naar 43gr knalde. Reanimatie van half uur mocht niet baten en binnen 3 uur na onwel worden was t gebeurd :(

Maybe vervuilde M of overgevoelig en 1e keer? Dat weet ik niet.

In en in verdrietig natuurlijk…
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 19:00 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
en of de oorzaak al bekend was

Gaat een vrij specifiek en aannemelijk verhaal rond.

EDIT: hierboven dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 19:44 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Via via gehoord dat het door een overhitting door M kwam. Lichaamstemperatuur die naar 43gr knalde. Reanimatie van half uur mocht niet baten en binnen 3 uur na onwel worden was t gebeurd :(

Maybe vervuilde M of overgevoelig en 1e keer? Dat weet ik niet.

In en in verdrietig natuurlijk…

Het een kan ook met het andere te maken hebben. Het scheen in de raw reborn te zijn gebeurd. Het was daar zo abnormaal druk een kwartier voor de set van the purge begon dat niemand geen kant op kon. Echt letterlijk muur vast. Het is dat iedereen kalm bleef maar bij een beetje paniek had het echt uit de klauwen kunnen lopen.

Als zij out is gegaan in die omstandigheden kan ik mij voorstellen dat dit zeer zeker heel erg aan haar situatie heeft bijgedragen. Vlak voor the purge begon leek de beveiliging ook de zaal af te sluiten met dranghekken en alleen mensen eruit mochten en er niet in. Deze situatie hield zich aan tot een half uur in de set van the Purge.

Al met al zelden zo'n ongecontroleerde drukte meegemaakt in een donkere tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 19:58 

Hardtraxxer

Pffff dat zijn een beetje We are Hardstyle taferelen en verwacht je niet helemaal bij een evenement van Rebirth. Je zou zeggen dat die crowdcontrol toch wel onder controle zouden moeten hebben.

Verdrukking en hitte is idd niet de beste combinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2022 20:12 

Hardtraxx Elite

Verdrukking, hitte en drugs bedoel je
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten