Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Mark de Groot Foundation schreef:
Een avond speciaal voor onze dappere strijder, die recentelijk helaas zijn gevecht heeft moeten staken. Op 5 november gedenken we onze held, samen met de dj's die hij als helden beschouwde. Het geld dat we met dit bijzondere evenement inzamelen, gaat allemaal naar de stichting STOPhersentumoren om andere strijders extra kans te bieden om te blijven vechten.

Line-up:
Atmozfears
Ran-D
Digital Punk
Frequencerz
E-Force
Adaro
B-Front
Warface
Jason Payne
Degos & Re-Done
The Resistance
Hosted by Mc DL & MC Da Syndrome

Datum: 05-11-2015
Tijd: 21:00 - 04:00
Locatie: Social Underground Rotterdam
Tickets: http://bit.ly/rebel4mark
Donatie-ticket: € 8,00
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt klote dat dit op een donderdag is :/ Had er graag bij willen zijn, maar de volgende ochtend gewoon weer werken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel mooi gebaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% aanwezig, heel makkelijk bereikbaar. Ben alleen niet zo bekend met de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi gebaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 20:13 
 
Hardtraxxer

Veel op facebook voorbij zien komen over dit alles, staat nu zelfs ook op het AD.
En flinke line up weten te regelen zeg! erg netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel mooi dit, artikel is ook mooi geschreven:

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... mmer.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg mooi gebaar, respect voor de organisatie die dit opgezet heeft! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig mooi gebaar, wil hier zeker bij aanwezig zijn maar het ov komt natuurlijk pas na 05:00 tot leven en ik betwijfel het of mijn vriendin de hele nacht vol gaat houden, was parkeren maar gratis :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gebaar, zeker wel proberen aanwezig te zijn om dit te supporten. Lekker dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edit, gaat hem waarschijnlijk niet worden, vriendin heeft toetsweek en de rest heeft natuurlijk ook zijn/haar verplichtingen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2015 12:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heel erg vet! Krijg er kippenvel van bij het lezen van de artikels. Kan er zelf helaas niet bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het duurt een uurtje langer, dus tot 5 :)

Hier nog de opname van HvN:

http://www.hartvannederland.nl/algemeen ... terdammer/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben heel erg benieuwd! Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel benieuwd hoe deze avond is geweest ? Zie er nog weinig van voorbij komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 15:06 
 

Blackhit55 schreef:
Wel benieuwd hoe deze avond is geweest ? Zie er nog weinig van voorbij komen


Ik heb op Facebook al aardig wat beelden voorbij zien komen! Zaten mooie momenten tussen :)

Op deze pagina staan de filmpjes: https://www.facebook.com/events/1724620217767840/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was een avond lang kippenvel, echt genoten.

Atmozfears opende met echt van alles wat. Toen kwamen Freqz vs E-Force vs Jack of Sound. Daarna kwamen B-Front & Ran-D Mark's favoriete nummers draaien. Daarna deden Adaro en Digital Punk dit ook. Daarna gingen ze met ze 4ren nog een set draaien met wat meer nieuwe nummers. Toen kwamen Jason Payne en Degos & Re-Done 45 minuutjes nog draaien. Die werden daarna overgenomen door Warface en dan het laatste half uurtje kwam Tommyknocker de boel afsluiten.

Naar mijn gevoel waren er toch wel veel mensen die Mark persoonlijk kende. Daardoor hing er toch wel een hele aparte sfeer. Je staat er namelijk toch ook een beetje met een dubbel gevoel. Dit was in het begin tijdens Atmozfears goed te merken toen het nog niet zo op gang kwam. Dit was eigenlijk wel weg na de 1 minuut stilte die was gehouden voor Mark.

Ik heb eigenlijk alleen tijdens B-Front vs DP vs Adaro vs Ran-D 1 ongepast nummer gehoord, en dat was Zatox - Rumble in the Jungle. Met de tekst 'DIE DIE DIE DIE DIE' leek mij die niet helemaal lekker. Weet niet precies wie die had ingezet.

Tsja met zo'n sfeer, makkelijke bereikbaarheid en zeer goedkope tickets, is er eigenlijk niet zoveel te klagen. De vloer was wel spekglad het laatste uur, het geluid was niet top en er stond een behoorlijk lange rij voor het halen van muntjes omdat er maar 1 kassa was. Maarja dit neem je toch een beetje voor lief.

Ik denk dat Mark heel trots kan zijn op zijn vrienden en vriendin die dit hebben georganiseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik heb eigenlijk alleen tijdens B-Front vs DP vs Adaro vs Ran-D 1 ongepast nummer gehoord, en dat was Zatox - Rumble in the Jungle. Met de tekst 'DIE DIE DIE DIE DIE' leek mij die niet helemaal lekker. Weet niet precies wie die had ingezet.


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso Digital Punk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, minder erg als de #NoSurvivors van Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Achja, minder erg als de #NoSurvivors van Warface


Heb ik het nog met youri over gehad, hij gaf toe dat het idd niet gepast was en dat ze er eigenlijk niet bij stil gestaan hadden bij het plaatsen van die hashtags
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

#nadenkenisnietlastig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flauw om daar telkens weer over te beginnen... als hij er nog een excuses achteraan had geplaatst zou er juist veel teveel aandacht op komen, denk dat het 80% van de mensen niet eens zou opvallen.

Er telkens weer over beginnen geeft juist een negatieve lading op iets dat grotendeels voortkomt uit positieve intenties.

(gvd wat poetisch op de maandagmorgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
flauw om daar telkens weer over te beginnen... als hij er nog een excuses achteraan had geplaatst zou er juist veel teveel aandacht op komen, denk dat het 80% van de mensen niet eens zou opvallen.

Er telkens weer over beginnen geeft juist een negatieve lading op iets dat grotendeels voortkomt uit positieve intenties.

(gvd wat poetisch op de maandagmorgen)


Niet mee eens. Het is juist goed als er nadruk gelegd wordt op extreem domme dingen, omdat mensen dan misschien eens leren nadenken.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten