Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je lekker 3 kwart van alle raw nummers uitsluiten als er geen termen als DIE of iets in die trend in mag zitten. Maakt dat nou uit man. Gaat toch om het gebaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Kan je lekker 3 kwart van alle raw nummers uitsluiten als er geen termen als DIE of iets in die trend in mag zitten. Maakt dat nou uit man. Gaat toch om het gebaar.


Ja dat klopt, ik had daarom ook geen commentaar op de andere 200 raw tracks die gedraaid werden met dood en verderf. Alleen zat deze dan wel weer tegen het extreme aan snapte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teksten met 'Die, Die, Die' zijn misschien toch niet helemaal gepast op zo'n moment nee :lol:

Stukje op Hard News:
http://www.hardnews.nl/rebel-to-the-grave-eerbetoon-aan-mark-de-groot/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje kippenvel wel
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten