Heeuj Fissaaa!! Zin in 
Grapje zeker?wrote: Goeie plaat
Classic is het niet
Grapje zeker?wrote: Goeie plaat
Classic is het niet
was heerlijkwrote:Heeuj Fissaaa!! Zin in
wrote: @Thera
Bison Meets The Quakers – I Got Tonight
(en meestal komt die wel voorbij maar alsnog...... Catatonic Overload - The Sexual Thrill (Gz of original mix). All time favoriete plaat. Kan die niet vaak genoeg horen)
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft elk feest gewoon bekers met de zelfde grote ronde opening aan de bovenkant waar vloeistof uit gaat als je drinkt of er wild mee gaat rondzwaaien, ongeacht materiaal.wrote: Drinken in glazen in wel helemaal kut trouwens. Sta je daar los te gaan met een hardplastic beker. Halve inhoud eruit bij elke toffe plaat.
AVIO is imo ook meer iets voor de kleinere zaal. Zat wat weinig beweging in de grote zaal op dat moment. Tbh hoor ik zelf liever een half uurtje de niet-collabs van beide heren dan de AVIO collabs. Aan de andere kant; dat mensen niet helemaal los gaan bij dit soort events betekent ook weer niet 1 op 1 dat ze het niet leuk vindenwrote:Avio die een zaal dood draain... ben wel erg benieuwd wat er is gedraaid dan
013-directeur Frens Frijns is stomverbaasd als hij hoort wat er gebeurd is en zegt dat hij het heel vervelend vindt. De beveiliging aanscherpen is volgens hem alleen geen optie. "Wij controleren al heel goed, zeker op dat soort feesten. "
Ik snap je maar wie the fuck neemt er een schaar meewrote:Hoort natuurlijk niet te gebeuren want dit is gewoon een kut streek, laten we dat even voorop stellen maar met "Mijn haar is mijn alles, daar was ik het meest trots op" ben je wel erg ijdel. Het groeit wel weer aan denk ik dan. Naar de krant gaan is dan een beetje te
Pfff. al het spul uit de zakken (ze keken niet eens wat je op de tafel gooide) drie schouderklopjes en je mocht door.wrote:"Wij controleren al heel goed
Jaaawrote:Ontzettend genoten, heerlijk sfeertje! Tracklistjes![]()

Dat bint geen grappn dat bint streekn
Hoe heb je een heel ander gezicht hierdoor? Dat haar groeit nog steeds bijna door tot op haar kont. Los daarvan wel gewoon een kutstreek uiteraard.Ik weet dat het weer aangroeit, maar dat duurt wel even. En nu heb ik een heel ander gezicht.