Pas nou op Barry, de hardtraxx classics politie heeft overal ogen en oren.wrote:Zijn tracks uit 2013 al classics?
bepaal jij nietwrote: Nee
En nooit
Pas nou op Barry, de hardtraxx classics politie heeft overal ogen en oren.wrote:Zijn tracks uit 2013 al classics?
En nooit
Jij snapt hetwrote:Self Deprication inderdaad en Abject - In Our Memories
Ik denk dat jij de definitie van classics eens moet gaan opzoeken buiten je eigen wereldje. Noisecontrollers platen uit 2011 en 2006 klinken ook anders, beiden classics.wrote: Nee
En nooit
Abject spul zou top zijn, en Toxxxic en Rollin'.wrote:Zijn tracks uit 2013 al classics?![]()
![]()
Nu ik hier toch ben; Any request?
Dit benne de betere suggesties Rodney. Kut, nu wil ik ook feeste.wrote:Self Deprication inderdaad en Abject - In Our Memories
End Of My Existencewrote:Zijn tracks uit 2013 al classics?![]()
![]()
Zin in, zie jullie zaterdag!
Kloptwrote:Pas nou op Barry, de hardtraxx classics politie heeft overal ogen en oren.wrote:Zijn tracks uit 2013 al classics?
En nooit
Bullshit.wrote: Klopt
Ik bepaal het idd niet
Maar toch is het zo
Doe maar Loud, dan is mijn vriendin bij en dan hoop ik Black Magic bij Deetox te horen. kleine kanswrote:De Frontliner platen na 2012 pakten mij niet zo eerlijk gezegd
Muzyk, Two Worlds, To Ya Brain, Rollin, The First Cut(die kicks gaan zo teringhard live), Sunblast en Phaserrific.wrote:Zijn tracks uit 2013 al classics?![]()
![]()
He Rick, ik hoor dat 2Faced - Oh My God techno is, ik bepaal het niet maar toch is het zo.wrote:Bullshit.wrote: Klopt
Ik bepaal het idd niet
Maar toch is het zo
Saillant detail: inmiddels oud genoeg om classic te zijn!wrote:He Rick, ik hoor dat 2Faced - Oh My God techno is, ik bepaal het niet maar toch is het zo.wrote:Bullshit.wrote: Klopt
Ik bepaal het idd niet
Maar toch is het zo
wrote:Zijn tracks uit 2013 al classics?![]()
![]()
En welke Hardcore tracks dan, pfff doe maar nietwrote: Zit toevallig dit setje terug te luisteren.. Als het deze kant op gaat morgen ben ik dik tevreden, incl. een paar hardcore tracks in het midden![]()
Waarom moet er altijd weer iemand zijn die deze discussie start en het dooie forum weer in leven wektwrote:Er zijn 2 stellingen:
Hardstyle Classics heeft te maken met hoe oud een track is
Hardstyle Classics zijn een bepaalde sound (en dan kan het ook nog een vereiste zijn dat het een oude track is)
Vecht het maar lekker uit
Nee, het zou je dieper de put in moeten brengen.wrote:het gebruik van opbeurende en melodieuze synthgeluiden, en een algeheel positief en energiek gevoel. .
Ik denk meer dat het is, wil je hardstyle classics als genre neerzetten net zoals early hardstyle, millenium hardcore, early hardcore e.d..wrote:Er zijn 2 stellingen:
Hardstyle Classics heeft te maken met hoe oud een track is
Hardstyle Classics zijn een bepaalde sound (en dan kan het ook nog een vereiste zijn dat het een oude track is)
Vecht het maar lekker uit
Millenium past er prima tussen, qua tijdperk en tempo haha. Maar zoals het in die set zit vind ik het ook wat storend.wrote:En welke Hardcore tracks dan, pfff doe maar niet
Ja ik doelde op de specifieke tracks die Frontliner draaide in die set, was wellicht niet helemaal duidelijk verwoord.wrote:Millenium past er prima tussen, qua tijdperk en tempo haha. Maar zoals het in die set zit vind ik het ook wat storend.wrote:En welke Hardcore tracks dan, pfff doe maar niet
SUNBLASTwrote:Zijn tracks uit 2013 al classics?![]()
![]()
Dit mag w.m.b. ook zeker wat vaker gebeuren, zat leuke millenium klassiekers die perfect in zulke setjes passen.wrote:Millenium past er prima tussen, qua tijdperk en tempo haha. Maar zoals het in die set zit vind ik het ook wat storend.wrote:En welke Hardcore tracks dan, pfff doe maar niet