Dit maar nog even afwachten tot daadwerkelijk duidelijk is wat er onder classics verstaan wordt voordat ik een kaartje aanschaf.wrote:Theracords en classics = kaartje gekocht
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Op reactivate tot nu toe nog geen bijzonderheden ontdekt bij artiesten. Vrijwel altijd wel goed geweest. Daarbijwrote:Dit maar nog even afwachten tot daadwerkelijk duidelijk is wat er onder classics verstaan wordt voordat ik een kaartje aanschaf.wrote:Theracords en classics = kaartje gekocht
(tilburg + 013) x op de fiets = instant chaos.
Kaart gekocht om dit te aanschouwen. Muziek niet meer interessant.wrote:Op reactivate tot nu toe nog geen bijzonderheden ontdekt bij artiesten. Vrijwel altijd wel goed geweest. Daarbijwrote:Dit maar nog even afwachten tot daadwerkelijk duidelijk is wat er onder classics verstaan wordt voordat ik een kaartje aanschaf.wrote:Theracords en classics = kaartje gekocht
(tilburg + 013) x op de fiets = instant chaos.
Hele vette namen allemaal. Krijg die week ervoor ook de sleutels van m'n huis... hmm
Klinkt als een ideale samenkomst van omstandigheden. Altijd fijn, nieuw gereedschap.wrote:Hele vette namen allemaal. Krijg die week ervoor ook de sleutels van m'n huis... hmm
Precies, rondje voor de zaak met nieuw bestek.
Hahaha het was wachten op jouw reactie ouwe skeppertwrote:Precies, rondje voor de zaak met nieuw bestek.
Kaartje gekocht.wrote:Precies, rondje voor de zaak met nieuw bestek.
-
MHardtraxxer
- 160 posts member since 2021
- last seen 12 days ago
Mooie reactie
Rondjes van de zaak met vers bestek kom ik ook wel even voor kijken.
Twijfel nog tussen deze en reminder. Maar die is veel verder weg. Tilburg is vanuit Etten veeel sneller.
Twijfel nog tussen deze en reminder. Maar die is veel verder weg. Tilburg is vanuit Etten veeel sneller.
Ik hoor jou anders nooit klagen en je was er laatst maar wát blij mee.wrote:Hahaha het was wachten op jouw reactie ouwe skeppertwrote:Precies, rondje voor de zaak met nieuw bestek.
Ik klaag nooit vriend, altijd een genot om te feeste met de groep Zeeuwenwrote:Ik hoor jou anders nooit klagen en je was er laatst maar wát blij mee.wrote:Hahaha het was wachten op jouw reactie ouwe skeppertwrote:Precies, rondje voor de zaak met nieuw bestek.
-
THardtraxxer
- 174 posts member since 2022
- last seen Nov 2022
Ej zeef
Ook maar eens een ticket hiervoor scoren. De line-up, locatie en tijden spreken mij heel erg aan 
Soort Tijdmachine/VWAB, ik ga hier denk ik ook wel heen!
Toffe lineup ook.
Had wel graag ook een wat minder "bekende" naam gehad, Neilio, Dozer of D'stylerz.
Toffe lineup ook.
Had wel graag ook een wat minder "bekende" naam gehad, Neilio, Dozer of D'stylerz.
-
RArtiest
- 130 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
d'Stylerz had ik ook wel graag op de Line-up willen zien manwrote:Soort Tijdmachine/VWAB, ik ga hier denk ik ook wel heen!
Toffe lineup ook.![]()
Aanwezig btw!
Ma man! Dat wordt gezellig. Ik ben aanwezig met Tim en Dennis Broken Balance.wrote:Belofte gedaan om ook te gaan...
Poah, dat had je er niet bij gezegd, godverdomme gezellig gaat dat worden.wrote:Ma man! Dat wordt gezellig. Ik ben aanwezig met Tim en Dennis Broken Balance.wrote:Belofte gedaan om ook te gaan...
Op naar minder feesten in 2023, maar deze gaan we niet overslaan.
Handen in de lucht voor dit fuifje.
GVD Fit Coach Tim in het huis!
Handen in de lucht voor dit fuifje.
GVD Fit Coach Tim in het huis!
Last edited by simon10pont on , edited 1 time in total.
Haha no shit, zie je daar pikwrote:d'Stylerz had ik ook wel graag op de Line-up willen zien manwrote:Soort Tijdmachine/VWAB, ik ga hier denk ik ook wel heen!
Toffe lineup ook.![]()
Had wel graag ook een wat minder "bekende" naam gehad, Neilio, Dozer of D'stylerz.![]()
![]()
Aanwezig btw!
Na VWAB 2021 als laatste hardstyle feestje gepakt te hebben, gaan we kijken of we het nog kunnen
!
@Hekzitter wordt weer mooi
@Hekzitter wordt weer mooi
Wellicht ook aanwezig. Het is dan bijna een jaar geleden dat ik een Classics feest heb bezocht en er staan best wel wat namen die ik vet vind. Ook maar een half uurtje van deur tot deur.