Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Indy schreef:
Wellicht ook aanwezig. Het is dan bijna een jaar geleden dat ik een Classics feest heb bezocht en er staan best wel wat namen die ik vet vind. Ook maar een half uurtje van deur tot deur. :cool:

Lekker, maatje. Samen nakken!


Ook zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk staat Avio weer wat later zoals op VWAB laatst, dat was echt een half uur maximaal maaien. Iemand trouwens bekend met 013 als locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 14:06 
 
Hardtraxx Addict

Lompekoe schreef:
Hopelijk staat Avio weer wat later zoals op VWAB laatst, dat was echt een half uur maximaal maaien. Iemand trouwens bekend met 013 als locatie?

2x geweest en vond het maar een matige locatie.
Dat de halve zaal een soort van trap is helpt ook niet mee

Dit was wel lang geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2022 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

013 is een top locatie. Geluid is mega. Service is gewoon prima. Programmering over het hele jaar is geweldig. Erg veel interessants te doen!

Trap heb ik nooit echt last van gehad. Ik vind het wel wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
013 is een top locatie. Geluid is mega. Service is gewoon prima. Programmering over het hele jaar is geweldig. Erg veel interessants te doen!

Trap heb ik nooit echt last van gehad. Ik vind het wel wat hebben.


Eens ja. Ook lekker dichtbij het station.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die trap is juist eigenlijk ideaal, breed genoeg om fatsoenlijk op te kunnen staan en je zal daardoor nooit echt last hebben van mensen voor je. Kunt dus mooi de show meepakken waar die er is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 12:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik was er laatst voor het eerst voor een concert van Sum 41, maar vond het wel echt hutjemutje op de vloer, en de trappen stonden ook gewoon behoorlijk vol (niet dat iedereen perse in de zaal wilde staan zeg maar).

Weet niet hoe dat met hardstyle feesten is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 013 wel een chille locatie en ook de kleine zaal is wel gunstig. Het is soms met de doorstroom naar die andere zaal / toiletten niet even handig en het eten vind ik over het algemeen niet goed geregeld (lees: erg druk en beperkt aanbod) maar dat is vaak bij een poppodium. Over het algemeen krijg je een bandje waarmee je naar buiten kunt.

Geluid is in ieder geval goed, je kunt best een beetje dwalen daar, bijvoorbeeld naar de balkons in beide zalen en naar de kelder, nét niet te groot of te klein. Dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Weet niet hoe dat met hardstyle feesten is?


Had bij Revelation vorig jaar ook erg veel last van de drukte in de zaal. Vond het toen op veel momenten ook te druk (in zaal 1. Zaal 2 was prima). Daarnaast eens met Remi v.w.b. eten. Weet niet hoe veel man er aanwezig was toen bij Revelation, maar toen had je 1 kraampje waar je een hotdog kon halen en buiten 1 of 2 frietkarren. Snap het bij een poppodium, maar dat was wel ondermaats.

Los van deze kleine minpuntjes vind ik het juist een hele leuke locatie. Goed geluid, fijne ligging, genoeg toiletten, genoeg om te dwalen inderdaad, makkelijke kluisjes. Nooit ook echt veel hoeven wachten bij barren in het verleden. En met die trappen vind ik ook juist wel wat toevoegen. Maakt het ook wat intiemer allemaal. Treden zijn ook lang/breed genoeg om lekker op te kunnen dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik was er laatst voor het eerst voor een concert van Sum 41, maar vond het wel echt hutjemutje op de vloer, en de trappen stonden ook gewoon behoorlijk vol (niet dat iedereen perse in de zaal wilde staan zeg maar).

Weet niet hoe dat met hardstyle feesten is?


Ligt er heel erg aan wat voor crowd het is en of het echt kats uitverkocht is of niet (oftewel of het sardientjeswerk is). Laatst met Pendulum was het ontzettend chill.

Remi schreef:
Ien het eten vind ik over het algemeen niet goed geregeld (lees: erg druk en beperkt aanbod)


Eten doe je maar om de hoek bij de Karnak.


Kluisjes gaan nu wel via een app, en geen muntjes oid meer dus meteen aftikken bij de barren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt als een prima locatie zo inderdaad! :thumbsup: Erg veel zin in dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dicht bij De Nacht dus een toplocatie! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
De Nacht

Tetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
THArdstyler schreef:
De Nacht

Tetten.


hallo hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2022 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Dicht bij De Nacht dus een toplocatie! :clap:

Geen twijfel mogelijk over waar de after naartoe gaat dus :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik was er laatst voor het eerst voor een concert van Sum 41, maar vond het wel echt hutjemutje op de vloer, en de trappen stonden ook gewoon behoorlijk vol (niet dat iedereen perse in de zaal wilde staan zeg maar).

Weet niet hoe dat met hardstyle feesten is?

Hier was ik ook maar toen was t idd geen doen op de trap.
Heb t idee dat t met hardstyle feesten wel n stuk beter is. Zeker als t nog niet uitverkocht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hier maar een kaartje voor gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 19:29 
 
Hardtraxxer

Timetable nu online!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 19:59 
 
Hardtraxxer

Zeer mooie timetabel, avio ff half uurtje doorkomen, maar dan ga ik wel ff schijten. Na Ran-d treintje naar huis.
Fijn dat noisecontrollers wat later staat, dus hopelijk het wat rauwer werk van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 23:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met mijn wazige hoofd dacht ik dus al dat ik een ticket had, maar die heb ik dus niet. Helaas is het uitverkocht en Ticketswap staat gesloten voor dit evenemen. Gaat ticketswap nog voor dit evenement open?

Zo niet, dan hou ik me aanbevolen als iemand nog een ticket over heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2023 23:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook Koos ticketloos. Niet opgelet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 00:10 
 
Hardtraxxer

Hier nog 1 ticket over, tickets kun je pas maandag downloaden. Kut systeem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 00:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah kijk, dat verklaart de lege ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Kut systeem

Ik vind het ook maar niks. Ik zie mezelf in de toekomst nog 2x een ticket kopen voor hetzelfde event xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2023 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker beginnen bij A-lusion :thumbsup: !
Kan me van een remember uit 2017 herinneren dat hij heel erg verrassend draaide, o.a. High Rollerz gehoord toen.

Aanwezig met Hekzitter en Broken Balance
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten