Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Radical Redemption - The Millitant Mayhem

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Haha 'First time ever in hardstyle history, 2 shows in 1 weekend'. Joeee is goed
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Pommer wrote:'Na goed onderzoek en communicatie met de fans' :lol:
Haha ja man man man zeg dan gewoon da ge niks verkocht hebt
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
RTM93 wrote:

Dat er een keer een feestje wordt afgelast en je geen tickets voor de zaterdag kon bemachtigen kan gebeuren toch. Alsof ik CRAFT en Het Stuiterbal ook de verdoemenis in wens nu. Je krijgt je geld netjes terug en je hebt volgend jaar voor 100% zeker een ticket, zijn ergere dingen in het leven.
Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld. Had hier zo'n zin in. Vorige jaar kon ik ook al niet. Ik heb er ook omheen van alles geregeld en ik zou m'n meis hier als verrassing mee naartoe nemen.
Neem haar mee naar de Tijdmachine dan. Is ook in de HMH en ze krijgt ook nog eens betere muziek voorgeschoteld ook :thumbup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
TSFH wrote:
RTM93 wrote:

Dat er een keer een feestje wordt afgelast en je geen tickets voor de zaterdag kon bemachtigen kan gebeuren toch. Alsof ik CRAFT en Het Stuiterbal ook de verdoemenis in wens nu. Je krijgt je geld netjes terug en je hebt volgend jaar voor 100% zeker een ticket, zijn ergere dingen in het leven.
Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld. Had hier zo'n zin in. Vorige jaar kon ik ook al niet. Ik heb er ook omheen van alles geregeld en ik zou m'n meis hier als verrassing mee naartoe nemen.
Neem haar mee naar de Tijdmachine dan. Is ook in de HMH en ze krijgt ook nog eens betere muziek voorgeschoteld ook :thumbup:
Die data kan ze geen vrij vragen. Stewardess :x

Maar bedankt voor het meewerken.

Rickzel wrote:Arme meis :(

Nee snap dat je baalt joh, als je een kaartje voor iets haalt en het gaat ineenkeer niet door is gewoon zuur.

Maar denk dat Dempie het zelf al zuur genoeg vind, eerst hoog van de toren blazen en dan weer op terug komen, had hij ook liever niet gedaan natuurlijk.
Ga er wel vanuit dat hij hier een paar nachten van wakker ligt ja.
Gegokt en verloren.

Maar had toch voor een betere oplossing gehoopt voor de mensen die al wel een kaart hadden want volgens mij waren dat er niet zoveel dus.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat had jij een betere oplossing gevonden dan ? HMH Verbouwen zodat die 1000(?) mensen van de zondag er bij konden?

Zou namelijk niet weten wat hij nog meer kan betekenen. Beetje merch opsturen ofzo? :P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Dat filmpje met die verklaring >.<

"Ja de zondag gaat niet door, maar zaterdag was wel in 3,5 uur uitverkocht!!!"
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wellicht had de zondag kaartjes een stuk goedkoper maken geholpen. Dan had ik wellicht ook nog wel even gaan kijken.
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Rickzel wrote:Wat had jij een betere oplossing gevonden dan ? HMH Verbouwen zodat die 1000(?) mensen van de zondag er bij konden?

Zou namelijk niet weten wat hij nog meer kan betekenen. Beetje merch opsturen ofzo? :P
Verplaatsen naar Ziggo, appeltje eitje natuurlijk. :cool:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Wellicht had de zondag kaartjes een stuk goedkoper maken geholpen. Dan had ik wellicht ook nog wel even gaan kijken.
Ik denk dat je dan gezeik zou hebben gekregen van de mensen met een zaterdagticket.
chas1n wrote:Verplaatsen naar Ziggo, appeltje eitje natuurlijk. :cool:

Dat scheelt gelukkig maar zo'n 5.000 bezoekers :P Betwijfel of ze dat dan wel uitverkocht zouden krijgen
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hoezo? Die hadden hun zaterdagkaart kunnen verkopen en goedkoper zondag gaan als het om geld ging. Had desnoods wat goedkopere artiesten op de zondag gezet. Zo gaat het zomer in zomer uit met bijvoorbeeld Intents. Nooit gezanik over gehoord.

Komt op me over alsof AoF zoiets had van we proberen het maar, want wij hebben er toch niet zoveel last van als het feest niet doorgaat. Stellen we gewoon een minimum aan kaarten dat we verkocht moeten hebben voor de 2e week van oktober anders gaat het feest niet door. Vooral erg zonde voor RR dit smetje.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Ik heb even een vraagje over die dj contest.

Bij de pagina staat: Submit your entry below before Monday the 24th of October 12:00PM (noon).

Mag het dan vandaag nog ingeleverd worden of moest het juist voor vandaag?
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
ShatterDJ wrote:Ik heb even een vraagje over die dj contest.

Bij de pagina staat: Submit your entry below before Monday the 24th of October 12:00PM (noon).

Mag het dan vandaag nog ingeleverd worden of moest het juist voor vandaag?
Ik zou denken tot vandaag 12 uur smiddags.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Radical Redemption - The Millitant Mayhem (05-11-2016, Heineken Music Hall, Amsterdam)
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Exterkate wrote:Iemand die toevallig nog twee mensen mee terug kan nemen rond 05:00/06:00 richting Overijssel/Twente/Enschede? :$
Ga mee treintje dan :thumbup:
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
Ik heb hier zo'n zin in hè :love:
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Haha, mooi is dat... Tussen half 5 en 5 mag je dus het podium opklimmen om een handtekening te laten zetten :P xd
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Haha wtf. xd
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Scotty018 wrote:Haha, mooi is dat... Tussen half 5 en 5 mag je dus het podium opklimmen om een handtekening te laten zetten :P xd
Was afgelopen jaar ook zo, stond hij b2b met regain en/of digital punk. Kwam rr zelf later op podium erbij.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Scotty018 wrote:Haha, mooi is dat... Tussen half 5 en 5 mag je dus het podium opklimmen om een handtekening te laten zetten :P xd
De desbetreffende artiest zal zijn set afmaken/beginnen zonder RR. Heeft ie zelf ook vermeld op FB ergens.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Dit was toch ook direct de Timetable voor zondag?

Oh wacht..
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
The Shade moet toch iets goed doen dat ie 2 jaar achter elkaar de contest wint!

Nog hardtraxxers die contest gewonnen hebben? Ken de rest van de namen niet eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:The Shade moet toch iets goed doen dat ie 2 jaar achter elkaar de contest wint!

Nog hardtraxxers die contest gewonnen hebben? Ken de rest van de namen niet eigenlijk.
Enemy Contact, 6 posts boven je
Hardtraxx Veteran
8662 posts member since 2013
last seen 7 minutes ago
Rickzel wrote:The Shade moet toch iets goed doen dat ie 2 jaar achter elkaar de contest wint!
Was mooi dat hij er wat Spoontech plaatjes op gooide vorig jaar in de tweede zaal, en natuurlijk Catalyst (L)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ja hij heeft altijd wel vette setjes!! Klopt ook wel :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Niet vanaf thuis:
I am proud to say that I have a world premier for you this Saturday.

Together with Onstage VR we’ve developed something that has never been done before. Join me live on stage through a once in a lifetime, virtual reality experience!
- Booth as shown in video will stand in the foyer of the Heineken Music Hall -
View on Facebook