Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 24 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Radical Redemption - The Millitant Mayhem

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
kingxxl wrote: klaplongstampen.
Mogelijk, niet aan te raden :whistle:
S
Exterkate wrote:Vind Superbash persoonlijk een leukere line-up hebben (vanwege de opbouw), maar ik ben bang dat al mijn vrienden hier naar toe gaan. Dus het wordt zeer waarschijnlijk ook een avondje HMH voor mij. Maar weet nu al dat 8 van 10 setjes mij niet gaan bijblijven. Wat me van vorig jaar alleen is bijgebleven is die Annihilate set en de live-set van Radical en Crypsis.. :/
Ga je toch gewoon lekker in je eentje naar Superbash? :$ Bevalt altijd prima ook alleen, lopen op z'n feest toch altijd genoeg gezellige mensen rond.
AniThing wrote:
SVB wrote:Wat gaan de mensen die 2 dagen gaan doen van 7 uur s'ochtends tot 2 uur s'middags?
Lijkt me niet dat de mensen die ver weg wonen helemaal naar huis gaan om vervolgens een paar uur later weer helemaal terug te reizen.
waarom zouden mensen 2x naar t zelfde feest gaan in 2 dagen tijd?
Als je grote fan bent van deze soort muziek waarom niet? Ik zou ook wel 2 x in twee dagen tijd naar het zelfde feest gaan als het echt mijn soort line-up was.. Ookal zouden ze alle 2 de dagen precies de zelfde set draaien zou dat me nog weinig boeien. Van de muziek waar ik van hou kan ik toch geen genoeg krijgen :D
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Exterkate wrote:
kingxxl wrote:Gewoon Militant Mayhem gaan Stef, ff potje klaplongstampen.
:lol: :lol: Als jij gaat dan ga ik ook! GDSC moeten we goed vertegenwoordigen ;)
Hops, heb kaartje al binnen. Kaalsnoeien die bende. :thumbsup:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
https://m.facebook.com/groups/392435024 ... 4038644648

Gaat over mensen die via party vervoer tickets heeft voor zaterdag. Ik koop normaal altijd icm busreis maar voor zondag gelukkig los kaart gehaald. HTers die hierdoor geraakt zijn?
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
RTM93 wrote:https://m.facebook.com/groups/392435024184557?view=permalink&id=1147834038644648

Gaat over mensen die via party vervoer tickets heeft voor zaterdag. Ik koop normaal altijd icm busreis maar voor zondag gelukkig los kaart gehaald. HTers die hierdoor geraakt zijn?
De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Iedereen die via party-vervoer.nl tickets heeft voor de zaterdag krijgen geen tickets. Door miscommunicatie vanuit AoD heeft pv alleen vip tickets gekregen maar geen entre. En aangezien het uitverkocht is zullen mensen geen kans hebben om andere kaarten te krijgen.
T
Er zijn geen kaarten ongeldig ofzo geworden toch? Voor degenen die op ticketswap een kaartje hebben gehaald. Niet dat ik een ticket heb gekocht van iemand die hem van pv heeft.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
TheCrazyDutch wrote:Er zijn geen kaarten ongeldig ofzo geworden toch? Voor degenen die op ticketswap een kaartje hebben gehaald. Niet dat ik een ticket heb gekocht van iemand die hem van pv heeft.
Dat werkt niet zo. Bij pv krijg je de tickets de donderdag voor het feest.
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
De show op zondag wordt afgelast.

Bron : https://www.facebook.com/artofdanceoffi ... 1513249918
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ah kut, nouja, hoef ik iig niet meer na te denken over of ik ga of niet :P
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Voor de mensen die op de zondag wilden gaan is dit wel een beetje het meest zure wat je mee kan maken, althans zonder meteen weet te hebben van het alternatief dat AOD bedacht heeft. Eerst lopen ze al kaarten voor de zaterdag mis, daarna krijgt iedereen weer goede hoop door de aankondiging van een tweede show, en die wordt vervolgens afgelast. Zeer onprofessioneel van AOD als je het mij vraagt, ook dat gedoe met die tickets van Partyvervoer trouwens.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Radical Redemption - The Millitant Mayhem (05-11-2016, Heineken Music Hall, Amsterdam)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Radicancel Redemption
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
TiMOTHYb wrote:Radicancel Redemption
:lol:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Tsja.... ze kunnen moeilijk de show door laten gaan als er maar duizend man in die HMH staan, dat draagt niet echt bij aan de sfeer. Had het echter wel zo netjes gevonden als ze de show hadden verplaatst naar een andere zaterdag, of vrijdag.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Balen voor de gene die nu niet kunnen gaan.
Misschien maar niet zo overmoedig moeten denken dat je twee dagen uitverkocht raakt :x
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Godver. Ik keek hier zo naar uit maar AoD heeft zowel mijn zaterdag als zondag verneukt 'm voor mij genoeg reden om AoD te boycotten. :mad:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
RTM93 wrote:Godver. Ik keek hier zo naar uit maar AoD heeft zowel mijn zaterdag als zondag verneukt 'm voor mij genoeg reden om AoD te boycotten. :mad:
Poe, als ze maar niet failliet gaan hierdoor
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
balen voor RR & AoD
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
yannickvk wrote:
TiMOTHYb wrote:Radicancel Redemption
:lol:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Basshunterzz wrote:
RTM93 wrote:Godver. Ik keek hier zo naar uit maar AoD heeft zowel mijn zaterdag als zondag verneukt 'm voor mij genoeg reden om AoD te boycotten. :mad:
Ik gun het ze van harte nu.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
RTM93 wrote:
Basshunterzz wrote:
Ik gun het ze van harte nu.
Dat er een keer een feestje wordt afgelast en je geen tickets voor de zaterdag kon bemachtigen kan gebeuren toch. Alsof ik CRAFT en Het Stuiterbal ook de verdoemenis in wens nu. Je krijgt je geld netjes terug en je hebt volgend jaar voor 100% zeker een ticket, zijn ergere dingen in het leven.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago

Dat er een keer een feestje wordt afgelast en je geen tickets voor de zaterdag kon bemachtigen kan gebeuren toch. Alsof ik CRAFT en Het Stuiterbal ook de verdoemenis in wens nu. Je krijgt je geld netjes terug en je hebt volgend jaar voor 100% zeker een ticket, zijn ergere dingen in het leven.
Ik ben gewoon zwaar teleurgesteld. Had hier zo'n zin in. Vorige jaar kon ik ook al niet. Ik heb er ook omheen van alles geregeld en ik zou m'n meis hier als verrassing mee naartoe nemen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Arme meis :(

Nee snap dat je baalt joh, als je een kaartje voor iets haalt en het gaat ineenkeer niet door is gewoon zuur.

Maar denk dat Dempie het zelf al zuur genoeg vind, eerst hoog van de toren blazen en dan weer op terug komen, had hij ook liever niet gedaan natuurlijk.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
'Na goed onderzoek en communicatie met de fans' :lol: