Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 16:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zaterdag 28 september houdt QULT een krankzinnige ceremonie. In de WesterUnie ga jij op ontdekking door alle hoeken en gaten van de nieuwe Subground sound. Heftige bewegingen en een verhoogde hartslag: het zijn de bekende symptomen van de QULT jungle fever. Verzetten heeft geen enkele zin.

Explore new sounds. Join the QULT.

Line-up:
- Organ Donors
- Geck-e
- Smoke
- Donnie Darko
- Konkrete Collective
- MC: Tjek


Meer over de artiesten: http://bit.ly/QULT8-lineup

TICKETS
Voor €17,- (ex fee) kan je 28 september de QULT ceremonie bijwonen. Bestel je ticket(s) hier: http://www.qu.nu/tickets

Ken je de QULT sound nog niet?
Check de sets van QULT #7: http://bit.ly/QULT7-sets

https://www.facebook.com/events/130732653800117/
https://partyflock.nl/party/252111:QULT
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
XtD schreef:
Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 23:32 
 
Hardtraxx Elite

Volgende editie ben ik er echt bij, helaas ander feest deze datum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 07:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar één niet-hard-dance act? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

organ donors :loving: :loving: :worship: :worship: :worship:

dat wordt gaan :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil dit nog een keer meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
No Go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik wil dit nog een keer meemaken.

Organ Donors :woot:
Helaas niet echt een heel gelukkige datum voor mij. Anders editie 9 dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 03:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Helaas niet echt een heel gelukkige datum voor mij. Anders editie 9 dan maar.

Dit. Wil hier zo graag een keer bij zijn! Organ Donors! Godver wat baal ik hiervan. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 20:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig. Nu wel op tijd met een kaartje :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:02 
 

Ik denk dat dit een feestje wordt waar ik bij ga zijn. Heel erg benieuwd of dit me pakt. Hier thuis wel iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 11:30 
 
Hardtraxx Newbie

Toch maar een keer gaan bezoeken, Zowel op Defqon als op Q-base enorm vermaakt op de Qult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij, samen met Qz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 07:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sla het deze keer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik ben er ook bij, samen met Qz :)

:clap:

Ik moet er toch wel bij zijn als topicstarter, hè!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook heen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hier ook heen :cool:

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bohh... Ik wil hier zo graag een keer heen he....

Vooral na een bezoekje aan de QULT-stage @ Q-Base...
ManGod wat wreed... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:
Hier ook heen :cool:

:cool:

:cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:
Hier ook heen :cool:

:cool:

:cool: :cool:

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
Mr Lellebel schreef:
:cool:

:cool: :cool:

(L)

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten