teupie schreef:
Wat was er mis met organs dan? En in welk opzicht paupervolk? Wil nog steeds heel graag een keer qult, maar dit klinkt niet heul mooi
Organ Donors waren gewoon een aanfluiting. Gewoon, heel veel mensen die voor mijn gevoel totaal niet voor de muziek kwamen. Ruzie met me gingen zoeken als ik per ongeluk op hun teen stond of er langs wou. Anabolen zonder shirt die alleen maar kwamen om pillen te vreten en proberen meisjes te versieren of zo, doe dat maar ergens anders, niet constant voor m'n neus.
Dit was mijn eerste Qult, maar de mensen waarmee ik was zeiden ook dat het erger was dan andere edities waar ze geweest waren. En ik had het zelf ook niet echt verwacht bij een feest als dit.
Ik zou trouwens wel gewoon gaan hoor, zeker wel een leuk feest en voor mij voor herhaling vatbaar.