Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
:cool: :cool:

(L)

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

(L) :evil: :bomb: :love: :$ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:28 
 
Hardtraxx Addict

Ben er bij ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wordt een gekke bende zaterdag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in! :yay:

Waar blijft die TT? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 17:25 
 
Hardtraxxer

Ik VOORSPEL deze TT...

22:00 - 00:00 Konkrete Collective
00:00 - 01:30 Donnie Darko
01:30 - 02:30 Organ Donors
02:30 - 04:00 Geck-e
04:00 - 05:00 Smoke
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 10:20 
 
Hardtraxxer

Official Timetable:

22:00 - 00:00 Konkrete Collective
00:00 - 01:00 Donnie Darko
01:00 - 02:00 Organ Donors
02:00 - 03:00 Smoke
03:00 - 05:00 Geck-e
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zat jij er godverdomme niet ver vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 18:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Tot vanavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-E en Smoke :love: :love: Decor was geweldig, geluid was dikke prima.

Helaas waren de setjes van Organ Donors ( :sick: ) en vooral het tweede deel van Donnie Darko niet heel best, en was het heel druk. Maar met name de laatste drie uurtjes waren echt geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het echt volledig met Jesse eens. Organ Donors vielen echt ZWAAAAR tegen, Smoke vond ik heel erg vet (wist totaal niet wat ik moest verwachten, ken er niks van), en Geck-E was juist precies wat ik had verwacht :) Heel erg leuk feestje gehad, fijn gedanst met veel mensen, alleen kan ik nu mijn telefoon nergens vinden... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb meer weer erg goed vermaakt hier. Vooral met de sets van Smoke en Geck-e inderdaad.
Lekker in het rond springen op de heerlijke beats. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict

Man man man wat een hoop paupervolk liep er rond zeg :/ . Had ik echt niet verwacht van dit feestje.

Verder was het leuk. Sets van Donnie Darko, Smoke (vooral tweede helft) en Geck-E waren super.
De zaal was wel erg licht, dat was wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was er mis met organs dan? En in welk opzicht paupervolk? Wil nog steeds heel graag een keer qult, maar dit klinkt niet heul mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond helemaal geen paupervolk :P Vond juist wel nice sfeertje, beter dan op een doorgaans hs feest. Was ook erg leuk aangekleed!

Geck-e was gewoon episch :D. Was mijn eerste keer Qult, en zeker niet de laatste ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:50 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
Wat was er mis met organs dan? En in welk opzicht paupervolk? Wil nog steeds heel graag een keer qult, maar dit klinkt niet heul mooi

Organ Donors waren gewoon een aanfluiting. Gewoon, heel veel mensen die voor mijn gevoel totaal niet voor de muziek kwamen. Ruzie met me gingen zoeken als ik per ongeluk op hun teen stond of er langs wou. Anabolen zonder shirt die alleen maar kwamen om pillen te vreten en proberen meisjes te versieren of zo, doe dat maar ergens anders, niet constant voor m'n neus.
Dit was mijn eerste Qult, maar de mensen waarmee ik was zeiden ook dat het erger was dan andere edities waar ze geweest waren. En ik had het zelf ook niet echt verwacht bij een feest als dit.

Ik zou trouwens wel gewoon gaan hoor, zeker wel een leuk feest en voor mij voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik moet toegeven dat er meer van dat soort gasten waren dan bij de vorige editie. Op zich is dat logisch aangezien het nu uitverkocht was. (Daarom hadden ze ook die extra ruimte beneden, waar ik overigens niet geweest ben. Hoe was dat?) Maar ik heb me niet geƫrgerd aan dat volk.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten