Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Surprise!

Afbeelding

Speciaal voor Hardtraxx gaat Geck-o op deze livestream een extra duistere hardstyle set draaien.
Meld je aan op het facebook evenement: https://fb.me/e/2XA5XAUwv


Pohh hier heb ik zin in!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy shit! Heel vet dat hij dit wilt doen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga proberen in te schakelen die dag. Benieuwd naar de setjes! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dark Hardstyle? Weer een nieuwe? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Dark Hardstyle? Weer een nieuwe? xd

Is gewoon een bijvoeglijk naamwoord om het thema van het setje aan te duiden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ALL YOU NEED TO KNOW

BROADCAST
Het evenement wordt gebroadcast op Twitch via http://www.twitch.tv/djchroman. De stream zal om 18:15 beginnen met een introductie, om 18:30 begint de eerste set.

SOCIAL MEDIA
Meld je aan bij het officiele Facebook evemenent.
Deel je foto’s en video’s op social media met de hashtag #QuarantineSessions.


TIMETABLE
18:15 - 18:30 | Intro
18:30 - 19:30 | Halcyon - QULT Special
19:30 - 20:30 | Jestor
20:30 - 21:30 | Nuracore - Sensation Black Megamix
21:30 - 22:30 | Slamtek & Jurheinen
22:30 - 23:30 | CRO - Qlimax Special
23:30 - 00:00 | Surprise Act
00:00 - 01:00 | Geck-o
01:00 - 02:00 | Demotion - Loudness Special
02:00 - 03:00 | Unlocked


TICKETS
Haal je tickets alleen bij een officieel verkooppunt, er zijn veel valse tickets in de omloop op de zwarte markt. Als handelaren een verdacht hoog bedrag vragen voor een ticket, wees dan op uw hoede. De officiële verkoopprijs is €0,00

PREMIUM TICKETS
Premium tickets zijn nog te koop bij de plaatselijke dealer. Hiermee ontvang je toegang tot het VIP-deck (balkon), een welkomstdrankje, fingerfood, gratis toiletten, een tweede livestream met BanHu en een afterparty waar tot 10:00 uur 's ochtends hetzelfde techno-nummer op repeat staat.

IDENTIFICATION
De minimumleeftijd voor Quarantine Sessions is verhoogd naar 14 jaar, omdat het evenement nu 's avonds is en Hardtraxxers zich dan aanzienlijk vaker misdragen. Om teleurstelling te voorkomen is een geldig legitimatiebewijs vereist.

TRAVEL
De meeste locaties zijn met het openbaar vervoer te bereiken. Plan uw route volgens de reisplanner. LET OP! Vanwege het coronavirus rijden er mogelijk minder bussen en treinen.
Ook is het mogelijk om per auto te komen. De kosten voor parkeren bedragen €15,- maar wij adviseren om gewoon ergens in de wijk te parkeren.
Het is niet toegestaan om met een georganiseerde busreis naar dit feest te komen. Dit vanwege het samenscholingsverbod. De Beatbuzz afhuren (met 3 personen, inclusief chauffeur) mag wel. Mondkapjes zijn hierbij verplicht.

LOCKERS
Er zijn geen kluisjes, iedereen mag zijn spullen bij Demotion door het bami-luik gooien, komt goed.

PHOTOGRAPHY, AUDIO and VIDEO RECORDINGS
Neem je camera mee naar het evenement! Het maakt niet uit hoe groot of (on)professioneel je materiaal is. We zien graag je beelden, dus deel je foto’s en video’s op social media met de hashtag #QuarantineSessions.

TOKENS
Er wordt gebruik gemaakt van recycle-bekers. Gooi deze niet weg! Bij je eerste bestelling krijg je een glas of beker. Wanneer je deze leeg hebt, kun je deze zelf vullen bij de koelkast of kraan. Geen gezeik met tokens dus.

DRUGS
Quarantine Sessions is een zero intolerance evenement. Dit betekent dat alle typen hard- of softdrugs zijn toegestaan. Geniet, maar snoep verstandig.

CELEBRATE SAFE
Als je vragen hebt over veilig gebruik van drugs en alcohol, kun je terecht bij een van de Unity medewerkers in het drugs offtopic of bij RoyAPO. Vraag ook eens een willekeurige mede-Hardtraxxer of-ie lekker gaat.

ROKEN
Roken is toegestaan op het gehele festivalterrein.

FIRST AID
Voel je je niet fit? Helaas zijn onze EHBO’ers ingezet op de intensive care. Wij adviseren om gewoon bij te pakken, of bij ernstige klachten 112 te bellen.

MERCHANDISE
We hebben nog wat oude shirts liggen, deze zijn alleen te bestellen door een mail te sturen naar [email protected]. Verder hebben we een nieuw assortiment met o.a. het comfortabele Halcyon x Adidas traingspak, de unieke CRO-vissersoverall en de gepatenteerde Unlocked Ruitjes broek (alleen maat XS). Show your support voor je favoriete artiest met deze unieke items!

TAKE CARE OF YOURSELF AND EACHT OTHER
Een hele dag feesten vergt meer van je lichaam dan je verwacht, vooral in deze tijden waarin we niks meer gewend zijn. Let op jezelf en op anderen!


Dus bel je 3 beste vrienden en je dealer op en zorg dat je zaterdagavond klaar zit voor weer een mooie livestream. Alvast veel plezier toegewenst namens de organisatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig weer :lol:

Ik tune trouwens wel even in zaterdagavond. Kijk er naar uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
ALL YOU NEED TO KNOW
LOCKERS
Er zijn geen kluisjes, iedereen mag zijn spullen bij Demotion door het bami-luik gooien, komt goed.

Wow aanwezig :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 13:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zin in!

Ik ga vanmiddag opnemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:

FIRST AID
Voel je je niet fit? Helaas zijn onze EHBO’ers ingezet op de intensive care. Wij adviseren om gewoon bij te pakken, of bij ernstige klachten 112 te bellen!


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wij hebben er ook weer zin in! Vrijdag gaan we opnemen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is Jestor en wat draait diegene? Ik kan niks vinden op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: Heldige AYNTK weer Stan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2020 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
:lol: :lol: :lol: Heldige AYNTK weer Stan.


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2020 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Stan hahah held
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 16:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wie is Jestor en wat draait diegene? Ik kan niks vinden op Facebook.


Dat ben ik. Op FB inderdaad niets te vinden. Nog niet de moeite genomen een FB pagina aan te maken.

Ik heb gekozen voor een opbouwende set met platen uit voornamelijk het “classic” tijdperk. Melodieën met stevige kicks. Chris One en oude Noiseconrollers komen OA langs. Net als 2-Sidez. Maar ook een track van Scot Project. Veel diversiteit vooral en iets onbekender werk, daar geniet ik zelf altijd het meest van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker, wij gaan kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 19:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lekker, wij gaan kijken :)


Nice! Hopelijk valt het in de smaak. Heb er iets moois van proberen te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scot Project, altijd goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Scot Project, altijd goed

Juuuuuuuust Roan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 11:14 
 
Artiest

Heb er ook vanalles in gegooid, vooral duistere classics maar ook wat nieuwere dingen :D

Zie dat ik vrij laat sta dus hopelijk niet teveel dubbels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Heb er ook vanalles in gegooid, vooral duistere classics maar ook wat nieuwere dingen :D

Zie dat ik vrij laat sta dus hopelijk niet teveel dubbels :P

Volgens mij niet, al hebben sommigen nog aanpassingen moeten doen nadat jouw set binnen was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 11:34 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Geck-o schreef:
Heb er ook vanalles in gegooid, vooral duistere classics maar ook wat nieuwere dingen :D

Zie dat ik vrij laat sta dus hopelijk niet teveel dubbels :P

Volgens mij niet, al hebben sommigen nog aanpassingen moeten doen nadat jouw set binnen was :P


Liever een aanpassing dan dat we iets dubbel zouden hebben ^^

Net onze set terug gekeken en mixwerk is soms niet al te sterk :lol: , misschien volgende keer nog minder bier drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe een Sensation Black Megamix dus mis het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga zeker de hele stream aan hebben vanavond. Kan helaas niet echt mee doen in chat want ben ergens op bezoek
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten