Schande dat Q-Dance geen gratis promotie wil door onze foto op de sitete plaatsen!
Kijk eens hoe vet die shirtjes waren

Kijk eens hoe vet die shirtjes waren

Ja ze zijn zeker vet verzonnen, Kasper ze gemaakt neem ik aan?wrote:Kijk eens hoe vet die shirtjes waren![]()
samen met mijwrote:Ja ze zijn zeker vet verzonnen, Kasper ze gemaakt neem ik aan?wrote:Kijk eens hoe vet die shirtjes waren![]()
haha neewrote:Schande dat Q-Dance geen gratis promotie wil door onze foto op de sitete plaatsen!
Kijk eens hoe vet die shirtjes waren![]()
jupswrote:samen met mijwrote:Ja ze zijn zeker vet verzonnen, Kasper ze gemaakt neem ik aan?wrote:Kijk eens hoe vet die shirtjes waren![]()
Maar kasper heeft het gemaakt. Samen hebben we het bedacht
En Zelfs MC Villain reageerd er op

wrote:Cool guys!!!
Thanks voor de gezelligheid!!!
Villy
Sorrywrote:wel jammer dat er dan altijd van die idioten zijn die dan op die plaat gaan losgaan alsof hun leven ervan afhangt, iedereen moest er met een boog omheen lopen, kansloos hoor
wrote:Ik ken die gozer ergens van die met Robert, Chukkels en KSwoosh op de foto staat. Heb alleen ff geen idee waarvan.
ik denk de space beerwrote:Welke ?
je bent niet de enigstewrote:die shirtjes waren inderdaad supervet, heb geloof ik nog iemand van jullie aangesproken erover
Bij Q-dance kom je alleen op de site als je blond en zweeds bent met dubbel D. Kortom, kansloos. Ben nou al 3 keer op de foto geweest bij die lui, nooit online gezet. Krijg het leplazerus dan maar.wrote:lamme kutzakken daar, er is gewoon een foto van ons genomen, staat ie niet online
Ik kan zo aan die foto`s komenwrote:Bij Q-dance kom je alleen op de site als je blond en zweeds bent met dubbel D. Kortom, kansloos. Ben nou al 3 keer op de foto geweest bij die lui, nooit online gezet. Krijg het leplazerus dan maar.wrote:lamme kutzakken daar, er is gewoon een foto van ons genomen, staat ie niet online
Reversed toilet bass
dat wil k best wel voor je doen maar ik moet dan wel effe weten wie er opstaanwrote:regel dan even die foto van ons
nice manwrote:dat wil k best wel voor je doen maar ik moet dan wel effe weten wie er opstaanwrote:regel dan even die foto van ons
voeg me effe toe op PF dan weet ik meer
mijn Pf = pierre **
Ik heb geen idee.wrote:wrote:Ik ken die gozer ergens van die met Robert, Chukkels en KSwoosh op de foto staat. Heb alleen ff geen idee waarvan.ik denk de space beerwrote:Welke ?
die kwam uit duitsland
Haha, die dingen redden echt je leven op een feestwrote:Volgend feestje koop ik in ieder geval een waaiertje. Dat ding heb ik gemist op de momenten dat ik hem niet had