Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:36 
 
Hardtraxxer

een zeer geslaagd feest voor mij. met als uitblinkers van de avond toch wel slim shore en the pitcher.
crypsis draaide ook lekker zoals altijd maar niet bijzonder ofzo. en wat ben ik blij dat ik mooi boven ben gebleven
bij slim shore met het 12 uur moment. want als ik mocht kiezen tussen of het jaar afsluiten met scary noises,
under attack en syren of een mix van alle matige anthems en wat andere nummers en stardust dan weet ik het wel.
ook mooi dat the pitcher de dominator remix nog draaide aangezien slim shore hem was vergeten ofzo :P .
oh ja ik ben trouwens jaime ( die maat van pnxrmx ) en heb nu dan eindelijk maar eens een account aangemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Welkom :D sta je ook op de foto ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
een zeer geslaagd feest voor mij. met als uitblinkers van de avond toch wel slim shore en the pitcher.
crypsis draaide ook lekker zoals altijd maar niet bijzonder ofzo. en wat ben ik blij dat ik mooi boven ben gebleven
bij slim shore met het 12 uur moment. want als ik mocht kiezen tussen of het jaar afsluiten met scary noises,
under attack en syren of een mix van alle matige anthems en wat andere nummers en stardust dan weet ik het wel.
ook mooi dat the pitcher de dominator remix nog draaide aangezien slim shore hem was vergeten ofzo :P .
oh ja ik ben trouwens jaime ( die maat van pnxrmx ) en heb nu dan eindelijk maar eens een account aangemaakt :P



De dominator remix, draaide slim shore wel hoor :D

Ooh en hoi jaime :D held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:38 
 

decoupeerzaag schreef:
een zeer geslaagd feest voor mij. met als uitblinkers van de avond toch wel slim shore en the pitcher.
crypsis draaide ook lekker zoals altijd maar niet bijzonder ofzo. en wat ben ik blij dat ik mooi boven ben gebleven
bij slim shore met het 12 uur moment. want als ik mocht kiezen tussen of het jaar afsluiten met scary noises,
under attack en syren of een mix van alle matige anthems en wat andere nummers en stardust dan weet ik het wel.
ook mooi dat the pitcher de dominator remix nog draaide aangezien slim shore hem was vergeten ofzo :P .
oh ja ik ben trouwens jaime ( die maat van pnxrmx ) en heb nu dan eindelijk maar eens een account aangemaakt :P

Dus jij bent dan die gozer die een grijs shirt met daarop RAW aan had toch? Welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:40 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
decoupeerzaag schreef:
een zeer geslaagd feest voor mij. met als uitblinkers van de avond toch wel slim shore en the pitcher.
crypsis draaide ook lekker zoals altijd maar niet bijzonder ofzo. en wat ben ik blij dat ik mooi boven ben gebleven
bij slim shore met het 12 uur moment. want als ik mocht kiezen tussen of het jaar afsluiten met scary noises,
under attack en syren of een mix van alle matige anthems en wat andere nummers en stardust dan weet ik het wel.
ook mooi dat the pitcher de dominator remix nog draaide aangezien slim shore hem was vergeten ofzo :P .
oh ja ik ben trouwens jaime ( die maat van pnxrmx ) en heb nu dan eindelijk maar eens een account aangemaakt :P



De dominator remix, draaide slim shore wel hoor :D

Ooh en hoi jaime :D held :worship:


niet gehoord dan >.< en idd die ene in dat grijze shirt ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:44 
 

Oke, ik was/ben degene met dat fusion shirt en die 3d bril zonder glazen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
De dominator remix, draaide slim shore wel hoor :D

Ooh en hoi jaime :D held :worship:


Ehh... die draaide die toch echt niet? Was er de hele set bij, niet eens naar de wc geweest volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Oke, ik was/ben degene met dat fusion shirt en die 3d bril zonder glazen. :)


Je had 1 glas erin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 22:49 
 

Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Oke, ik was/ben degene met dat fusion shirt en die 3d bril zonder glazen. :)


Je had 1 glas erin ^^

Na een tijdje niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
oh ja ik ben trouwens jaime ( die maat van pnxrmx ) en heb nu dan eindelijk maar eens een account aangemaakt :P


Welkom Jamie! Leuk dat je er ook bij bent gekomen hier! (John van op Thrillogy nog in de auto mee met James tot het station)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik wil die mashup nog wel es horen, want die was me toch een partij vet :P
je nieuwe nrs btw ook gruwelijk lekker :bomb:

mashup was door axe en anim0l inmiddels al gratis vrijgegeven door hun ;)

gratis-tracks-hs/axe-the-anim0l-frozen-magic-in-pure-darkness-the-vision-mashup-contest-t12322.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
een zeer geslaagd feest voor mij. met als uitblinkers van de avond toch wel slim shore en the pitcher.
crypsis draaide ook lekker zoals altijd maar niet bijzonder ofzo. en wat ben ik blij dat ik mooi boven ben gebleven
bij slim shore met het 12 uur moment. want als ik mocht kiezen tussen of het jaar afsluiten met scary noises,
under attack en syren of een mix van alle matige anthems en wat andere nummers en stardust dan weet ik het wel.
ook mooi dat the pitcher de dominator remix nog draaide aangezien slim shore hem was vergeten ofzo :P .
oh ja ik ben trouwens jaime ( die maat van pnxrmx ) en heb nu dan eindelijk maar eens een account aangemaakt :P


welkom

was gezellig en jij ging ook wel goed los :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:37 
 
Hardtraxxer

Rickie schreef:
was gezellig en jij ging ook wel goed los :thumbup:


en zo hoort het ook he ;)

en @ john: werd maar eens tijd dacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Bij Nosferatu viel het geluid ook even weg (wel leuk dat je hier zo dicht bij de DJ staat haha)

18;50


die gozer kan mixen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 01:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jezus Q-Dance krijg van mijn een dikke vette -
omg zo slecht dat het geluid zo vaak uit valt :') :thumbdown:
Wel een goeie avond gehad. Maar wel voor 1 keer maar. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Maar wel voor 1 keer maar. :cool:


1x per jaar toch? :D Ik vind het balen dat wij niet op QD waren, maar volgend jaar komt dat dik in orde, of de plaatselijke vrienden mee willen of niet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Hard Twins schreef:
Maar wel voor 1 keer maar. :cool:


1x per jaar toch? :D Ik vind het balen dat wij niet op QD waren, maar volgend jaar komt dat dik in orde, of de plaatselijke vrienden mee willen of niet :thumbsup:


Eigenlijk 2 keer per jaar xd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 11:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik blijf er maar aan terugdenken :loving:
Denk dat dit toch hardbass heeft overtroffen, vooral qua sfeer :worship:
nieuwe nummer 1 dus voor mij, volgend jaar op zeker weer van de partij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 11:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Foto's staan er inmiddels ook op :)
http://www.q-dance.nl/q/page/pictures_p ... -_31122010
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 11:29 
 

decoupeerzaag schreef:
Rickie schreef:
was gezellig en jij ging ook wel goed los :thumbup:


en zo hoort het ook he ;)

en @ john: werd maar eens tijd dacht ik zo.

eindelijk ook op HT :P
jij gaat ook altijd zo snoeihard los he :P heerlijk xd
welkom!

@pommie: sweet!
straks ff checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 13:56 
 

Pommer schreef:

lamme kutzakken daar, er is gewoon een foto van ons genomen, staat ie niet online :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
lamme kutzakken daar, er is gewoon een foto van ons genomen, staat ie niet online :/


Als ze zo een schaatsers op de site gaan plaatsen trekken ze straks geen volk meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:15 
 

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
lamme kutzakken daar, er is gewoon een foto van ons genomen, staat ie niet online :/


Als ze zo een schaatsers op de site gaan plaatsen trekken ze straks geen volk meer :lol:

toen waren we nog niet aan et schaatsen volges mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was vroeg, nog nuchter dus. Was tijdens Frequencerz volgens mij. Maar ik denk dat het te maken heeft met ons shirt. © schending enzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2011 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten