Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 okt 2009 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ook niet XD
Bericht Geplaatst op 01 nov 2009 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nadat ik de Aftermovie had gezien was ik meteen verkocht :drool:

Het nieuwe jaar in gaan met een Hardstyle feest, mooier kan niet :yay:
Heb er zin in :) (Maar eerst nog Qlimax (A))
Bericht Geplaatst op 01 nov 2009 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Nadat ik de Aftermovie had gezien was ik meteen verkocht :drool:

Het nieuwe jaar in gaan met een Hardstyle feest, mooier kan niet :yay:
Heb er zin in :) (Maar eerst nog Qlimax (A))

Het was vorig jaar ook gewoon vet! Leuke sets, leuke mensen! Enige minpuntje was dat Zatox door ziekte niet kon komen.. Maar daar kan men uiteraard weinig aan doen!
Wel netjes komen he ;)?
Bericht Geplaatst op 01 nov 2009 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wel netjes komen he ;)?


Ik zie me zelf niet echt in pak ;) En is nogal erg warm!, agja we zien tegen die tijd wel komt goed :)
Bericht Geplaatst op 01 nov 2009 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Khadber schreef:
Wel netjes komen he ;)?


Ik zie me zelf niet echt in pak ;) En is nogal erg warm!, agja we zien tegen die tijd wel komt goed :)

Trek dan in ieder geval een overhemd aan ofzo.. Ik zit te twijfelen of ik in mijn rokkostuum kom, word altijd wel goor daar..
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zit te twijfelen of ik in mijn rokkostuum kom


Doe eens even een pica :D

Maar dat VIP al uitverkocht is :huh: , hopelijk wordt mn loon snel gestort, wil hier eigenlijk wel heen dit jaar!
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 00:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rokkostuum hoeft toch ook niet meteen? Ik was vorig gewoon giletje en wit overhemd:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Khadber schreef:
Ik zit te twijfelen of ik in mijn rokkostuum kom


Doe eens even een pica :D

Maar dat VIP al uitverkocht is :huh: , hopelijk wordt mn loon snel gestort, wil hier eigenlijk wel heen dit jaar!

Je weet toch wel hoe een rokkostuum eruit ziet? ;)

Ja ik heb hem hangen thuis voor 21 diners en dergelijke.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nope :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sick :P Nja ik hou het wel lekker bij een overhemd en spijkerbroek
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Nope :P

Google is your friend ;)

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar no way dat je dat toch naar een feest aan trekt :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
Mol schreef:
Maar no way dat je dat toch naar een feest aan trekt :P

Jij misschien niet nee.
Maar Qountdown = The Q-dance gala en daar hoort iets stijlvols bij ;)
En aangezien een rokkostuum voor stijlvol doorgaat ...... :whistle:

Ik vind het best wel stijlvol hoor ;). Maar het word alleen zo'n bende als ik die zo'n tijd daar aan heb denk ik zo haha!
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom uberhaupt een pak aan als je dat jasje toch gelijk uit doet :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Waarom uberhaupt een pak aan als je dat jasje toch gelijk uit doet :P

Omdat als ik me rok aandoe, no way dat ik dan mijn jasje uit doe ;).

Maar wie weet kom ik gewoon in overhemd en vestje.. moah, ik weet het nog niet.. Kan mijn bretels ook wel inzetten denk ik zo :).
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
Khadber schreef:
Kan mijn bretels ook wel inzetten denk ik zo :).

No way...
Dan ben je echt een lutser


Want? Lopen daar genoeg mensen mee rond hoor op qountdown ;). Teminste heb ze vorig jaar genoeg gezien.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
Mol schreef:
Waarom uberhaupt een pak aan als je dat jasje toch gelijk uit doet :P

Op Qountdown zou ik hem gewoon aanhouden.
Hoe warm het ook zou zijn ;)


Jij snackt vast niet :innocent:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

alles wat not done is moet je juist doen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bretels, kom op zeg...

Ik ga in die hitte echt geen heel 3deligpak aantrekken ofzo. Overhempie en klaar is kees. Nog ff een paar vrienden zoeken die ook mee willen en dan is deze definitief!
Bericht Geplaatst op 02 nov 2009 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik ga in die hitte echt geen heel 3deligpak aantrekken ofzo. Overhempie en klaar is kees.


Inderdaad, een gewoon T-hirt is al veel te warm! laat staan 2 of 3 dingen aan :/ :bomb:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2009 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil wel iets classy's aan.. Ik bedenk wel wat.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2009 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
er staat ook bij dat hij daar een party report voor q-dance doet ;) Zoals je weet is Ezteq die Martin van q-dance



dus die kerel achter Fuck You Up is gewoon die gast van Van de kaart van de week? :lol:

toepasselijk wel hahaha xd

Op Qountdown trek ik gewoon mn gangster outfit van QrimeTime aan :evil:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2009 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HEEL slecht nieuws!
De volgende acts staan in de matrixx op nieuwjaars eve:

Citaat:
Bass Modulators
Catscan
Chain Reaction
Deepack
Devon K.
Mad Dog
Pavo
Wildstylez
Zatox
Live: Art of Fighters
Live: Hardstyle Masterz (Tuneboy dus)
MC: DV8


Dus waarschijnlijk GEEN Wildstylez, Deepack, ZATOX & sowieso geen DV8 op Qountdown:(

Als ik dit zo zie gok ik nu op Technoboy, Headhunterz, Zany & NC die er wel zijn..
Bericht Geplaatst op 05 nov 2009 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die kunnen toch dubbele boekingen hebben?
Bericht Geplaatst op 05 nov 2009 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Die kunnen toch dubbele boekingen hebben?

Kan ja, maar de kans is niet supergroot, en sowieso staan ze dan op een heel vroeg of laat gedeelte..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten