ik ook niet XD
Het nieuwe jaar in gaan met een Hardstyle feest, mooier kan niet
Heb er zin in
Het was vorig jaar ook gewoon vet! Leuke sets, leuke mensen! Enige minpuntje was dat Zatox door ziekte niet kon komen.. Maar daar kan men uiteraard weinig aan doen!wrote:Nadat ik de Aftermovie had gezien was ik meteen verkocht![]()
Het nieuwe jaar in gaan met een Hardstyle feest, mooier kan niet![]()
Heb er zin in(Maar eerst nog Qlimax (A))
Ik zie me zelf niet echt in pakwrote:Wel netjes komen he?
Trek dan in ieder geval een overhemd aan ofzo.. Ik zit te twijfelen of ik in mijn rokkostuum kom, word altijd wel goor daar..wrote:Ik zie me zelf niet echt in pakwrote:Wel netjes komen he?
En is nogal erg warm!, agja we zien tegen die tijd wel komt goed
Doe eens even een picawrote: Ik zit te twijfelen of ik in mijn rokkostuum kom

Je weet toch wel hoe een rokkostuum eruit ziet?wrote:Doe eens even een picawrote: Ik zit te twijfelen of ik in mijn rokkostuum kom![]()
Maar dat VIP al uitverkocht is, hopelijk wordt mn loon snel gestort, wil hier eigenlijk wel heen dit jaar!
Ik vind het best wel stijlvol hoorwrote:Jij misschien niet nee.wrote:Maar no way dat je dat toch naar een feest aan trekt
Maar Qountdown = The Q-dance gala en daar hoort iets stijlvols bij
En aangezien een rokkostuum voor stijlvol doorgaat ......
Omdat als ik me rok aandoe, no way dat ik dan mijn jasje uit doewrote:Waarom uberhaupt een pak aan als je dat jasje toch gelijk uit doet
Want? Lopen daar genoeg mensen mee rond hoor op qountdownwrote:No way...wrote:Kan mijn bretels ook wel inzetten denk ik zo.
Dan ben je echt een lutser
Jij snackt vast nietwrote:Op Qountdown zou ik hem gewoon aanhouden.wrote:Waarom uberhaupt een pak aan als je dat jasje toch gelijk uit doet
Hoe warm het ook zou zijn
Inderdaad, een gewoon T-hirt is al veel te warm! laat staan 2 of 3 dingen aanwrote:Ik ga in die hitte echt geen heel 3deligpak aantrekken ofzo. Overhempie en klaar is kees.
wrote:er staat ook bij dat hij daar een party report voor q-dance doetZoals je weet is Ezteq die Martin van q-dance
Dus waarschijnlijk GEEN Wildstylez, Deepack, ZATOX & sowieso geen DV8 op Qountdown:(Bass Modulators
Catscan
Chain Reaction
Deepack
Devon K.
Mad Dog
Pavo
Wildstylez
Zatox
Live: Art of Fighters
Live: Hardstyle Masterz (Tuneboy dus)
MC: DV8