wrote:dan wordt ik echt emo
Zoiets?
wrote:dan wordt ik echt emo
bah...wrote:wrote:dan wordt ik echt emo
Zoiets?
baddest newcomer?wrote:Hopelijk wordt het niet zoeen lijstje:![]()
Best album of the year - Brennan Heart
Best newcomer of the year - Gostosa
Best artist overal - Headhunterz
Worst. :')wrote:baddest newcomer?wrote:Hopelijk wordt het niet zoeen lijstje:![]()
Ik geloof niet dat het een heel legale site is.. Als ik bij Q-Dance op event site klik kom ik namelijk gewoon weer op q-dance.nl..wrote:Ik heb weer ongelofelijke zin in dit evenement! Vorig jaar was helemaal geweldig!
Heb zojuist me ingeschreven voor de nieuwsbrief zodra de tickets beschikbaar zijn + krijg 5 EUR korting!
Ik kan je dus - aanraden!
tsja, heb niet voor niets engels met een onvoldoende afgesloten:$wrote:Worst. :')wrote:baddest newcomer?wrote:Hopelijk wordt het niet zoeen lijstje:![]()
Jullie zijn niet het officele verkooppunt, dat is Ticketonline namelijk, anders stond dit wel op q-dance.nl vermeld. Hoe wil je elke kaart 5 euro goedkoper maken dan de tickets van Ticketonline? Verlies lijden lijkt me namelijk geen optie..wrote:Website is gewoon legaal, wij verkopen de tickets voor 5 EUR goedkoper. Via de nieuwsbrief houden wij de bezoekers op de hoogte zodra de tickets beschikbaar zijn.
Dus als je het toestaat, bij deze nogmaals de link: -weg-
Dus je maakt 5 euro verlies op de tickets?wrote:Website is gewoon legaal, wij verkopen de tickets voor 5 EUR goedkoper. Via de nieuwsbrief houden wij de bezoekers op de hoogte zodra de tickets beschikbaar zijn.
Dus als je het toestaat, bij deze nogmaals de link: - weg -
Zo, en nou kappen met die onzin van je.wrote:Dit is geen geld klopperij, mensen krijgen gewoon vijf euro korting. En Ticketonline is niet de enige die de tickets verkoopt.
-snoei-
Daarom vind ik het zo vreemd dat het niet wordt toegestaan..
Ja natuurlijk krijgen ze 5 euro korting, maar het lijkt me sterk dat die bedrijfjes verlies gaan maken op kaartverkoop, dus je betaald zowieso meer dan dat je via de officiële kaartverkoop kanalen koopt die Q-dance altijd gebruikt (Ticketonline en FRS).wrote:Dit is geen geld klopperij, mensen krijgen gewoon 5 EUR korting. En ticket online zijn niet de enigste die de tickets verkopen.
Daarom vind het zo vreemd dat het niet wordt toegestaan..
Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf zaterdag 24 oktober via Ticketonline.nl.
punt.Aanstaande zaterdag start om 0.00 uur de kaartverkoop voor Qountdown - The Q-dance Awards.
Lees hier meer over Qountdown.
Kaarten zijn alleen officieel verkrijgbaar bij Ticketonline.nl en Free Record Shop.
Dan heb je geloof ik niet het idee dat sommige punten ook illegaal dingen verkopen of je oplichten..wrote:Dit is geen geld klopperij, mensen krijgen gewoon 5 EUR korting. En ticket online zijn niet de enigste die de tickets verkopen.
Daarom vind het zo vreemd dat het niet wordt toegestaan..
Mm dat op zn site is volgens mij gewoon een stukje promotie..wrote:Ik ga ff heel voorzichtig een naam brullen: DJ EzTeq.
Bron: http://www.djezteq.com/ bij zijn schedule