Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2020 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
The Qreator is weer lekker aant luchtmixen. -_-

Heeft iemand trouwens een tl van Adaro? Draaide een mega dikke track met een blij deuntje en gated kicks ergens op de helft?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2020 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Al 10x gevraagd waarschijnlijk... maar wie is die Qreator? Iemand die de moves herkent?


Wsl een nono anders zou ie zelf wel draaien toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2020 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Roan schreef:
The Qreator is weer lekker aant luchtmixen. -_-

Heeft iemand trouwens een tl van Adaro? Draaide een mega dikke track met een blij deuntje en gated kicks ergens op de helft?



01 B-Front & Adaro - The Phoenix Of The Night [Q-DANCE]
02 Adaro & MYST ft. Cadence XYZ - When The Stars Connect In Space [Q-DANCE]
03 Chain Reaction - Answers (Adaro Remix) [MINUS IS MORE]
04 Solardo & Eli Brown - XTC (TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy Bootleg)
05 Adaro & Rejecta - Strong [ROUGHSTATE]
06 Sefa - Calling (Adaro Remix) [UNDERGROUNDTEKNO]
07 Kronos - The Matrix
08 Adaro ft. Mark Vayne - Dynamite [ROUGHSTATE]
09 The Machine - Remedy [ROUGH RECRUITS (ROUGHSTATE)]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 00:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Al 10x gevraagd waarschijnlijk... maar wie is die Qreator? Iemand die de moves herkent?


Is vgm ook in qlimax 2019 topic voorbij gekomen weet alleen niet meer wie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik niet snap is dat DJ's ook tijdens dit soort livestreams een voorspelbare set draaien. Wanneer je draait op een event is dat natuurlijk begrijpelijk. Gros van het publiek wil gewoon de bekendste en nieuwste nummers op de dikste geluidssystemen horen. Maar dit is thuis. Pak er eens een oude, minder bekende plaat bij of een track van iemand anders om het een beetje specialer te maken. Nu kun je net zo goed op Spotify de populairste nummers op shuffle zetten.

Hulde voor Adaro overigens, die altijd redelijk varieert in zijn tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Wat ik niet snap is dat DJ's ook tijdens dit soort livestreams een voorspelbare set draaien. Wanneer je draait op een event is dat natuurlijk begrijpelijk. Gros van het publiek wil gewoon de bekendste en nieuwste nummers op de dikste geluidssystemen horen. Maar dit is thuis. Pak er eens een oude, minder bekende plaat bij of een track van iemand anders om het een beetje specialer te maken. Nu kun je net zo goed op Spotify de populairste nummers op shuffle zetten.

Hulde voor Adaro overigens, die altijd redelijk varieert in zijn tracklist


Aanvullend om ook nog steeds de laatste 5-10 minuten hardcore/uptempo te gaan draaien. We zitten voor onze PC/in de woonkamer. Ontzettend onzinnig dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik tune net ff in, maar op dit tijdstip al op 180 bpm draaien? Ik wist dat het slecht gesteld was met de huidige Raw, maar hier schrik ik wel van....

Rejecta is nou ook niet de eerste waarvan ik verwacht dat ie uptempo gaat draaien op het einde van de set.

Heeft sinds het begin al die collab met restrained gehad, dus ken niet anders van hem dan dat hij uptempo draait opt end
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 01:25 
 
Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=iTJo1NB6ZIk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=iTJo1NB6ZIk


Gisteren gemist, nu even lekker om 9u 's morgens de speakers opwarmen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Kan je alles terug kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Scotty018 schreef:
Al 10x gevraagd waarschijnlijk... maar wie is die Qreator? Iemand die de moves herkent?


Is vgm ook in qlimax 2019 topic voorbij gekomen weet alleen niet meer wie


Als je het mij vraagt is de The Qreator gewoon een figurant met een masker op. En de muziek die je hoort is een premix van Q-dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:


Kan je alles terug kijken


And it's gone :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 17:18 
 
Hardtraxxer

Roan schreef:
The Qreator is weer lekker aant luchtmixen. -_-

Heeft iemand trouwens een tl van Adaro? Draaide een mega dikke track met een blij deuntje en gated kicks ergens op de helft?


Hier de tracklist, het nummer wat jij zocht is Solardo & Eli Brown - XTC (TNT Remix)

1. B-Front & Adaro ft. Nikki Milou - The Phoenix Of The Night
2. Adaro & MYST ft. Cadence XYZ - When The Stars Connect In Space
3. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
4. Solardo & Eli Brown - XTC (TNT Remix)
5. Adaro & Rejecta - Strong
6. Sefa - Calling (Adaro Remix)
7. Kronos - The Matrix
8. Adaro ft. Mark Vayne - Dynamite
9. The Machine - Remedy
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Ik vind Vertile bij Alpha Prima ook heel passend :lol:


Heb net eens lopen googelen naar deze naam.
Kwam gisteren op de stream ineens uit de lucht vallen en had er nog nooit van gehoord.
Op google ook bar weinig over deze man te vinden, wel dat die al wat grotere evenementen gehad heeft
En in de toekomst ook nog wat vette boekingen heeft.

Is hij de zoon van de Q-dance directeur of hoe kan dit? zijn vorige alias is ook niet bekend dus die kan ik al uitsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2020 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Snoeien schreef:
Ik vind Vertile bij Alpha Prima ook heel passend :lol:


Heb net eens lopen googelen naar deze naam.
Kwam gisteren op de stream ineens uit de lucht vallen en had er nog nooit van gehoord.
Op google ook bar weinig over deze man te vinden, wel dat die al wat grotere evenementen gehad heeft
En in de toekomst ook nog wat vette boekingen heeft.

Is hij de zoon van de Q-dance directeur of hoe kan dit? zijn vorige alias is ook niet bekend dus die kan ik al uitsluiten.

Heb er een stukje van gehoord. Zag mensen ook in grote getalen op die stream reageren dat hij the next big thing wordt e.d. Pfff :lol: Echt elke plaat had dezelfde opzet, niks vernieuwends.
Ik zie ook echt geen verschil in stijl tussen al die kerels. (Bloodlust, Vertile,...) Als je nou naar een feest gaat met zo'n namen op een stage, dan heb je toch echt heel de dag hetzelfde gehoord? :huh:

Mannen als Adaro en B-Front, wat een verademing. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 09:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Martin Waus schreef:
Snoeien schreef:
Ik vind Vertile bij Alpha Prima ook heel passend :lol:


Heb net eens lopen googelen naar deze naam.
Kwam gisteren op de stream ineens uit de lucht vallen en had er nog nooit van gehoord.
Op google ook bar weinig over deze man te vinden, wel dat die al wat grotere evenementen gehad heeft
En in de toekomst ook nog wat vette boekingen heeft.

Is hij de zoon van de Q-dance directeur of hoe kan dit? zijn vorige alias is ook niet bekend dus die kan ik al uitsluiten.

Heb er een stukje van gehoord. Zag mensen ook in grote getalen op die stream reageren dat hij the next big thing wordt e.d. Pfff :lol: Echt elke plaat had dezelfde opzet, niks vernieuwends.
Ik zie ook echt geen verschil in stijl tussen al die kerels. (Bloodlust, Vertile,...) Als je nou naar een feest gaat met zo'n namen op een stage, dan heb je toch echt heel de dag hetzelfde gehoord? :huh:

Mannen als Adaro en B-Front, wat een verademing. :worship:


Persoonlijk hou ik wel van wat rauwere platen, maar met Vertile heb ik zelfs het 13/12 idee. Daarnaast vind ik het ook wel behoorlijk vaag dat hij ineens op alle grotere feesten staat, hij zou ook op Supersized staan dit jaar. In principe niks mis mee maar hij houd dan een plek bezet die ik, persoonlijk, liever aan een andere artiest zou geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle moves van The Qreator doen me denken aan Geck-O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Alle moves van The Qreator doen me denken aan Geck-O.


Of audiofreq (ook veel audiofreq platen op qlimax). Maar kan ook voor elk event een ander die er beter bij past
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 09:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
patrickjeb schreef:
Alle moves van The Qreator doen me denken aan Geck-O.


Of audiofreq (ook veel audiofreq platen op qlimax). Maar kan ook voor elk event een ander die er beter bij past


Ik stem ook voor audiofreq, maar weer niet of zijn hanenkam in dat pakkie past :P Beetje klein en rare bewegingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Alle moves van The Qreator doen me denken aan Geck-O.


Wij zaten te kijken zaterdag en dit waren exact mijn woorden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vraag ik me wel af of Geck-O zich laat 'gebruiken' om daar in zo een pakje te doen alsof die aan het draaien is. Weet niet of die op Qlimax wel live aan het mixen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Dan vraag ik me wel af of Geck-O zich laat 'gebruiken' om daar in zo een pakje te doen alsof die aan het draaien is.

Zoals letterlijk iedere DJ op Dediqated zich laat 'gebruiken' om te doen alsof ze aan het draaien waren?
Ik denk niet het veel voor hem uitmaakt om zo'n video te maken op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Was het niet Geck-O die de Ultimate mixen maakt voor Q-Dance? Meen dat ooit ergens gelezen te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jordy schreef:
Dan vraag ik me wel af of Geck-O zich laat 'gebruiken' om daar in zo een pakje te doen alsof die aan het draaien is.

Zoals letterlijk iedere DJ op Dediqated zich laat 'gebruiken' om te doen alsof ze aan het draaien waren?
Ik denk niet het veel voor hem uitmaakt om zo'n video te maken op deze manier.

Ik vind het wel nog een verschil of dit in een uitverkocht stadion is om het 20 jarig bestaan te vieren van een organisatie, dan op de gang van het kantoor van de organisatie voor een livestream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Was het niet Geck-O die de Ultimate mixen maakt voor Q-Dance? Meen dat ooit ergens gelezen te hebben


Jep. hardstyle/ultimate-qapital-mix-2016-t54836.html#p1587296
Ook 1 van de redenen waarom ik het wel geloof.

Ook zijn mixtapes hebben dat idee:
https://soundcloud.com/geckonl/hardstyle-mixtape-01
https://soundcloud.com/geckonl/hardstyle-mixtape-02
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten