Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
patrickjeb schreef:
Jordy schreef:
Dan vraag ik me wel af of Geck-O zich laat 'gebruiken' om daar in zo een pakje te doen alsof die aan het draaien is.

Zoals letterlijk iedere DJ op Dediqated zich laat 'gebruiken' om te doen alsof ze aan het draaien waren?
Ik denk niet het veel voor hem uitmaakt om zo'n video te maken op deze manier.

Ik vind het wel nog een verschil of dit in een uitverkocht stadion is om het 20 jarig bestaan te vieren van een organisatie, dan op de gang van het kantoor van de organisatie voor een livestream.

+ Exposure vs. geen exposure
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Martin Waus schreef:
Snoeien schreef:
Ik vind Vertile bij Alpha Prima ook heel passend :lol:


Heb net eens lopen googelen naar deze naam.
Kwam gisteren op de stream ineens uit de lucht vallen en had er nog nooit van gehoord.
Op google ook bar weinig over deze man te vinden, wel dat die al wat grotere evenementen gehad heeft
En in de toekomst ook nog wat vette boekingen heeft.

Is hij de zoon van de Q-dance directeur of hoe kan dit? zijn vorige alias is ook niet bekend dus die kan ik al uitsluiten.

Heb er een stukje van gehoord. Zag mensen ook in grote getalen op die stream reageren dat hij the next big thing wordt e.d. Pfff :lol: Echt elke plaat had dezelfde opzet, niks vernieuwends.
Ik zie ook echt geen verschil in stijl tussen al die kerels. (Bloodlust, Vertile,...):huh:


Als je dit kijk: https://partyflock.nl/artist/119509/archive#archive dan zie je dat dit "gewoon de nieuwe Festuca" is. Ik weet er het fijne niet van, hoor. Maar als je eerste boeking ever op het midden van de dag op de Indigo van Defqon is dan lijkt mij dat dit het nieuwe pushproject van Q is. (43 fans op PF en 1.2K likes op facebook bevestigen dit misschien ook)

Edit: en ook nog bij The Wishlist. Niet slecht als je ziet dat er eigenlijk verder alleen maar gevestigde namen staan. Nu begin ik toch wel nieuwsgierig te worden hoe dit ineens tot stand is gekomen. :P


Als ik bij bekenden kijk die in de Uptemo zitten, die gaan echt via lokale feestjes naar een keer een purple op Defqon, Boombox op intents naar wat groters maar dit is ineens klabengs op Indigo Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit een raar luchtje aan. T stinkt naar de misdaad xd :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten