wrote:Oh ja weet ik veel.wrote:Hij is beveiliger pikwrote:Mooi, gratis drank. Hoe kunnen we je herkennen?
Gratis geroofde blackberry's.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Oh ja weet ik veel.wrote:Hij is beveiliger pikwrote:Mooi, gratis drank. Hoe kunnen we je herkennen?
Gratis geroofde blackberry's.
Naja, iedere beveiliger is uiteraard zo!
Toch maar een grappie, ik wist uberhaupt niet dat jij wel eens serieus was?wrote:
EDIT: Ah we zitten buiten off-topic natuurlijk.
Ik ben totaal niet serieuswrote:Toch maar een grappie, ik wist uberhaupt niet dat jij wel eens serieus was?wrote:
EDIT: Ah we zitten buiten off-topic natuurlijk.
Ik vond het leuk om te kijken of je erop in zou gaan, iets wat jij dus deed
Ik ben alleen serieus met speed opwrote:trollmodus on
Of met een Glaasje met een hoofdletter Gwrote:Ik ben alleen serieus met speed opwrote:trollmodus on
De perfecte zondagavond.wrote:trollmodus on
Enjoy
Dan word ik down en linkt Wessel mij aan #Linkdedowniewrote:Of met een Glaasje met een hoofdletter Gwrote:Ik ben alleen serieus met speed opwrote:trollmodus on
Houden jullie het eens even on-topic in het feest-van-het-jaar topic! 
Dies vet koewl!wrote: Dan word ik down en linkt Wessel mij aan #Linkdedownie
Nee, want dat is 10 years of B2S in de Amsterdam Arena al!wrote:Houden jullie het eens even on-topic in het feest-van-het-jaar topic!
Oh, zitten we in Thrillogy? Neem me niet kwalijk.wrote:Houden jullie het eens even on-topic in het feest-van-het-jaar topic!
na dominatorwrote:Oh, zitten we in Thrillogy? Neem me niet kwalijk.wrote:Houden jullie het eens even on-topic in het feest-van-het-jaar topic!
We moeten Qountdown ook nog gaan hé. Of valt dat onder 2012?wrote:na dominatorwrote:Oh, zitten we in Thrillogy? Neem me niet kwalijk.wrote:Houden jullie het eens even on-topic in het feest-van-het-jaar topic!
Noppes! Maar op een of andere manier heb ik hier wel vertrouwen in, mijn plan voor deze avond ligt hier al netjes op me bureau.wrote:Oh, zitten we in Thrillogy? Neem me niet kwalijk.wrote:Houden jullie het eens even on-topic in het feest-van-het-jaar topic!
Je gaat dus gewoon keihard aan de droekzzzzzzziez?wrote:Noppes! Maar op een of andere manier heb ik hier wel vertrouwen in, mijn plan voor deze avond ligt hier al netjes op me bureau.wrote:Oh, zitten we in Thrillogy? Neem me niet kwalijk.wrote:Houden jullie het eens even on-topic in het feest-van-het-jaar topic!Ik ga dit feest eens op een minder gebruikelijke manier beleven, muziek staat niet op de eerste plaats in ieder geval.
blijf nou on topicwrote:Noppes! Maar op een of andere manier heb ik hier wel vertrouwen in, mijn plan voor deze avond ligt hier al netjes op me bureau.wrote:Oh, zitten we in Thrillogy? Neem me niet kwalijk.wrote:Houden jullie het eens even on-topic in het feest-van-het-jaar topic!Ik ga dit feest eens op een minder gebruikelijke manier beleven, muziek staat niet op de eerste plaats in ieder geval.
Dit is gewoon on topic, het is gerelateerd met het feest.
En beetje jammer dat jullie meteen die link leggen met drugs.
Maarja zal er vast wel een rolletje bij gaan spelen ja.
Maar goed ik hou er wel over op nu, moet iemand niet de 5984e speculatie van de line up ff posten?!
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
wat voor plan anders??wrote:Dit is gewoon on topic, het is gerelateerd met het feest.En beetje jammer dat jullie meteen die link leggen met drugs.
Jaja jullie hebben wel grotendeels gelijk.wrote:wat voor plan anders??wrote:Dit is gewoon on topic, het is gerelateerd met het feest.En beetje jammer dat jullie meteen die link leggen met drugs.
De line up zal toch niet denderend worden, maar van al het andere verwacht ik heel veel na de aanfluiting van vorig jaar. Ik spaar me op Qlimax wel voor Loudness.
A
WP komen niet...
Leek me wel bij Qlimax passen(Play the Game wil ik nog wel is hore
)
Staat op hun facebook ergens
Klinkt niet erg geloofwaardigwrote:WP komen niet...Leek me wel bij Qlimax passen(Play the Game wil ik nog wel is hore
)
Was er 1 op facebook die hier helemaal verbaast op reageerde... No shit dat WP niet op Qlimax staan.. Die lui mogen blij zijn met een kans in de purple stage op Defqon, Qlimax gaat nog wel heel wat jaren duren voor ze, als ze er uberhaupt komen...
Who was there
Nobody has said they're going yet.