Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 11:50 
 

Vanaf 12:55 op de F5 rammen, tot je in de wachtrij staat. Easy as pie. Zorg dat je dan meteen stopt met F5en, anders kom je achteraan in de rij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 12:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Verdomme iedereen moet voetballen op dit tijdstip... Dat wordt geen Qlimax dit jaar denk ik, 70eu vind ik al duur genoeg en ik ga er niet nog eens 30eu boven op doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 12:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Atraxisz schreef:
Pythonmaniac schreef:
Vergeet dit voor morgen niet:

http://www.nentjes.co.uk/atoomklok.php

Vorig jaar had Milán dit op Hardtraxx geplaatst en ik was uiteindelijk maar 1 minuut in de wachtrij, dus die klok helpt wel degelijk. Dus houdt die klok erbij en het bestellen gaat makkelijker :)


Maar moet je dan bv paar seconden voor 13.00 refreshen?

Zou ik ook wel willen weten.


Dat kan natuurlijk maar zal niet veel helpen, want om exact 13:00 (volgens die klok/server tijd) kan je dus kaarten bestellen.

Al dat moeilijke gedoe. 13:00 (als je klok dus goed staat), klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Wildstylez, HHZ en Frontliner hebben er ook al op gereageerd, line up is bijna compleet!!

In dit geval ga ik bijna iemand geloven die beweerd dat hij de lineup al weet en uit officiele bron heeft doorgefluisterd gekregen.

- Dailucia
- The Prophet & Zany Back in the Dayz Set
- A-Lusion & Scope DJ B2B Bringing Back old Qlimax Feelings
- Headhunterz & Wildstylez
- Zatox
- Bioweapon LIVE
- Alpha Twins & Ran-D
- B-Frontliner
- Donkey Rollers LIVE
- The Viper
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga voor de zekerheid van 12.00 - 13.00 op f5 rammen, regelmatig. Het kan namelijk ook zijn dat ze na bijvoorbeeld 10000 bezoekers niemand meer toelaten om zo een goede snelheid te kunnen behouden zodat de server er niet uit knalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 13:08 
 
Hardtraxxer

Gewoon vanaf 12.55 uur non-stop F5 drukken en bovenal goed opletten, zo is het bij mij en mijn maten vorig jaar ook gelukt. Wachttijden van respectievelijk 4 én 13 minuten. Verder is het hopen dat je betaling goed verloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 13:22 
 
Hardtraxxer

En dan kan je soms al van 12.58 in de wachtrij komen en soms vanaf 13.03 ofzo pas... En ja, altijd met zo'n atoomklok site erbij...
Dus daarom al vanaf 12.55 als een malle F5'en. :D Soms raken de servers al overbelast vanaf 12.55 van iedereen die zit te refreshen. Dan laadt de pagina al af en toe niet meer... Ja, of dat is misschien precies het overgangsmoment van de informatie pagina naar de wachtrij pagina...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:05 
 

Pommer schreef:
Verdomme iedereen moet voetballen op dit tijdstip... Dat wordt geen Qlimax dit jaar denk ik, 70eu vind ik al duur genoeg en ik ga er niet nog eens 30eu boven op doen

mss dat ik kaartje voor je kan scoren pommer?
Ik haal er wss 4... dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

joooorrit schreef:
Chukkels schreef:
Ik gebruik Qlimax lekker zodat ik op kan scheppen tegen m'n vrienden dat ik naar 's werelds grootste hardstyle feest ben geweest en om te laten zien dat ik lekker veel geld heb, omdat ik meer dan 70 euro kan uitgeven aan een kaartje voor een feestje ^^

Hoe duurder, hoe beter. Zeg ik altijd maar! ^^


Right...
Mijn duurste feesten waren Decibel & Qlimax maar als ik die dan naast Q-Base & Hard Bass leg die goedkoper waren, waren die goedkopere een stuk beter

En daarnaast zijn feesten als Loudness & Bass Academy ook niet duur en dat zijn ook 2 vd leukste feesten.

Onzin dus wat je zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Pommer schreef:
Verdomme iedereen moet voetballen op dit tijdstip... Dat wordt geen Qlimax dit jaar denk ik, 70eu vind ik al duur genoeg en ik ga er niet nog eens 30eu boven op doen

mss dat ik kaartje voor je kan scoren pommer?
Ik haal er wss 4... dus


Tjah dan heb ik nog steeds het probleem dat de rest niet heeft, en ik ga zeker niet in me eentje naar Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:11 
 

2 apart houden voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
2 apart houden voor je?

Als je zou willen graag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:17 
 

Dan heb ik er nog 1tje over...
Pommer, voor de moeite wordt het mss 5 euro meer, maar neem aan dat je dat al schappelijker vindt als de 30 haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:43 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Firetrap schreef:
Wildstylez, HHZ en Frontliner hebben er ook al op gereageerd, line up is bijna compleet!!

In dit geval ga ik bijna iemand geloven die beweerd dat hij de lineup al weet en uit officiele bron heeft doorgefluisterd gekregen.

- Dailucia
- The Prophet & Zany Back in the Dayz Set
- A-Lusion & Scope DJ B2B Bringing Back old Qlimax Feelings
- Headhunterz & Wildstylez
- Zatox
- Bioweapon LIVE
- Alpha Twins & Ran-D
- B-Frontliner
- Donkey Rollers LIVE
- The Viper


Ik zou er voor tekenen!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als dat zo is moet ik er sowieso heen

@ Robkuh: tuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Firetrap schreef:
Wildstylez, HHZ en Frontliner hebben er ook al op gereageerd, line up is bijna compleet!!

In dit geval ga ik bijna iemand geloven die beweerd dat hij de lineup al weet en uit officiele bron heeft doorgefluisterd gekregen.

- Dailucia
- The Prophet & Zany Back in the Dayz Set
- A-Lusion & Scope DJ B2B Bringing Back old Qlimax Feelings
- Headhunterz & Wildstylez
- Zatox
- Bioweapon LIVE
- Alpha Twins & Ran-D
- B-Frontliner
- Donkey Rollers LIVE
- The Viper

Je trollt ons waarschijnlijk keihard maar is dit misschien wel waar dus? Zou niks mis mee zijn eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha nja die rooie die stalkt iedereen als ie iets wil weten of iets wil hebben :P xD

dus sta er niet gek van te kijke :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:06 
 

Pommer schreef:
Als dat zo is moet ik er sowieso heen

@ Robkuh: tuurlijk :thumbup:

Komt goed maatje, komt goed.

Ik kan niks garanderen, maarre, ik zal er alles aan doen.. =)
Laat morgen wat weten aan je =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Pommer schreef:
Als dat zo is moet ik er sowieso heen

@ Robkuh: tuurlijk :thumbup:

Komt goed maatje, komt goed.

Ik kan niks garanderen, maarre, ik zal er alles aan doen.. =)
Laat morgen wat weten aan je =)


Thanks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dat zou zeker een puntgave line-up wezen, en hij is nog dermate creatief dat ik het ook niet geloof dat iemand dit 100% verzint :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Firetrap schreef:
Wildstylez, HHZ en Frontliner hebben er ook al op gereageerd, line up is bijna compleet!!

In dit geval ga ik bijna iemand geloven die beweerd dat hij de lineup al weet en uit officiele bron heeft doorgefluisterd gekregen.

- Dailucia
- The Prophet & Zany Back in the Dayz Set
- A-Lusion & Scope DJ B2B Bringing Back old Qlimax Feelings
- Headhunterz & Wildstylez
- Zatox
- Bioweapon LIVE
- Alpha Twins & Ran-D
- B-Frontliner
- Donkey Rollers LIVE
- The Viper


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op zaterdag 1 oktober om 13:00 uur start de kaartverkoop van Qlimax. Hieronder vind je de nodige informatie over de kaartverkoop. Tickets zijn alleen online te koop.

Ticketpagina
De Q-dance ticketpagina is hier te vinden: http://qlimax.tickets.q-dance.nl

Virtuele wachtrij
Q-dance werkt met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De wachtrij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij, doe dat dus niet! De wachtrij wordt open gezet op het moment dat de kaartverkoop start.

LET OP! De wachtrij betekent niet dat je gegarandeerd bent van tickets, hier geldt namelijk, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Betalen van je tickets
Tijdens de verkoop van Qlimax kun je betalen met de volgende methodes (let op! de kosten verschillen per betaalmethode, in stap 4 van het boekingsproces kun je dit zien, door verschillende opties aan te klikken):
iDEAL
Mastercard
VISA
VISA Electron
VISA Delta
Maestro
Sofortuberweisung
Carte Bleue
Solo

Foutmelding bij betaling
Heb je een error bij je betaling, klik dan op de terug/back knop IN HET BOEKINGSPROCES (dus niet op de terugknop van je browser). Je kunt dan opnieuw proberen je betaling te volbrengen. Druk je op de terugknop van je browser dan loop je het risico dat je uit het systeem gaat en je dus weer achteraan in de rij komt.

Registratie vooraf
Indien je al een Paylogic account hebt, dan kun je deze gebruiken.
Check voor alle zekerheid je wachtwoord en je instellingen op http://www.paylogic.nl/login. Doe dit ruim voordat de kaartverkoop start, want dan weet je zeker dat je gegevens kloppen. Weet je niet meer zeker of je al een Paylogic account hebt, dan kun je dat ook op eerder genoemde site checken.

Indien je nog geen account hebt, dan kun je je gewoon registreren tijdens de verkoop. Het is namelijk niet mogelijk om je van tevoren te registreren.

Maximum aantal tickets per transactie
(dit geldt ook per adres, per naam, creditcard en bankrekening):
4

Let op! Indien je toch meer tickets boekt dan het maximaal aantal toegestane tickets dan kunnen wij die zonder bericht annuleren. Het geld wordt dan zonder bespreekgelden en transactiekosten teruggestort.

Overige officiële kanalen
Er zijn een aantal partijen die officieel tickets aanbieden namens Q-dance.

Hotel packages
Qlimax entreetickets met hotel arrangement zijn nu al the boeken, eventueel zelfs met vlucht. Boek ze hier.

Touringcar combitickets
Met onze partner Event Travel bieden wij combitickets aan, entreetickets Qlimax + busreis vanaf je woonplaats (voor Qlimax meer dan 250 opstapplaatsen). Zie hiervoor eventtravel.nl

Internationale officiële ticketpartners
Duitsland: Bass Tours / Feierreisen / HardTours
Frankrijk: Trip & Teuf
Denemarken: Hardstylers
België: Eventhings / Be-dance
Spanje: Hardstylers
Zwitserland: Airfire Productions
Oostenrijk: Syntex Entertainment

Vragen over je reservering?
Indien je vragen hebt over je bestelling, dan kun je contact opnemen met Paylogic via [email protected] of telefonisch via 0900-6606606 (45cpm), vanuit buitenland: +31202400643. LET OP! Hier kun je geen tickets bestellen. Het betreft alleen hulp bij reeds gedane boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ey maar als ik dan kaarten ga kopen, zou mijn paylogic account dan 18+ moeten zijn? Of maakt dat geen donder uit?
En komt de gegevens van je paylogic account op de ticket te staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Ey maar als ik dan kaarten ga kopen, zou mijn paylogic account dan 18+ moeten zijn? Of maakt dat geen donder uit?
En komt de gegevens van je paylogic account op de ticket te staan?



je naam komt op de tickets die jij bestelt

geen id of je 18+ moet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke, dat de naam erop staat is niet erg, want als je bijv. 4 tickets koopt, staat op al die 4 tickets je naam , dus kun je gewoon zeggen dat iemand anders de ticket voor je gekocht heeft (een maat van je fzo).

Edit: Oja fail, want hierdoor maakt het natuurlijk ook niet uit dat er een andere leeftijd op staat, dus kan ik gewoon iemand anders ID meenemen
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten