Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het wel grappig hoe sommigen nu de totale waanzinsduisterhardheid verwachten bij een feest als Qlimax. Harder dan dit anthem van Zatox ga je het denk ik niet te horen krijgen op dit feest ;)

Alles beter dan dat gejank van BH vorig jaar. Ben benieuwd of Q het feest een boost kan geven zodat het iedereen kan boeien. Ik pass hoe dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik verwacht het dus niet... dat moge duidelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind het wel grappig hoe sommigen nu de totale waanzinsduisterhardheid verwachten bij een feest als Qlimax. Harder dan dit anthem van Zatox ga je het denk ik niet te horen krijgen op dit feest ;)

Alles beter dan dat gejank van BH vorig jaar. Ben benieuwd of Q het feest een boost kan geven zodat het iedereen kan boeien.


dit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind het wel grappig hoe sommigen nu de totale waanzinsduisterhardheid verwachten bij een feest als Qlimax. Harder dan dit anthem van Zatox ga je het denk ik niet te horen krijgen op dit feest ;)


Je bedoelt op andere sites ofzo?

Qlimax 2010 was een avond die vooral vertegenwoordigd werd door de melodieuse hardstyle,
ik hoop dat ze dit jaar daar wat meer evenwicht in kunnen vinden..
Vind het prima als een hhz of brennan heart op de line up staan maar deze keer graag niet de hele line up gevuld met dit soort dj's
En ik denk dat Q-dance dat dit jaar wel gaat lukken, tuurlijk staan er niet alleen maar raw djs in de line up maar de balans zal wel beter zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch heb ik inderdaad ook beetje van...hmmm wel meer zin om te gaan.
Het anthem is niet verkeerd. Maar inderdaad. De line up zal wss toch weer SHAIT zijn...en dan die saaie opbouw van zacht naar een beetje hard. Daar vind ik niks an.
Dus dan valt het uiteindelijk toch weer tegen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik vind het wel grappig hoe sommigen nu de totale waanzinsduisterhardheid verwachten bij een feest als Qlimax. Harder dan dit anthem van Zatox ga je het denk ik niet te horen krijgen op dit feest

Eens. Ik denk dat Hard Bass en Qlimax een beetje om gaan draaien qua populariteit. Dit omdat b2s veel zaakjes veel meer op orde heeft (of in elk geval had dit jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:18 
 

Zoals Q-dance vermeldde in de nieuwsbrief

Citaat:
Zoals elk jaar staat november voor Q-dance in het teken van Qlimax. Ook dit jaar komen veel hardstyle liefhebbers uit heel Europa op 26 november bijeen in GelreDome voor dit unieke event. Massaal laten bezoekers zich na een drukke festivalzomer meenemen in een lange nacht van keiharde muziek en vette shows.

In 2010 wilde Q-dance het publiek verassen met een andere opzet van Qlimax. Het podium was op de lange zijde geplaatst zodat er meer dansruimte was en iedereen de show van dichtbij kon meemaken. Ook was ervoor gekozen om de show gelijkmatig te verdelen over de DJ introducties en hun sets. Achteraf bleek een deel van de bezoekers de show en de dansruimte minder goed te beoordelen dan voorgaande jaren.

Q-dance beschouwt daarom Qlimax 2011 als payback. Terug naar de oude opzet, met een duistere en harde Qlimax show zoals je dat van Q-dance gewend bent. Met genoeg ruimte om te feesten, honderden speakers die zorgen voor een goede geluidsdruk op elk deel van de dansvloer en natuurlijk een mystieke show zoals de kenners van Qlimax mogen verwachten.

Alle top elementen van de voorgaande negen shows in het GelreDome worden voor deze editie van Qlimax samengepakt. Q-dance wil alvast meegeven dat elke bezoeker vanaf binnenkomst wordt gezien als proefkonijn in het grootste dancelabaratorium van de wereld. Maak je borst maar nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:18 
 

Leuk, geeft Q-Dance in een keer de maker van het anthem én het anthem zelf vrij. Daar gaat heel de sfeer om het anthem >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Leuk, geeft Q-Dance in een keer de maker van het anthem én het anthem zelf vrij. Daar gaat heel de sfeer om het anthem >.<

Beter dan die verkrackte toestand met het Decibel anthem, wat waren ze daar aan het rommelen zeg. Hoe is het trouwens met die raw mix? Keihard gaat die..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de anthem niets bijzonder zeg maar, maar hij is best stevig... Veel steviger als ik van een Qlimax anthem zou verwachten, denk dat de er dus vast wel meer als 1 rauwe artiest op de lineup gaat staan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 17:30 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit Anthem best tof klinken hoor :D
Ik krijg er wel kriebels van in ieder geval. Lekker mdma eten, beetje dansen, veel show kijken, af en toe beetje klappen, mja, dat gaat wel lukken :D
Zin in!
Het is gewoon een ander soort feestje als Hardbass bijvoorbeeld in diezelfde ruimte doet. Hardbass is vetter om te dansen, Qlimax is mooi (vooral met drugs in je nek) :D
Ik ga in die digitale wachtrij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem klinkt in ieder geval lekker! Alleen mochten de kicks wel wat anders met pitchen..
Alsnog als ie gedraaid word dat ik dan helemaal gek ga :D

Hopelijk draait ie m even @ X-Qlusive deze zaterdag!

daarnaast nu best zin in gekregen, en anders maakt hardbass het wel weer goed bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 18:26 
 

Opzich vind ik het niet zo'n slecht anthem. Als je kijkt dat het nu al wat duisterder oogt mbt. poster en anthem lijkt het mij dat Q-dance weer terug wil naar de duistere Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

toch wel aanwezig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mensen die denken dat Qlimax een ragfeest is/word als Loudness -1 :thumbdown: we weten ondertussen na de laatste jaren toch wel wat we kunnen verwachten? Ik ga sowieso heen, heb van elke editie die ik geweest ben nog genoten.. weet wat ik kan verwachten en stel me daar gewoon op in en heb dan een heerlijk feest gehad als ik om 06:00 uur het Gelredome uit strompel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:42 
 
Hardtraxxer

Neeeeeeeeeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Mensen die denken dat Qlimax een ragfeest is/word als Loudness -1 :thumbdown: we weten ondertussen na de laatste jaren toch wel wat we kunnen verwachten? Ik ga sowieso heen, heb van elke editie die ik geweest ben nog genoten.. weet wat ik kan verwachten en stel me daar gewoon op in en heb dan een heerlijk feest gehad als ik om 06:00 uur het Gelredome uit strompel.



volgens mij denkt niemand dat hier hoor :P

Mij lijkt wel vet als er gewoon opbouw in zit van melodieus naar b-front en ran-d is best prima toch! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 19:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik twijfel toch ook om te gaan, vooral omdat vorig jaar zo matig was, denk ik dat het dit jaar dan reuze mee gaat vallen, alleen ja... die prijs :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ILoveMDMA schreef:
Ik vind dit Anthem best tof klinken hoor :D
Ik krijg er wel kriebels van in ieder geval. Lekker mdma eten, beetje dansen, veel show kijken, af en toe beetje klappen, mja, dat gaat wel lukken :D
Zin in!
Het is gewoon een ander soort feestje als Hardbass bijvoorbeeld in diezelfde ruimte doet. Hardbass is vetter om te dansen, Qlimax is mooi (vooral met drugs in je nek) :D
Ik ga in die digitale wachtrij :D

jij bent echt een stoere knul -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ILoveMDMA schreef:
Ik vind dit Anthem best tof klinken hoor :D
Ik krijg er wel kriebels van in ieder geval. Lekker mdma eten, beetje dansen, veel show kijken, af en toe beetje klappen, mja, dat gaat wel lukken :D
Zin in!
Het is gewoon een ander soort feestje als Hardbass bijvoorbeeld in diezelfde ruimte doet. Hardbass is vetter om te dansen, Qlimax is mooi (vooral met drugs in je nek) :D
Ik ga in die digitale wachtrij :D

Ja vind ik ook, lekker drugs bikken!!
Muziek is toch geen zak aan, maar dat maakt natuurlijk niks uit met flink wat drugs :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:01 
 

http://qlimax.tickets.q-dance.nl/ moet je die nou refreshen om 13.00 of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
http://qlimax.tickets.q-dance.nl/ moet je die nou refreshen om 13.00 of wat?


Gewoon tot precies 13:00 refreshen ;)
En niet meer daarna want dan kom je achter in de rij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:12 
 

Flexibel schreef:
robkuh1990 schreef:
http://qlimax.tickets.q-dance.nl/ moet je die nou refreshen om 13.00 of wat?


Gewoon tot precies 13:00 refreshen ;)
En niet meer daarna want dan kom je achter in de rij..

Okee.. I-explorer, Chrome en Safari als startpagina met dat ingesteld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag om 12:12:
roberttt schreef:
Sla hem over, dit is me echt teveel geld.. Haal ik liever Battlefield 3 voor


Vandaag om 19:11
roberttt schreef:
toch wel aanwezig :lol:

Nog geen 7 uur. Nieuw record? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke.. Kaarten binnen!! :thumbsup:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten