Typfout 2: draaitwrote:typfout...wrote:15 jaar draaien en dan geboekt worden als the prophet 25 yearswrote:maar the prophet draaid nu al 15 jaar mee? Tja dan hoor je het wel beter te kunnen toch?
Je zegt toch ook niet jij loopd
Typfout 2: draaitwrote:typfout...wrote:15 jaar draaien en dan geboekt worden als the prophet 25 yearswrote:maar the prophet draaid nu al 15 jaar mee? Tja dan hoor je het wel beter te kunnen toch?
Daarom coach ik de mensenwrote:Nederlands is drama hier.
Ben je dan geen punt vergeten, Coach?wrote:Daarom coach ik de mensenwrote:Nederlands is drama hier.
Scherp.wrote:Ben je dan geen punt vergeten, Coach?wrote:Daarom coach ik de mensenwrote:Nederlands is drama hier.
Ik coach alleen spelling, interpunctie boeit me niet.. smileys horen ook niet in zinnen anderswrote:Ben je dan geen punt vergeten, Coach?wrote:Daarom coach ik de mensenwrote:Nederlands is drama hier.
Ik hoor hem der ook flink naast! Hij zet gewoon heel retarded in en ben met je eens dat hij met zijn ervaring beter moet weten.wrote:Hij ligt er toch wel duidelijk ver naast hoor, als je hem dan probeert in te gooien vanaf de eerste kick van de climax doe het dan wel goed, en anders moet je het gewoon niet doen. En ik wil niet zeggen dat ik het kan, maar the prophet draaid nu al 15 jaar mee? Tja dan hoor je het wel beter te kunnen toch?
Idd, wacht mooi nog maar eens ff totdat de aftermovie er iswrote:En de after dan?
Jij houdt niet van afteren dus gtfo!wrote:En de after dan?
Net als het feest.wrote:Hele vette aftermovie!
We moeten echt eens ophouden met aftermovies en feesten met elkaar te vergelijken. Sfeer wordt inderdaad prima weergegeven dús het is een geslaagde after. Volgende.wrote:Heeel vet! Sfeer perfect weergegeven imo. Niet de allerbeste after ooit, maar wel erg vet
Lekker puhwrote:Heb nog nooit zoveel spijt gehad dat ik niet naar een feest ben geweest
Achteraf gezien had je best mijn ticket mogen overkopenwrote:Heb nog nooit zoveel spijt gehad dat ik niet naar een feest ben geweest