Niet mouwen, maar kauwen!wrote:Echte mannen dippen niet, die pakken bij!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
-
C
probeer toch te achterhalen wie die belgische site was ...
be-dance.be ?? Daar heb ik 1 foto van mezelf vandaan 
Waarom zijn er geen filmpjes te vinden van het moment dat Zatox Pattern 2 erop knalt
?
-
A
Daar kijk ik ook graag naarwrote:Waarom zijn er geen filmpjes te vinden van het moment dat Zatox Pattern 2 erop knalt?
Ik wil terug
Damn, dat heb je toch altijd als je een kut feest verwacht! Wat heb ik intens genoten... 
Agree!wrote:Dit overtrof Hardbass wel zo hard :p Op heel veel punten ..
ik ben op zoek naar een fotograaf van iets met naar wat ik verstond tweet air ofso weet iemand iets?wrote:probeer toch te achterhalen wie die belgische site was ...
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
wrote:Ik wil ook terug
Ik niet. Gelredome is nu leeg en er ligt kutgrasmat waar voetballers met noppen al op uitglijden, dus laat staan wij als er nu een feest is.wrote:wrote:Ik wil ook terugme 2
Denk trouwens dat Living the moment van Ran-d Het mooiste moment van QLimax voor mij was
Echt genieten

Echt genieten
-
A
Jaaaaaaaaaaaaaaa en so highwrote:Denk trouwens dat Living the moment van Ran-d Het mooiste moment van QLimax voor mij was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt genieten![]()
![]()
Toen stond iedereen zijn longen uit zijn lijf te beuken zoals het hoort!wrote:Waarom zijn er geen filmpjes te vinden van het moment dat Zatox Pattern 2 erop knalt?
Idd.wrote:Toen stond iedereen zijn longen uit zijn lijf te beuken zoals het hoort!wrote:Waarom zijn er geen filmpjes te vinden van het moment dat Zatox Pattern 2 erop knalt?
Zoek gewoon een filmpje van zatox op Qlimax en zet het geluid uit, zet dan zelf Pattern 2 op. Dan heb je mooi filmpje van Pattern 2 op Qlimax met HQ geluid.
Dat was echt te gruwelijk haha!
-
A
wrote:Waarom zijn er geen filmpjes te vinden van het moment dat Zatox Pattern 2 erop knalt?
Wat was dit geniete zeg
bij de 2 minute
View on YouTube
Die verbazing op het gezicht van die ventjes waar ik mee was toen hij hem erop legde, en het keiharde beuken. Krijg gewoon weer kippenvel als ik eraan denk.
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Ik had het ook niet meer hoor haha wat een moment
Ik werd raar aan gekeken bij de eerste klanken maar uiteindelijk hadden ze wel begrip
Mja leuk feest maar voel me wel een beetje opgelicht door q-dance 
Want?wrote:Mja leuk feest maar voel me wel een beetje opgelicht door q-dance
Er was toch geen weg terug?wrote:Want?wrote:Mja leuk feest maar voel me wel een beetje opgelicht door q-dance
-
A
wrote:Er was toch geen weg terug?wrote:Want?wrote:Mja leuk feest maar voel me wel een beetje opgelicht door q-dance
Met me gedachte zijn we er voor altijd