FF kort verslagje

Na 3 maanden wachten met feesten was het eindelijk weer tijd voor een feestje! En dat was Qlimax woehoee ! Had er zin in, verwachtingen heeeel hoog aangezien het zo duur was.. Maarja we lieten ons maar verrassen.
Nou om 17:00 vertrokken we uit Sneek, dachten we mooi optijd te zijn.. Nou kwamen we daar 20:30 aan volgens de Tom Tom wij blij, mooi optijd

Daar éénmaal aangekomen, bleek de Tom Tom nog in de zomertijd te staan :') Dus was het 19:30 toen we al bij het Geldredome stonden en het was nou niet bepaald warm daar! Nou de tijd hebben we wat gedood door een rondje om het Geldredome heen te lopen en in de auto bier drinken lekker warm en toen was het al snel 20:45.
Nou wij even bij de auto omgekleed, kortebroek aan en shirtje alleen.. Om vervolgens snel naar het Geldredome te rennen, helaas hadden we 2 ingang E en 2x Q dus moesten ook nog opsplitsen.. Altijd leuk daar
Maarja wij aangekomen bij, konden vrijwel meteen kaartjes scannen en door naar het Fouilleren en de hondjes! Nou deze ging ook om 21:00 open en dat verliep zeer snel! om 21:05 stonden we weer binnen in het warme Geldredome.. Hier eerst maar muntjes gehaald, om vervolgens naar de Unity tent te lopen waar we hadden afgesproken met de rest van ons groepje die uit Q kwam. Nou ja dat duurde helaas wel even, hun kwamen om 09:40 aanzetten! Nou hartstikke mooi weer compleet hun muntjes halen en dan eindelijk maar is de zaal in!
Nou het moment van de waarheid wanneer je de zaal binnen loopt was aangebroken! Helaas niet zo'n kippenvel momentje als in 2009, maarja het is nu ook gewoon
We kwamen binnen en het zag er tof uit! wit spandoek voor de main, ook altijd leuk

Houdt het nog even lekker spannend! Ohja en de tribunes zaten al vol

Nou ja wij naar beneden lopen, bij de ooh zo gevaarlijke trap .. Serieus afschaffen die dingen! Wordt me dood nog een keer!
Nou ja in de zaal aangekomen, stonden we achterin om te meeten met Chukkels en de rest van die bende

Toen kwam ook het moment dat de eerste DJ begon met draaien, genaamd STANA.
Wist persoonlijk niet wat ik hier van moest verwachten, dacht bekende early hitjes zoals Pounding senses etc, zoals je altijd hebt

Maar dat was bij Stana niet het geval, draaide lekker haar eigen ding! Geen idee wat, maar het was lekker om in te komen en om naar de plek te lopen waar we afgesproken hadden met Olijfboompje!
Nou Stana gehad, fijn setje! Was het tijd voor de opening! Dit ging met een counter, die van 60 naar je raad het nooit 0 ging! Toen kwamen er een tiental knallen en viel het doek

Iedereen juichen van blijdschap want ja je zag de main

Wel een leuk momentje!
Nu was het moment aan de belg van de avond Coone om hardstyle even goed in te luiden! of nou ja, leuk begin te maken

Zelf vond ik dit wel een vet setje! Ging lekker hard, voor het tijdstip

Toen de suprisse opkwam was natuurlijk helemaal geweldig! de enige echte Opposites kwamen! Nou ja dit was natuurlijk supervet! Hun rappen met een beat eronder, leuk jo

Helaas kwam toen ook het bekende clubhoertjes nummer Dom, Lomp & Famous voorbij :') Dat was wel weer een minpuntje hoor

Ga niet naar Qlimax om dat kut nummer te horen hahah. Maarja dit was een leuk eerste hardstyle setje voor de avond! Hij had de toon goed gezet met Dom, Lomp & Famous !
Nou nu was meneer Heady aan de beurt, verwachte heeeel veel van hem, had hem ook al lang niet meer gezien. Hij begon zijn setje met Psychedelic en dan een edit, was wel leuk

Het beukte allemaal wel lekker door in zijn setje! Had ik niet verwacht voor een Qlimax

Ook nog 2 b-front platen erin, geweldig ik was helemaal blij! En het Hardbass anthem _0_ Geweldige plaat jo, die gaat hard

Harder dan het anthem van vorig jaar.. Dat sowieso! Verder Headshot nog gehoord, ook leuk nummer

En natuurlijk Power of the mind, kippenvel momentje

Nou ja en dit was het setje wel van Heady, heb me hier zeergoed op vermaakt en is eigenlijk ook meteen de set van de avond.. Dat wist ik al zeker..
Nu waren Zany & The Pitcher & MCdv8 aan de beurt! Maarja we hadden hier een meeting, bij de unity tent dus heb het begin gemist! Maarja achterafgezien.. ben ik daar ook blij om

Bruno Mars - Sky Full Of Lighters als opener, dan ren ik liever weg hoor

Na een halfuurtje meeten met de Hardtraxx gangbang wat zeer gezellig was, moesten we maar weer terug naar de zaal! We gingen achterlangs, zodat we mooi overzicht hadden over de zaal ook wel even leuk om te kijken

Terwijl we naar binnen liepen draaide ze het Decibel anthem

Ben toen maar naar de wc gegaan.. Kwam ik terug van de wc, beginnen ze met het zingen van Nothing Else Matters.. Nou ja dat maar even vanaf bovenaf bekeken, wel leuk jo met al die lasers en zingende mensen! Heb het natuurlijk ook gefilmd
Maar naar dit nummer gingen we maar we echt de zaal in, want op de tribune was het geluid afgrijselijk, snap niet dat die buitenlanders daar van kunnen genieten
Nou ja weer in de zaal aangekomen, draaide die Countdown! Super vette plaat

Daarna nog Worship, Night After Night remix ook wel een leuk nummertje

En nog de dikke vette gasplaat ofzo, wel op los kunnen gaan en ze sloten af met Revolution! Heldig nummer is dat, wanneer het door die boxen heen knalt! Nou ja die was dus het setje van de Fusion mannen, heb me erop vermaakt

En ben super blij dat ik het begin heb gemist, dat was wel zulke slappe troep XD Maarja voormij een goed setje!
Nou nu was het tijd voor de Noisecontrollers, ze zouden veel nieuwe nummers doen dus was benieuwd

En ik moest goed opletten of het mixwerk beter was dan die van Nazale, hij beweerde dit namelijk..Eerst kregen we nog het verplichte stukje show van te voren, dit was met The Prophecy en vuurwerk welk leuk

(of was voor zatox, weet het niet meer )
Maarja Ze begonnen met million miles remix, vond ik niet zoveel aan eigenlijk.. Daarna kwam wel een fijn nummertje, geen idee welke

Nog even de donkey remix van Revolution Is Here gehoord, die was dan wel weer fijn! Maar voor de rest dit setje echt NEE! Ten eerste, hier baal ik wel van.. Maar het mixwerk was slecht (Nazale jij wint) en platen keuze was te standaard.. Faster n' Further alle bekende shit kwam weer voorbij

En afsluiten met On The Go! Kon ook wel janken, HHZ draaide hem verdomme ook nog

Das wel slecht hoor.. Maarja conclusie; Slecht setje, kut platen op enkeling na, mixwerk beroerd. Maar heb me buiten dat om er wel op vermaakt
Nou nu was het tijd voor de Anthem maker ! Verwachte hier heel veel van (not) Nee eigenlijks niks, hij draait toch ze standaard shit en dat zou vandaag wel niet anders zijn.. Nou en 1x raden, het was zo

Openen met het Anthem natuurlijk, showtje eromheen hartstikke leuk en aardig maar deed me totaal niks

Waarom? Geen idee! Zal wel aan mij liggen..
Hierna kwam de plaat reaction, daarna nog aantal zatox nummers. Was wel leuk meer niet.. Hierna kwam weer allemaal standaard shit zoals, Hardbass anthem, bringing the funk etc. etc.. Niet zo geslaagd dus..
Maar toen! Ineens uit het niets! de verrassing van de avond, tranen vlogen over me wangen heen van geluk!
Zatox gooit Strike erop

Genoten! Hierna ook Pattern 2, feest helemaal compleet! Hierna kwam de BPM track, ook altijd fijn

En daarna ging ie verder met dikke Hardcore

Geweldig, maar wel een mooie kut streek voor Ran-D ! Maarja na 2 hardcore plaatjes, gooide die toch maar weer het tempo omlaag om af te sluiten met Gangsta :') Hele zaal schreeuwen toen je de piepjes hoorde van Gangsta, niet best hoor XD Ik kon wel huilen toen

Maarja het setje was over het algemeen wel te doen, vooral de Lasers maakten het leuk! En de hardcore erin

Conclusie: Matig setje vanwege de overplayed nummers! wel heldig van strike, pattern2, hadcore!
Nu was het tijd voor de man van A² Records, genaamd: Ran-d! Nou hij begon met de Living for the moment edit, best wel inkakker na zatox zijn hardcore maarja boeiend! Even lekker de lycrics meegezongen altijd leuk

En daarna snoeihard los gaan natuurlijk! Helaas veel standaard nummers in zijn setje, zoals Feel my Fire

Gelukkig geen sitdown erbij, dat scheelde alweer

Maarja voor de rest, de platen van Adaro- no time to sleep en haunter of the dark deden het natuurlijk goed

Voor de rest was het weinig soeps.. Maarja het was een leuk setje! Houden we het daar op

Nou hierna mocht Ran-D alweer, maar dan met Adaro samen als Gunz for Hire! Verwachte hier super veel van, nog nooit gezien en iedereen praat er zo vol met lof over. Had van te voren thuis wel opgezocht wat ze deden maar voor de rest niet :p
Maar helaas meteen van het begin wisten ze me niet te raken, openen met Gangsters Don't Dance! Nee bedankt, uitgekotst nummer BAH! Hierna kwam Sorrow, wel een vette plaat.. Daarna In For The kill, maarja die heeft Robert ook al 100000x gehoord ook niets aan dus! Toen Put it on, akelige plaat vind ik dat

Pak me pistooltjes en zeg piew piew nou stoer!

Daarna Struggle For Existence, leuke plaat! Maar hun speelden hem heel langzaam af en toen ineens heel snel! Dat verneukte het nummer eigenlijk

Hierna nog een plaat geen idee wat, maarja hierna kwam UNDER ATTACK! BAM ! Heb hier wel weer even van genoten, blijft een leuke plaat! Daarna The Sound of The Thunder, of altans dat zong ik

Ook wel een grappig nummertje, maar ging veels te snel op een geven moment! Nou ja en als afsluiter De Weg Kwijt! Heerlijke beukplaat, lekker losgegaan op deze
Maarja al met al vond ik dit dus niks aan

Het is veel van het zelfde en het 'liveact' voegt volgens mij ook geen reet toe! Op de pakjes na, maarja die zag ik niet omdat ik achteraan stond.. Hoeft van mij niet meer!
Nou ja nu was het momento van de avond aangekomen, te Prophet! Ik nam het nog voor hem op voor de tijd, maar daar heb ik spijt van .. Oh ja de schrik was wel dat hij 1,5 uur ging draaien
Hij opende met een hardstyle plaat, geen idee welke was ook niet helder meer.. Maar toen kwam het dieptepunt in zijn leven! JUST AS EASY

GVD Nou ja, toen had ik geen hoop meer hoor

Serieus gast, dat doe je niet als afsluiter
Vervolgens nog somwhere over the rainbow hardstyle gejank, ook een kut plaat eerste klas die niet om 06:30 hoort, echt om te huilen dus

Maar toen ineens, ging ie over op Early Hardcore! Vet kewl, zal je denken nou nee he ! Het was 1 plaat en toen kwam er weer een Hardstyle nummer

Daarna draaide die een snoeiharde hardcore plaat, tegen terror aan.. En daarna The Hustle van Kasparov

Nou ja, om te huilen dus.. Dit ging tot 07:00 door, het was overigens ook nog stop en play werk.... Ook vervelend, elke keer stoppen tot ie op play drukte XD Totaal geen tempo in zijn set.. Leek wel een amateur! Wij hadden het er ook al over, kan ik volgend jaar wel draaien aangezien je geen mix skills nodig hebt

En hij sloot af met zijn remuxxxx van somwhere over the rainbow :') Nou ja geweldig! genoten! Niet dus :p Dit was echt het slechtste wat ik ooit heb gezien, platen keuze en mixwerk en dat op Qlimax! Geef die man een schop en laat hem nooit meer draain, dat kan ie namelijk niet!!!!!!! Hele afsluiting van Qlimax is verneukt door hem, hele sfeer was ook weg.. Ging nergens over
Heb me nog wel zelf kunnen vermaken hierop, maar dat was meer om de grapjes en het belachelijk maken van the prophet

Maarja Conclusie: KUT SET!!!!!!!
Heb de set van The Prophet ook niet mee genomen in me eindoordeel voor het feest, anders zou die namelijk op een Waardeloos uitkomen en het was juist geweldig tot 05:30 ..
Na de waardeloze afsluiting was het weer tijd om naar huis te gaan .. Geweldige trap weer oplopen (l) Viel bijna, almost i died! Kut dingen

En om 07:40 reden we weer naar huis en om 09:30 was ik thuis

Ideaal en kon ik dit verslag typen!
Even de + en minpuntjes op een rijtje:
Pluspunten:
+ Helden set van Headhunterz
+ Decor
+ Snel naar binnen
+ Lampjes
+ Stana
+ Sfeer met vriendengroep etc.
Minpunten:
- Trappen, levensgevaarlijk.
- opgepompte stoere anabolen lui
- Gunz for hire ( was niet slecht maar viel gewoon tegen!!!! Daarom min puntje )
En dan natuurlijk de Prophet

Kan je niet eens een minpunt noemen, dat is te goed voor hem! Het was gewoon drama klaar!
Verder het feest was geweldig tot 05:30!
Hoop dat me verslag beetje duidelijk is, ben ook al lang wakker dus nodige fouten zullen er wel inzitten XD