Hopelijk morgen een kaartje scoren voor 35 euro, Ticketswap staat nog steeds vol 

Wauw.
Prijs is wel weer iets aan het stijgen, zat het op 40 zit het nu weer op 50wrote:Hopelijk morgen een kaartje scoren voor 35 euro, Ticketswap staat nog steeds vol
Waar had je eigenlijk gezien dat tweekacore tot 4 uur duurt?wrote:Aangepaste versie aangezien bm 0030 ipv 0130 zou beginnenwrote:Luna 22:00-23:00
SR 23:00-23:45
Coone 23:45-00:30
Bm 00:30-01:30
Wild 01:30-02:15
Szp 02:15-03:15
Tweeka 03:15-04:00
Pn 04:00-05:00
Verassing 05:00-05:30
Bfreqz 05:30-06:15
Peacock 06:15-07:00
Schuin zijn leaks, dik zeker weten op basis daar van is dit my guess. Wat nog zou kunnen is dat sr en coon een half uur samen draaien zoals rand en brennan een paar jaar terug
Ik draai na ze, dus kom allen gezellig langs!wrote:Vanavond draaien E-Force & Luna in de Loft Arnhem voor de liefhebbers. Je kan gewoon gratis naar binnen lopen.
Een twitch streamer die goede vrienden is met szp(is vaak backstage met hun), zei tijdens het laatste kwartier van tweekacore meeten linksvoor en noemde de tijd 3:45 dus op die manierwrote:Waar had je eigenlijk gezien dat tweekacore tot 4 uur duurt?wrote:Aangepaste versie aangezien bm 0030 ipv 0130 zou beginnenwrote:Luna 22:00-23:00
SR 23:00-23:45
Coone 23:45-00:30
Bm 00:30-01:30
Wild 01:30-02:15
Szp 02:15-03:15
Tweeka 03:15-04:00
Pn 04:00-05:00
Verassing 05:00-05:30
Bfreqz 05:30-06:15
Peacock 06:15-07:00
Schuin zijn leaks, dik zeker weten op basis daar van is dit my guess. Wat nog zou kunnen is dat sr en coon een half uur samen draaien zoals rand en brennan een paar jaar terug
Zoals het er nu naar uit ziet pak ik de trein vanuit Eindhoven richting Arnhem. Uit eerdere ervaringen kan ik zeggen dat dat ook prima te doen is.wrote:Iemand nog een plekje vrij in de auto vanuit Eindhoven? Moet eigenlijk in carpool topic maar daar wordt nauwelijks gekeken volgens mij
Den bosch overstappen, i know. Maar woon in waalre waardoor ik vooral terug in mn eentje minimaal 1.5 uur moet reizen, wat echt kut is tbh, en zondag ouders over de vloerwrote:Zoals het er nu naar uit ziet pak ik de trein vanuit Eindhoven richting Arnhem. Uit eerdere ervaringen kan ik zeggen dat dat ook prima te doen is.wrote:Iemand nog een plekje vrij in de auto vanuit Eindhoven? Moet eigenlijk in carpool topic maar daar wordt nauwelijks gekeken volgens mij
Ik moet ook 1,5 alleen vanuit noord Holland.wrote:Den bosch overstappen, i know. Maar woon in waalre waardoor ik vooral terug in mn eentje minimaal 1.5 uur moet reizen, wat echt kut is tbh, en zondag ouders over de vloerwrote:Zoals het er nu naar uit ziet pak ik de trein vanuit Eindhoven richting Arnhem. Uit eerdere ervaringen kan ik zeggen dat dat ook prima te doen is.wrote:Iemand nog een plekje vrij in de auto vanuit Eindhoven? Moet eigenlijk in carpool topic maar daar wordt nauwelijks gekeken volgens mij
Je weet hopelijk wel dat er werkzaamheden zijn tussen Den Bosch en Nijmegen en dus geen trein verkeer waardoor je vanuit Eindhoven via Utrecht moet reizenwrote:Den bosch overstappen, i know. Maar woon in waalre waardoor ik vooral terug in mn eentje minimaal 1.5 uur moet reizen, wat echt kut is tbh, en zondag ouders over de vloerwrote:Zoals het er nu naar uit ziet pak ik de trein vanuit Eindhoven richting Arnhem. Uit eerdere ervaringen kan ik zeggen dat dat ook prima te doen is.wrote:Iemand nog een plekje vrij in de auto vanuit Eindhoven? Moet eigenlijk in carpool topic maar daar wordt nauwelijks gekeken volgens mij
Meen je.. nvm danwrote: Je weet hopelijk wel dat er werkzaamheden zijn tussen Den Bosch en Nijmegen en dus geen trein verkeer waardoor je vanuit Eindhoven via Utrecht moet reizen
Ja dr rijden bussen naar if je daar vrolijk van wordt.wrote:Meen je.. nvm danwrote: Je weet hopelijk wel dat er werkzaamheden zijn tussen Den Bosch en Nijmegen en dus geen trein verkeer waardoor je vanuit Eindhoven via Utrecht moet reizen
Natuurlijk helpen met de organisatie.wrote:Het is dat ik heel vroeg heen ga(ga met een uurtje al weg) anders had ik wel plek in de auto vanaf alkmaar
Nah ga eerst eten met vrienden uit engeland die een hotel hebben in arnhemwrote:Natuurlijk helpen met de organisatie.wrote:Het is dat ik heel vroeg heen ga(ga met een uurtje al weg) anders had ik wel plek in de auto vanaf alkmaar
Veel plezier man!wrote:Nah ga eerst eten met vrienden uit engeland die een hotel hebben in arnhemwrote:Natuurlijk helpen met de organisatie.wrote:Het is dat ik heel vroeg heen ga(ga met een uurtje al weg) anders had ik wel plek in de auto vanaf alkmaar