Neewrote:sta je er nog een uur te wachten
Jawrote:om vervolgens met 80 man in een bus gepropt te worden.
Er rijden genoeg bussen af en aan, maar het blijft alsnog een hele massa die met de bus mee wil
Neewrote:sta je er nog een uur te wachten
Jawrote:om vervolgens met 80 man in een bus gepropt te worden.
proppen wel maar mijn ervaring je bent daar zo weg. ook als je tot einde blijftwrote:Wat zijn de ervaringen met de pendelbussen? Is dat naderhand goed geregeld of sta je er nog een uur te wachten om vervolgens met 80 man in een bus gepropt te worden.
Ik heb nooit drukte mee gemaakt, kon altijd direct instappen. Ga normaal gesproken dan wel weer iets eerder weg (10 min voor het einde oid), dus of het na het einde ineens extreem veel drukker is geen idee.wrote:Wat zijn de ervaringen met de pendelbussen? Is dat naderhand goed geregeld of sta je er nog een uur te wachten om vervolgens met 80 man in een bus gepropt te worden.
Ga je nu serieus de tekening van poephark opnieuw plaatsen?wrote:Stage design gelekt
Ja? Het is toch niet alsof ik met de credits er vandoor ga? Kwam hem toevallig tegen en vind hem nog steeds geniaalwrote: Ga je nu serieus de tekening van poephark opnieuw plaatsen?
Dat zie je toch?wrote:Ga je nu serieus de tekening van poephark opnieuw plaatsen?
Hier zat ik al op te wachtenwrote:Stage design gelekt

Beter laten ze de lampjes uit. Zien we het minder goed.wrote:De bril wordt steeds groter..
Nog even en ze hebben een compleet pak aan net als g4h, alleen dan met lampjes erop![]()
Ik hoorde dat ze met pallets de anus van hhz gaan nabouwenwrote:Stage design gelekt
Als suprise act komt Sound Rush daaruitwrote:Ik hoorde dat ze met pallets de anus van hhz gaan nabouwenwrote:Stage design gelekt

Ik denk wat hij bedoelt is dat hij een combiset gaat doen van oud werk en nieuw werk en dus ook oude en nieuwe collabs met e force.wrote:Zag dit daarstraks voorbij komen:
E-force in de openingsset zou ik erg bijzonder vinden, maar als ik dit zo lees ga ik proberen te zorgen dat ik op tijd binnen ben
Dat klinkt inderdaad al een stuk logischer. Was na die screenshot in combinatie met dit https://preview.redd.it/vjfvtyhrx1021.j ... cd2486dd57 al bijna in de veronderstelling dat ze E-Force daadwerkelijk als opener samen met Luna hadden gezet.wrote: Ik denk wat hij bedoelt is dat hij een combiset gaat doen van oud werk en nieuw werk en dus ook oude en nieuwe collabs met e force.